Wow MamaDaan fantastisch! Proficiat! Leuk dat je ineens een echo had! Dat zijn al 2 tweelingen ondertussen wat een vruchtbare groep! xx
Waaaauuwww! Wat gaaf mamadaant!! Super zeg! Dat zijn twee mooie cadeautjes ❤️❤️ Ben je van de eerste schok bekomen? Was je man wel mee? Hoe reageerde hij?? 😄😄
Dank je dames! Ja ik ben van de eerste schrok bekomen haha ook al moet het echt nog even landen hoor, je moet echt compleet omschakelen. Maar dat komt allemaal goed❤️❤️❤️ Nee hij was niet mee haha ik dacht dat het een intake was en hij kon vandaag heel moeilijk van z'n werk weg, dus ik had al gezegt van ach joh is maar een beetje gepraat waarschijnlijk dus blijf maar gewoon op je werk hahaha zal je net zien he! Maar goed hij was gelijk al helemaal in de wolken toen ik het vertelde beste nieuws wat ik hem kon geven zij hij 2 wondertjes! En het zag er trouwens ook super goed uit zij de verloskundige! Sterkt hartje en mooi even groot en genesteld Dus ja we zijn heel blij! We moeten natuurlijk nog een flink aantal echo's ondergaan en kan er nog vanalles mis zijn maar goed dit is al heel goed nieuws💖
Ja he! Duurde wel even hoor voordat ze het goed in beeld had en hij was inwendig, uitwendig was er nog niet veel te zien En dat er nu van ons allemaal mooie echo's mogen volgen!! 💖
Gooooede avond lieve mensen! Ik mag me weer aanmelden bij een zwangerschapsgroep, jippey! Haha. 13 November ben ik uitgerekend en na de tweede knaltest vanmorgen durf ik er eindelijk een beetje vetrouwen in te hebben!! :-D Man, wat Is een zwangerschap na een miskraam anders zeg, maak me nu toch nóg drukker dan daarvoor. Anyway, hopelijk gaat het nu wel goed <3
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, ?, 2e kindje, j/m? 2 November Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Marieke, 34 jaar, 1e kindje J/M Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, ??, 3e kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Ukkie, 40 jaar, 4e kindje, j/m? 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? 15 November Vlindertje Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?, 7 maart 2016 Aantal zwangeren: 32 Afspraken bij de gyn/vk: JSS1989: 16 maart intake gyn / eerste echo Fryslangirl: 17 maart eerste echo MamaDaanT: 17 maart 2de echo/ intake gyn Soofer: 18 maart eerste echo Niamh: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Honeyy: 25 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, ?, 2e kindje, j/m? 2 November Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Marieke, 34 jaar, 1e kindje J/M Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, ??, 3e kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Ukkie, 40 jaar, 4e kindje, j/m? 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? 15 November Vlindertje Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?, 7 maart 2016 Aantal zwangeren: 32 Afspraken bij de gyn/vk: JSS1989: 16 maart intake gyn / eerste echo Fryslangirl: 17 maart eerste echo MamaDaanT: 17 maart 2de echo/ intake gyn Soofer: 18 maart eerste echo Niamh: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Haha wat een verrassing dan voor je man zeg! Geweldig!! Vlindertje en mamadaant merken jullie ook dat jullie een tweeling krijgen? Bijvoorbeeld al een grote buik of heftigere symptomen? Welkom nieuwe dames!!
Mamavandaan, wat een mooie echo foto is dat zeg! Je kunt het wel heel duidelijk zien. Dat had ik niet verwacht zo vroeg al. Wat leuk al twee tweelingen . Ik hoop er stiekem gewoon op 1 haha. Nieuwe dames ook weer welkom! Word een gezellige boel zo . Ondertussen heb ik nog steeds geen enkel symptoom, vorige keer had ik dat toch wel eerder. Zelfs mijn borsten zijn niet gespannen. Het voelt zo net alsof ik niet zwanger ben.
Wat is er al weer veel gekletst. MamadaanT wauw een hele mooie echo van twee mooie wondertjes! Nieuwe dames welkom!! Wat een grote groep wordt het al! Gezellig hoor. Ik voel me helemaal TOP. Op wat zwangerschapssymptomen na, heb ik ineens veel energie, vrolijk en slaap heerlijk. Hoe gaat het met jullie nu?? Mum2be2 nog erg misselijk? Helpen de tabletjes? Kan iemand mij nog op de afspraken lijst zetten? 16 maart eerste echo
Snnr, Nou gisteren waren ze nog niet door de arts doorgestuurd en vandaag was ik vrij, dus ik hoop dat ze er morgen liggen. Dan kan ik ze meenemen op mijn werk. Misselijkheid is nog aanwezig maar was vandaag goed te doen. Als ik vrij ben kan ik precies eten om de misselijkheid een beetje onder controle te krijgen. Op mijn werk kan ik niet elke keer de koffiekamer induiken om wat te eten Welkom nieuwe ladies!! Fijn dat je je zo goed voelt Snnr! Houden zo!