Hier ook super slechte nachten dan lig ik echt wakker alsof ik aan marathon gelopen heb, dit herken ik wel van m'n vorige zwangerschap alleen had ik dat toen pas veel meer op het einde.. Ik ben van mezelf iets zwaarder dus zal je niet heel snel buik zien van zwanger zijn maar heb toch al wel moeite met inhouden, gek hoor!! Kwaaltje bij vorige zwangerschappen ook amper! Veelal menstruatie achtige krampjes en dat zijn nou juist de kwaaltjes die je niet wilt hebben... Maar deze zwangerschap lijkt het misselijke iedere dag erger te worden :-S
Vanmiddag een spoedecho gehad in het ziekenhuis, in verband met bloedverlies vanmorgen. Ik blijf maar bloed verliezen wordt er niet goed van.. maar alles is goed! Ik moet het bloedverlies gewoon maar negeren en opletten dat ik niet veel erger ga bloeden. Bloed nu sporadisch en is geen duidelijke oorzaak voor te vinden. Er waren 2 hartjes zichtbaar op de echo, wat een opluchting! Ook was het gele lichaam duidelijk zichtbaar in mijn linker eierstok! De kleintjes waren gegroeid, maandagavond alleen 2 vruchtzakjes en dooierzakjes te zien. Vanmiddag al zoals je op de foto kunt zien! Het is geen supermooie echo maar toch wel goed zichtbaar! Ik ben blij en ga toch zo voorzichtig aan genieten.
Goed nieuws vlindertje! En een hele mooie echo Hier ook slapeloze nachten en super veel zin in drop normaal eet ik nooit drop hihi
Mooie echo vlindertje! Blij dat je nu inderdaad langzaam kan gaan genieten. Een tweeling lijkt mij ook wel heel erg bijzonder! En helemaal als je er al 3 jaar op wacht... Super mooi! Hier gaat het vandaag even niet zo lekker. Heb een behoorlijke offday. Lig 's nachts inderdaad ook wakker. Vanmorgen misselijk wakker geworden, m'n zoontje was gigantisch dwars en ik was dus moe en misselijk. Was geen goede combi. Hele dag hoofdpijn en zeurderige misselijkheid. Moest mezelf echt bij elkaar rapen en ben net wel even naar het strand geweest om van het mooie weer te genieten. Hopelijk morgen een betere dag. Vanavond maar op tijd het bedje in en hopen dat ik een keer doorslaap in plaats van elke keer om 4:00 uur wakker te worden . Mooi plaatje SNNR. Leuk om in het 9 maanden dagboek te stoppen. Ik heb ook die van Pauline oud honeyy. Had die met mijn zoontje ook. Vind het erg leuk omdat nu terug te lezen!
Oh en hier is mijn favo-avond-outfit ook een joggingbroek en een knot! Haha, gelukkig vind manlief dat niet erg. Ik douche altijd s avonds met mijn zoontje, waardoor ik vaak om 19:00 uur al helemaal make-up-loos in mijn hang outfit zit. Avonden in het weekend daar gelaten, want dan wil ik hem nog wel eens alleen laten douchen als ik een afspraak heb hoor. Ben geen Ma Tokkie die in joggingbroek op mijn afspraken verschijnt
Wat duidelijk ook Vlindertje, prachtig ! Ga vanavond naar Schouwburg Meppel unplugged concerten maar eigenlijk hang ik ook liever in m'n 'chill outfit' op de bank
Vlindertje, gelukkig was alles goed en zijn ze mooi gegroeid! Langzaamaan genieten van je 2 kleine wondertjes.
Vlindertje, mooie echo hoor! Ik slaap ook slecht in de nacht. Normaal als ik even wakker word slaap ik zo weer in maar nu blijf ik steeds wel een uur wakker. Helpt ook niet dat J. de laatste tijd weer 1 of 2 keer gaat huilen in de nacht. Vanmiddag lekker anderhalf uur geslapen toen J. ook naar bed ging . Ik heb nog steeds niet veel symptomen behalve dat ik moe ben en soms ben ik misselijk in de nacht.
