1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niamh

Niamh Lid

30 jul 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh poeliewoepie wat naar! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Je hebt er nu niks aan, maar ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en een gezond beebje mag krijgen. Hou je taai!

2. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Poeliewoeli, wat erg :( ik leef echt met je mee, ik kan me nog goed herinneren hoe ik me voelde en dit wens ik men ergste vijand nog niet toe. Een hele dikke knuffel en ik brand voor jou absoluut een kaarsje dat je snel een voldragen zwangerschap mag meemaken! Heel veel sterkte toegewenst! xx

Hoi Lenthe,
    je hcg zal gewoon wat minder snel oplopen. Niets om je zorgen over te maken hoor ;) Ik ben zelf eigenlijk ook wel heel tevreden over de clear blue met wekenindicator. Alleen vind ik hem wat duur (kosten hier 17 euro voor 1). Als je al weet dat je zwanger bent vind ik het eigenlijk verloren geld, maar ik heb de afgelopen maanden soms ook te veel geld opgedaan aan tests dus ik kan het zeker begrijpen als je dit voor de zekerheid wil doen. Ik heb maar 3 dagen getest en daarna gewoon bloed laten prikken om men hcg waarden te kennen maar ik heb begrepen dat dit in Nederland enorm duur is dus dan is de wekenindicator wel een goed alternatief. Succes! x

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat mooi Evira dat jullie beide een kind wilde dragen. Helaas is het inderdaad niet gegaan zoals jullie wenste. Maar blij om te horen dat de tweede er toch mooi aankomt! Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je als vrouw allebei een keer zwanger wilt zijn. Vandaar dat ik het even vroeg :).

Ik heb ook een keer die van CB gedaan. Vond het inderdaad een hoop geld. En daarbij, na 2 dagen is de tekst weg want de batterij is leeg! :$ Ik dacht dat is een mooi aandenken aan de zwangerschap. Nooit aan gedacht dat er batterijen inzaten. hahaha.:D Lekker dom, haha.

4. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Ik zie nu net dat er nog een 1 - 15 november mama's topic is. Bij het bevallinglijst forum.
    Wij blijven toch wel gezellig hier kletsen? Niet dat iedereen straks overloopt, haha.

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    ik blijf hier ;)

6. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf ook lekker hier kletsen.

Moet zeggen dat ik soms wel het overzicht kwijt ben. Wordt zoveel gezellig gekletst hier. Lukt mij helaas niet.
    Vorige week alleen maar zieke kindjes hier gehad, spugen en diarree. Dan lukt het me helemaal niet om te reageren. Nouja ik val gewoon af en toe in 😃

Hier is de moeheid echt toeslagen. Jongste lag net op bed en oudste even voor tv geparkeerd. Kon ik ook heel even op de bank liggen 😇
    Verder misselijk met vlagen.

Haha lenthe ik vindt die cb testen idd ook reteduur. Ik had er 1 gekocht. Toch fijn; de letters zwanger ter bevestiging. Haha!

Nu test ik eigenlijk helemaal niet meer.. Heb getest tot 3 dagen na NOD.. Die knalde al zo.. Testen jullie allemaal lang door? Vind zelf zo zonde van m'n geld ☺️

Idd heel leuk dat er meerder een derde kindje krijgen. Weet niet meer wie het vroeg, maar voor ons zal het inderdaad de laatste zijn als het goed gaat! 😃
    Baal wel dat deze x pas rond de 10e/11e week een echo heb. Ze doen hier niet meer aan vroege echo helaas. 😞

7. Vo87

Vo87 Actief lid

18 mrt 2014
    147
    0
    16
    Ik blijf ook mee praten in deze groep, anders wordt het wel heel veel om bij te houden haha..

Moet wel zeggen dat ik liever een club heb.. Daar kun je allerlei onderwerpen onder een apart kopje doen.. maakt het voor mij wat overzichtelijker .. maar die was nog niet op gericht :(

8. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar Poeliwoepi 😢 Heel veel sterkte!

Je mag bij ons als de gyn vind dat het allemaal goed is ook gewoon je controles bij de verloskundige doen, ook als je uiteindelijk wel gewoon in het ziekenhuis moet bevallen, dus dan ben je eigenlijk bij beide als je dat zelf graag wilt. Iig zo is dat bij ons, ik moet zoizo straks ook bij de gyn omdat ik bij E een keizersnede heb gehad en zwangerschapsdiabetes had, dus zal nu ook waarschijnlijk wel weer zijn😁. Maar eerst heb ik een donderdag een afspraak met de verloskundige en vanuit daar trekken we een heel plan, met E had ik ook haar en toen met 20weken de echo niet goed was heeft ze ons super gesteund en alles echt super geregeld. We konden een dag later al naar het WKZ voor een guo. Vind het dus eigenlijk wel heel fijn dat ik bij haar kan beginnen zeg maar.

