1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Elske je afspraken staan erbij

2. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt er op dat ik me hier ook mag gaan melden. Morgenochtend gooi ik er voor de zekerheid nog een testje tegenaan. Is deze ook positief, kom ik graag op de lijst. Zou dan 5 nov uitgerekend zijn van ons derde kindje.. 😃😃

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Gefeliciteerd Mamalol! Gezellig dat je ook hier mee komt kletsen :))

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gefeliciteerd

5. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom slakkie en Elske!

Fijn fryslangirl dat je goede begeleiding krijgt!

Haha ja ik ga eerdaags ook maar even ergens diep in m'n kast kijken daar moeten nog een paar positiebroeken liggen, ook al wacht ik er het liefst nog ff mee, ik vind dat die broeken een zwangerschapsbuikje mooi sieren maar goed die wil ik eigenlijk nog niet showen :p ach ja we zien wel hoe het loopt, half uit je broek klappen is ook niet alles:D

Kwa kwaaltjes ben ik nu echt heel de dag door misselijk:$ ik eet omdat het moet maar zit het tegen heug en meug naar binnen te stoppen, en ik merk ook dat ik een beetje emo ben, zat met m'n dochtertje een programma te kijken en daar kwam een item over een opvang voor verwaarloosde diertjes, nou ik moest echt ff slikken:p, heb ik normaal echt niet!

6. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL

Welkom en gefeliciteerd!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier toch al maar een afspraak gemaakt bij de gyn, ik mag 21 maart gaan voor een echo en bloedonderzoek

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    #48 zuurtje, 24 feb 2016
    Laatst bewerkt: 24 feb 2016
    ♥ 1-15 november 2016 mama's ♥

1.
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m?
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m?
    Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m?

2.

3.
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m?

4.
    Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m?

5.
    Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m?
    Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m?

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Aantal zwangeren: 7

Afspraken bij de gyn/vk:

zuurtje: 21 maart gyn eerste echo
    Elske: 4 april eerste echo
    Elske: 26 april intake verloskundige

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.
    Let op niet kopiëren !!!

9. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer een positieve test! Nog wel een beetje onwerkelijk. Dus vrijdag weer een testje om te kijken of ie mooi oploopt.

Voor de lijst: Mamalol, 25 jaar, derde kindje

😃😃😃

10. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Mamadaant wat vervelend dat je zo misselijk bent. Had je dat bij je vorige zwangerschap ook?
    Hier nog geen last van kwaaltjes. Hopelijk blijft dat zo, haha. Was bij mijn eerste zwangerschap wel misselijk, maar dat kon ik beperken door de hele dag door kleine hapjes te eten. Ik was toen vooral heel erg moe. Mijn dagen bestonden toen uit werken, slapen, eten, slapen.. Ik hoop zo dat mij dit nu bespaart blijft. Weet niet hoe ik het anders moet gaan doen met de kleine die al rondloopt...

Leuk zuurtje dat je al een datum hebt staan voor een echo! Altijd weer bijzonder!
    Ik heb mij vanmorgen ook maar ingeschreven bij de verloskundige, dus ik zal een dezer dagen wel gebeld worden voor een afspraak..

Super dat je weer een positieve test hebt mamalol. Ze gaan vast mooi oplopen!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamalol ik heb je op de lijst bijgezet

het blijft toch nog steeds onwerkelijk, ik zwanger? nee hoor, ik droom. of toch?
    de testen liegen er niet om (en de misselijkheid ook niet), al heb ik er vandaag nog geen gedaan. die zal ik vanmiddag doen, ik test 's middags en 's avonds donkerder dan 's morgens

nu moet ik eten maken maar ben inspiratieloos

12. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff dames ik zit echt ff in de stress :( toen ik vanmorgen ging douchen trof ik wat bruin/rozeafscheiding aan, en nu is het wat waterig slijmerig roze. Verder geen krampen of iets. Ik heb de vk net gebeld, ze gaf aan dat dat heel goed kan dat rond de tijd van je menstruatie je dit krijgt van innesteling enzo. Maar goed heb gelijk ook het idee dat al m'n kwaaltjes verdwenen zijn :( nou ja ik wacht het af heb iig 10 maart een echo. Ik had gister ochtend nog een test gedaan en dat was een dikke knalstreep maar ja ik weet niet of dat alleszeggend is

Bij m'n eerste zwangerschap was ik ook heel misselijk tot de 8ste week ongeveer.

13. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Hier nog geen zwangerschapsverwchijnselen. Op de menstruatieachtige krampen na zo nu en dan.
    Vanochtend wel wat beroerd, maar na ontbijt was het weer klaar.

14. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat vervelend mamadaant. Ik snap dat je nu in de stress zit. Laten we er maar vanuit gaan dat alles goed zit en dat het inderdaad nog wat innestelingsbloed is.
    En dit kan toch niet de reden zijn dat je kwaaltjes verdwenen zijn, want je hebt nog steeds hcg in je lijf.. Dus wie weet ga je wel gewoon een makkelijke zwangerschap tegemoet!
    Sterkte even in deze onzekerheid!!!

15. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Breek even in hoor.. ik ben ook net zwanger en zit in de groep hiervoor en lees overal eigenlijk haha.
    Elske, mijn man doet precies hetzelfde wat grappig. Dit hoor ik namelijk niet heel vaak!

Gefeliciteerd iedereen! Fijn he :)

16. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Soofster! toen ik het later weer wat van me af had gezet kwam de misselijkheid ook weer lekker overvallend terug, dus zal wel van de schrik even zijn geweest ofzo. Het roze waterige is ook weer gestopt gelukkig en het is weer wat witteg, pfff ben normaal niet zo snel in de stress maar had dit gewoon even niet verwacht.

17. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! Niet dat je misselijkheid er weer is natuurlijk. Maar wel dat het weer normaal is.. Hopelijk nu geen gekke dingen meer en over paar weken een mooie echo!

18. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lekker op de bank geploft. Merk dat ik goed gestemd ben gister en vandaag. Komt
    Vast door de positieve test! 😃
    Werken jullie meiden? Ik zelf drie vaste dagen in de week..

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamadaant dat is verschieten hé, gelukkig nu weer alles goed

ik werk voorlopig niet, ben aan het studeren en in april begint mijn opleiding met daarna stages.

vandaag voor het eerst heel erg moe, zo moe dat ik in slaap ben gevallen

ik vind het nog steeds moeilijk om tegen de kids hier te zwijgen. het is voor het goede doel want anders weet heel de familie het vlugger dan de bedoeling is

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Gelukkig maar mamadaant!
    Herken de onzekerheid! Ik denk bij elk zeurend gevoel dat het ook mis kan gaan, ook al is dat alleen maar goed haha.

Ik werk als verzorgende ig in de thuiszorg (heb momenteel een avonddienst)
    Heb een contract van 18 uur per week.

Ben laatste dagen wel prikkelbaarder.. Kan niet veel hebben van m'n man, komt misschien ook omdat hij bijdehand doet haha

Deel Deze Pagina