goedemiddag meiden hier weer schrikken, had weer beetje bloedverlies maar meer dan vorige keer waarom nog zolang tot de echo, ka me niet herinneren dat ik bij de andere kids tot 8 weken heb moeten wachten eer ik een echo kreeg dan maar extra rustig aan doen, man is met de 3 kids naar de speeltuin en ik ben bezig met mijn 2e haakproject voor de beeb het 1e projectje is klaar (een dekentje voor in de wieg) nu bezig met een omslag dekentje voor als ik naar k&g moet of voor als ik borstvoeding geef in het openbaar, al we ergens op bezoek zijn,... (als het lukt toch) ik zag alweer een paar mooie foto's voorbij komen alsook een echo hier zie ik nog niet direct verschil aan mijn buik (heb van mezelf al een behoorlijke buik, heb overgewicht) lees dat er nog meiden zijn met bloedverlies, heel vervelend en je wordt er direct zo onzeker van
Hey lieve dames, Net een clearblue test gedaan en staat op 1-2 weken Als ik internet check zou ik uitkomen op 22 november... Maar mag ik bij jullie? Er is nog geen groepje voor 16-eind november haha Pleaseeee?
DRLB natuurlijk mag je bij ons komen ! Op één voorwaarde... Als je leuk over mij blijft dromen! 😄😉 Wat super dat je nu ook zwanger bent zeg. Gefeliciteerd !!!
Meiden met bloedverlies, wat is dat ontzettend zenuwslopend... Helemaal als je al een keer ellende hebt meegemaakt. Als de echo nog erg lang op zich laat wachten zou ik een eerdere echo aanvragen hoor. Al is het alleen maar voor de geruststelling! Volgende week komen er vast allemaal mooie echo foto's bij! 😄
Ja bizar toch? M'n darmen doen flink hun ding ofzo haha. Zuurtje, kun je niet eerder terecht? Wat laat, 8 weken pas
Welkom hoor DRLB!! En gefeliciteerd ! Ik heb al de hele middag menstruatie achtige buikpijn... Ook niet echt leuk :-S Unplugged was gisteren trouwens best leuk maar ook lannnggg hahha
Zo te lezen hebben best wat meiden last van bloedverlies. Ik word hier toch ook onzeker van. Gelukkig nog niet gehad maar ben ook wel elke keer als ik naar het toilet ga wat angstig. Het hoeft idd niets te beteken maar begrijp wel dat het stressvoller is voor jullie. Ik ben ook heel zenuwachtig voor woensdag. Ik hoop echt op een goede echo. Begin nu een beetje misselijk te worden dus hoop dat dit niet heel erg door gaat zetten. Een crush op een frikandel speciaal Hahahaha nmoest hier even heel hard om lachen DRLB welkom bij de club & gefeliciteerd met je zwangerschap
Mag ik ook meeschrijven? Mijn vrouw heeft afgelopen week positief getest, dus we horen nog precies in dit topic. Ik ben voornamelijk heel erg beduusd, had gedacht dat ik meteen of heel blij of heel gestrest zou zijn, of allebei, maar ik ben vooral verbaasd dat ze nu zwanger is & ik vind het heel erg spannend allemaal, maar wel op een leuke manier
Welkom nieuwe dames!! Wat naar dat bloedverlies, dan duurt wachten helemaal lang. Hoop dat jullie wat afleiding kunnen zoeken! Buik is hier ook echt aanwezig 😬. Vriend zei gister ook dat je het echt al zag in m'n badpak...
Wat al een heerlijke mooi buikje zeg😍 Begin hem nu wel te knijpen voor de paasdagen we hebben de dag na Pasen pas een echo dan vertellen we het pas aan de meiden. Hopelijk zien ze niets.
8 weken is toch helemaal niet raar om je eerste echo te hebben? Dat heb ik nu ook en bij mijn vorige zwangerschap (toen onder controle ziekenhuis, dus inwendige echo's) ook.
@evira ik krijg al een echo met 6 weken. Bel morgen toch even op.. Freaking onzekerheid is weer om de hoek komen kijken, blugh!! Suikers zijn aan de behoorlijk lage kant volgens mij en mijn buikpijn erbij is niet echt geruststellend.. Test was nog wel rete positief, terwijl dit écht *piiiiep* testen zijn (big bazar testen, early sign merk ofzoiets) geven namelijk veel slechter en later aan dan bijv. Kv 2v5. Dus er is hoop... Maar toch... Fijn joh, die zwangerschaps-onzekerheid
MamavanLJN, wat bedoel je met suikers die aan de lage kant zijn? Je suikergehalte? Of stel ik nu een hele domme vraag 🙈? Test ziet er wel behoorlijk positief uit. Maar als je het toch niet vertrouwt, morgen idd maar even bellen, al is het voor je eigen gemoedsrust.
Hier standaard ook pas met 8 weken een echo. Weet wel dat als er in het verleden iets mis is gegaan je eerder een echo kan krijgen. Hopelijk lukt een uitwendige echo met 8 weken.
@evira, bij de verloskundige praktijk waar ik loop doen ze de echo's rond 9 à 10 weken. Of je moet echt uitdrukkelijk vragen om een vroege echo, dan willen ze het ook nog wel eens doen. Als alles blijft gaan zoals nu, dus nog geen bloedverlies (ooh ik hoop het zo), dan bel ik ze in de loop van de week voor een afspraak. De vorige keer is het misgegaan met 6,5 week, dus ergens wacht ik eerst even op die mijlpaal. Ik weet dat dit natuurlijk nergens over gaat, want het kan net zo goed ook later gebeuren. Maar is n mentaal ding denk ik dan maar. X
hier in België zijn ze normaal vlugger met echo's, nog een weekje geduld hebben met dan hopelijk een mooie echo en een kloppend hartje hier ook al 2x een mk gehad maar daardoor nog nooit eerder echo's gekregen omdat ze toch altijd vroeg waren bloeden is ondertussen weer gestopt, hopelijk blijft het nu weg nieuwe dames welkom en gefeliciteerd
Welkom nieuwe meiden! Hier ook pas met 9,3 weken mijn 1e echo... Ondanks baarmoederafwijking en ma. Ligt gewoon aan het beleid van het ziekenhuis hier. En die hanteren tussen de 8-10 weken een 1e echo. Ik heb pech dat Pasen ertussen zit
Ik heb woensdag mijn eerste echo, met 7+1 . Wat denken jullie? Inwendig? Dat vind ik toch maar niks maargoed alles over voor een goed beeld. Ben wel echt heel zenuwachtig voor de echo. mum2be2 ik droeg de vorige keer rechts, heb nu links veel steken in mijn buik. Herken jij dit? Zal het zijn omdat die kant kleiner aan het worden is? Ben wel blij dat ondanks de afw het bij jou goed is gegaan. Stelt me wel gerust want hier was ik heel bang voor in mijn vorige zwangerschap. Deze onzekerheid is niet weggenomen doordat ik toen maar tot 24 weken heb gedragen. Vind dat nu wel weer spannend.