Ik blijf ook hier hoor soofster :D

Ik kom uit Brabant , maar op het randje tegen zuid-Holland aan.;)

9. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ben ook gestopt de dag na m'n nod met testen, ze waren toen al mooi opgelopen en de gene na nod was een echte knaller:D nu gewoon afwachten tot de echo anders maak ik mezelf alleen maar gek met al die testen en wat je zegt veel te duur!

Oh dat is wel balen zeg :( ik zag toevallig op de site van het echocentrum bij ons in de buurt dat je ook vanaf 6 weken voor €25 euro een echo kan laten maken. Misschien is dat bij meerdere echocentrums zo, voor als je echt graag eerder wilt ;)

10. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja iid had ik ook🙈 Ik hoorde later van iemand dat je hem dan in de vriezer moet leggen dan blijft hij wel in het beeld staan, maar goed moet je elke keer je vriezer in duiken om het testje te bekijken :p lijkt me ook niet alles

11. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    nou je bent niet de enige was er ook van overtuigd dat het bleef staan schrok me rot toen ik de andere dag keek en ik zag niks meer :D

12. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    ik heb trouwens 17 euro betaald voor 2 CB. ik denk dat ik nog 1 setje ga halen en dan volgende week met de 6 weken ga testen :)

en ook ik blijf hier kletsen.

13. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    De laatste keer dat ik getest heb was op men nod. De test was na 2 dagen mooi opgelopen. Nog geen knaller maar dat hoefde voor mij ook niet meer. Het maakt je inderdaad alleen maar zenuwachtiger dan nodig. Ik ben nu al zenuwachtig genoeg. Die tijd kan niet snel genoeg gaan tot volgende week woensdag.
    Ik ben benieuwd naar die eerste echo's van iedereen.
    Honey heb jij 9 maart je eerst echo?
    MamaDaan jij de 10de?
    Veel succes! Ik duim!
    xx

14. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lopen jullie trouwens ook om de 10 minuten naar het toilet?
    Heb steeds het gevoel of men blaas staat op springen! Ook zo'n opgezette buik dat ik heb. Zullen men darmen zijn die plaats maken zeker?
    x

15. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    Heb vanmorgen gebeld en we kunnen gelukkig 24 maart al voor een echo bij de verloskundige

16. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ik had vanmorgen pas m'n tweede test gedaan... 😁
    Dus vandaar....
    Ik ga morgenochtend nog ff testje doen.
    Ik wil gewoon die knaller!
    Verder heb ik helemaal geen testdrang hoor... 😂😂😂

Vandaag zei een collega:
    En, weten jullie al of je voor een derde gaat? 😅
    Uhhh nee eigenlijk niet haha......
    Lastig hoor. Nog ff geduld hihi.

Ik blijf hier ook lekker kletsen!
    Moet nog even niet aan bevallen denken, auwwww..... 😝

17. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Haha ja ik zit dezerdagen meer op het toilet dan op de bank.
    Mijn blaas staat ook om de 30min op knappen. Vanmiddag lekker 1,5 uur in het bos gewandeld met onze hond. Voordat ik weg ging nog even naar de wc geweest. Ik was net in het bos en moest alweer. Zomaar de bosjes in is toch niet helemaal mijn ding dus mijn blaas heeft een zware middag gehad.

18. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ik heb nix met de wc!
    Gewoon 4x per dag naar de wc hahahaha.
    Heb daar echt nooit last van gehad.
    Lijk me echt vervelend!

19. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jss1989 ik hoop het wel het is in principe voor een intake, het is me nog niet helemaal duidelijk of ze een echo doet eerst dacht ik wel dat ze dat zij aan de telefoon maar begin nu te twijfelen haha. So let's hope so😄

Lenthe haha erg he net of ze het ruiken dat je zwanger bent dat ze met zulke vragen komen. Is niet zo natuurlijk. maar vind het altijd wel grappig als ze zulke vragen stellen en jij eigenlijk al beter weet, oeh ook zo moeilijk om dan nog je mond te houden 😄. Hier verwacht op m'n werk het ook echt niemand meer, omdat er dadelijk toch bijna 6 jaar tussen E en de baby zit. Een paar jaar terug werdt ik vaak gevraagd of er nog een tweede kwam (ik werk met alleen maar vrouwen dus je weet wel hoe dat gaat😜) of dachten ze dat ik zwanger was, maar ze hebben ondertussen de hoop opgegeven hahaha dus suprise!! Kan niet wachten om hun gezichten te zien 😂

20. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha oeh ja als je moet dan moet je🙈 Het was vast wel ff een opluchting 😃

Edit
    Ooh wacht nee je was juist niet de bosje in gedoken!! Sry verkeerd gelezen! Je was vast blij toen je thuis was:D

Deel Deze Pagina