Wat fijn vlindertje! Nu lekker genieten 🙂 Om 4 uur wakker heb ik dus ook al heel de week wordt er gek van, en overdag natuurlijk doodmoe 😲 Zal er dus ook wel bijhoren. De misselijkheid beging hier nu ook erg te worden, maakt niet uit of het ochtend middag avond of nacht is om de haverklap komt het opzetten en dan hang ik weer boven de pot. Ik hoop dat dit ook snel weer voorbij is eerlijk gezegd. Vind het verschrikkelijk om over te geven😬. Ik ben nu verslaafd aan tomaat sla en komkommer, normaal ben ik echt een chocola verslaafde maar als ik er nu alleen al aan denk ga ik bijna over me nek haha. We hebben het vandaag aan E verteld 😄 En ze is echt door het dolle heen, ze heeft het er heel de dag al over en aait af en toe over m'n buik zo lief❤️. Morgen gaan we het aan de rest van de familie vertellen, en over een paar weekjes maken we het pas echt wereldkundig. Veel plezierVes!
vlindertje, mijn schoonzus bloedde de eerste weken ook, over een paar weken moet ze alweer bevallen Wij hebben het vandaag tegen mijn schoonouders gezegd, we hebben een goede band met ze en aten vandaag onverwacht mee. We hebben een boeket laten samen stellen met blauwe/roze bloemen (maar er was niet zo veel blauw, dus het roze was wel wat overheersend. maar goed ) en hebben daar speentjes ingedaan. Beide reageerden ze erg blij en ik moest huilen hahahaha. Ik zat op een krukje buiten in de zon en mijn schoonvader bleef maar vragen of ik een stoel wilde hahahaha.
vlinder wat een mooie echo. mamadaan wat lief dan E. Zo reageerde!! Kan niet wachten om het onze E. Te vertellen. butterfly leuk met die bloemen!
Vlindertje, ik ben heel blij voor je! Lekker genieten van je zwangerschap! 😘 Butterfly, haha wat prachtig! Alsof je ineens invalide bent hé 😂 Ik heb vandaag het hele huis gepoetst,helemaal nix moe! Was ook niet misselijk, geen buikpijn, niets..... Had echt de neiging om weer een test te doen.... 😯 Maar ik heb me ingehouden. We zien het allemaal wel. Wel zijn m'n borsten wat groter zei m'n man😀 Dat is leuk, want ik heb al niet veel hahahaha! Ik slaap ook ontzettend goed! Zo fijn is dat. Heb vandaag wat makkelijk zittende kleding besteld, en stiekem ook 2 positie shirts😁 leuk leuk...... Fijne avond allemaal!
Butterfly, wat leuk zeg! En die reactie van je schoonvader, hihi! Wel lief. Hier een buikfoto gemaakt vandaag, straks even uppen hier. We gaan straks nog even lekker wandelen in het bos.
Ik had vanmorgen een klein beetje bloed. Meer roze, met een heel klein puntje/slijmpje rood. Hou mezelf voor dat het niets hoeft te betekenen, maar maak me toch zorgen. Elk krampje wat ik denk te voelen maakt dat ik denk dat het nu over is. Whaaa. Veels te spannend dit. Nog een week tot de echo....pfff
Het blijft idd spannend zo die eerste weken. Suc6 deze dagen met "wachten" op de eerste echo hopelijk vult deze pagina straks met allemaal hele mooie echo fotos
Vlindertje wat naar dat je weer bloed verliest :s ik begrijp zeker dat je dan een spoedecho hebt laten doen. Echt een verademing dan dat alles er goed uitziet! Mooie echo! Ik ben ook echt de hele dag doodop door die slechte nachten! Misselijkheid wordt ook alleen maar erger. Hopelijk stabiliseert dat een beetje binnenkort! Evira dat heb ik ook nu sinds ik een beetje bloed verloren ben eergister. Ik loop om het kwartier naar de wc als ik wat vochtigheid en kramp voel. Elke keer bang dat het weer bloed is en dat het over zou zijn. Ik word nu ook alleen maar zenuwachtiger voor de echo van woensdag. Ik zou het echt niet aankunnen om nog eens zo'n slechte eerste echo te krijgen. Hopelijk nu eindelijk een prachtig kloppend hartje! Nog iemand zo zenuwachtig voor de echo? x
Ik ben trouwens ook echt dol op frikandel speciaal momenteel! Ook een frikandelbroodje smaakte echt ongelofelijk lekker gister . Tot mijn grote verbazing en blijdschap zat er in dat broodje ook wat ketchup. Toen ik het aan het eten was leek het net of ik had een orgasme hahaha! Ongelofelijk hoe sommige dingen nu zoveel beter (of slechter) kunnen smaken! Heb ook echt de neus van een speurhond nu!
WaaAuw Vlindertje, wat een prachtige echo!! Ik heb zin in kaas met knoflooksaus hahahaha. Blijf kijken naar onze mooie mvm test, wat een geluk <3 Maakte vandaag weer een buik foto.. Zoek de verschillen :')