Dank je! Ooh wat leuk hoe je collega's reageerde! dan krijg ik ook echt de kriebels om het van de daken te schreeuwen hahaha nog ff geduld. En ook heerlijk dat je gewoon nu lekker open kan zijn en je misselijkheid en buikje niet meer hoeft te verbergen hier wordt het nog een hele opgave denk ik om m'n buikje nog een beetje verborgen te houden denk dat met 12 weken iedereen het al gezien heeft
Ik lees trouwens net dat als je na 8 juni 2016 bevalt van een twee of meerling je 4 weken extra verlof krijgt!! Oh daar ben ik wel blij mee zeg, wist namelijk al echt niet hoe ik dat dadelijk vol moest gaan houden tot 34 weken
Ben jij ook apothekersassistent? 😛😛😛😛 Wat fijn dat ze zo tof reageerden! Ik hoop dat ze dat bij mij ook doen, hebben ook geen groot team. Maar dat zal vast wel goedkomen.... 😁 Ik probeer het nog een weekje voor me te houden..... Haha.... Bedankt meiden, voor het hart onder de riem. We wachten het maar af. Het was ook echt nihil, nu nix meer gelukkig... En nog met vlagen misselijk. Je kunt er niet x van zeggen inderdaad. Volgende week maar es de vk bellen voor 1e afspraak.
Kun je nog een spijkerbroek aan.... Dat zit mij echt niet lekker. Heb steeds kokerrokjes aan van HenM, die kan je mooi al over je buik trekken, heerlijk zit dat! Moet binnenkort nog maar wat halen, ach voor die 8 euro per stuk Leuk buikje al!!!
Oog wat een gezelligheid hier! Zag bij het terug kijken al mooie foto's voorbij komen, zo leuk!! Ik heb vandaag mvm op bezoek gehad en de test gaf (thank god, hihi) weer een heel donker positief resultaat, 21 Maart mag ik beginnen, jippey. Afgelopen jaar 65 kilo afgevallen dus iedereen let enorm op mijn figuur, zodoende kreeg ik vandaag al een paar opmerkingen over mijn dikke buik, oh jeej! Bijna 5 weken, dat kan toch helemaal niet?! Meer dames die dat nu al hebben? Sjonge, hoe ga ik dit verborgen houden? :')
En kan iemand bij op de lijst zetten? Lukt me niet, ghehe.... 13 november uitgerekend, 24 jaar, tweede kindje, 22 maart eerste echo <3
Ja, het is nu eenmaal een feit dat je bij de tweede of meer, sneller dikker wordt!! Ik heb savonds ook al echt een dikke buik, na het avondeten pfff hahaha. Op mn werk heb ik veel losse vestjes aan, dat bungelt dan wat voor je buik, en dan valt het (hoop ik) niet zo op.... Wat goed dat je 65 kilo bent afgevallen, respect zeg!
Dankjewel! Ben er ook super trots op Oh gelukkig hahaha, voelt zo stom, aangezien mini nog heeeel erg mini is nu
Ja het is nog helemaal nix hahaha!!! Toch gaan de darmen al plaats maken, ahum.... En dat puilt wat sneller uit dan, want we zijn al een keer uitgerekt geweest.. Wij gaan zo lekker patat eten.... Jammie!!!!!
Lekkaaaaah! Had bij mijn miskraam de hele tijd zo'n naar voorgevoel en bij deze zwangerschap helemaal niet, daar ben ik super blij mee maar vind het ook heel eng want daardoor ben ik bang dat ik teleurgesteld ga worden.... Herkennen jullie dat? Of ben ik een beetje gek?😝
Ik herken t zeker MamavanLJN, ik heb denk ik daarom mijn gevoel maar even uitgeschakeld. Misschien is het wel zelfbescherming. Maar probeer nu heel rationeel te zijn. Oké twee streepjes op de test, oké mag pas erin gaan geloven als ik iets zie bewegen op de echo. Ergens natuurlijk heel jammer, want er is niks mooiers dan emotie.
Haha ja, wel zonder riem hoor. Maar savonds gaat hij echt open of uit en draag ik een sexy joggingbroek 😜😜 o welke rokjes zijn dat? Klinken ideaal!!
Jeeetje wat lekker veel gekletst weer hier, prachtige foto's voorbij zien komen <3 Vanochtend een 'extra' test gedaan en super duidelijke streep ga maandag gelijk de vk bellen want vandaag ging het niet tussen de bedrijven door hihihi.. Met vlagen ook erg misselijk en soms zelfs word ik er wakker van snachts kan me niet herinneren dat zo erg te hebben gehad bij mijn vorige 2 zwangerschappen... Ik heb al een buik van mezelf haha echt zwanger eruit zien zal nog wel even duren.. Ook is deze zwangerschap voor m'n gevoel erg kort op de vorige... Moet nog even 'omschakelen' denk ik
Oewww sexy hahahaha.... 😛😛😛 Inderdaad gewoon dingen aan die losjes om je kont hangen... 😂 De rokjes zie je wel hangen, ze zijn er haast in alle kleuren! En dan zo'n thermo legging van de Action, die je tot je bh kan optrekken hahahaha.... Zie je het voor je? 😂😂😂😂 Buik alvast lekker ingepakt....
Mooi hè, zo'n donkere test... 😍 Ja jij bent 11 maanden geleden nog zwanger geweest natuurlijk! Dat is voor mij alweer 4 jaar geleden.... Dat is nogal een verschil. Het is voor mij gewoon weer nieuw eigenlijk haha... 😂
Bah, onzekerheid slaat soms toch af en toe door hoor... Zo weinig symptomen.. wordt er niet goed van.. Terwijl een test toch zegt zwanger 3+.... Jullie ook zo weinig symptomen? Hier: - snel moe - blauwe aders zichtbaar op borsten - moeilijk naar het toilet kunnen gaan Hopelijk kunnen jullie me een beetje van me onzekerheid afhalen! Maandagavond een nieuwe echo.. x