Goedemorgen dames, Vorige x met miskraam geen ene aanwijzing dat t mis was. Nu met opstaan iets bruin verlies met afvegen. Tja geen idee wat dit betekent. Probeer rustig te blijven. Nog twee weken dan de eerste echo. Maar mag altijd eerder bellen. Super fijne praktijk. Morgen moeders voor moeders
Hoi DRLB, welkom! Van mij mag je zeker mee in ons topic! Gefeliciteerd! Vulpen, ook gefeliciteerd! Ben je een vrouw of een man? Meiden met bloedverlies, wat vervelend he! ik heb het nu net ook weer gehad! Eergister had ik wat donkerbruine afscheiding, dan is het gestopt. Nu net na de ontlasting had ik een veeg roze. Heb gelezen dat dat normaal kan zijn door de druk die je zet maar na een miskraam is die onzekerheid toch echt vreselijk . Het is al zenuwslopend genoeg zonder bloed, komt dat er dan ook nog eens bij... Pf. Nog 2 dagen wachten op de echo. Hopelijk is alles dik in orde deze keer. Men buikje is nu toch al duidelijk zichtbaar. Hoe gaat het met jullie? Nog meer dames die last hebben van bloedverlies?
Hey Zomer, ik had vorige keer ook geen enkele aanwijzing dat er iets mis was. Misschien is dat nu dan wel een goed teken dat alles goed doorbloed is? Dat probeer ik mezelf heel de tijd te zeggen, dan blijf ik wat rustig. Ik zou gek worden als ik nog 2 weken moest wachten. Ik ben zo blij dat ik vorige week gebeld heb en dat ik woensdag al terecht kan! Heb je misschien geen behoefte aan een vroegere echo? Ik moet zeggen dat ik ook wel zenuwachtig ben om de echo te bekijken. Denk dat ik eerst moeite ga hebben met op het scherm te kijken. x
Hey jss Heb dezelfde gedachten als jou. Maar toch heel iets onzeker.. Ik ben met de echo denk ruim 7 weken. Ff afwachten. Vorige x is pas met 9.5 mis gegaan. Dus ja. Je kan niets. Rusten gezond eten zo min mogelijk stress.
Ow ja je bent pas 7 weken over 2 weken dan? Sorry je hebt geen banner dus dat had ik niet in de gaten. Elke keer als ik nog maar iets voel lopen, loop ik gelijk naar toilet. Meestal is het dan gewoon veel slijmerige afscheiding maar de laatste week dus 3 keer een klein beetje bloedverlies. Men buik maakt dan ook veel lawaai en krijg ook kramp. Kan best van men darmen komen maar dat maakt me wel een beetje paniekerig. Ik probeer wel rustig te blijven. Wat moet komen, kan ik niet tegenhouden maar die angst is verschrikkelijk. Ik mis het onbezorgd zwanger zijn wel moet ik zeggen. Nou heel veel sterkte en geduld toegewenst meid! Ik leef met je mee x
goedemorgen hier een blegh dagje, heb vanochtend voor het eerst met de pot geknuffeld en blijf me nu misselijk voelen alsof ik ieder moment weer kan lopen straks even bij de apotheek kijken of ik iets kan nemen tegen de misselijkheid want mijn tictacjes helpen nu niet nog een weekje tot de echo, kan niet wachten
SnnR, bij mij zaten allebei de jongens in de rechterbaarmoeder. Ikzelf heb nooit last gehad van de andere baarmoeder behalve bij de 1e bevalling, toen gingen beide baarmoeders ontsluiten... Had ik 1 cm rechts en 1,5 cm links, zo raar! Ze hadden mij gezegd dat de 2e baarmoeder niet mee zou doen, maar dat deed ie wel... Uiteindelijk spoedkeizersnede gehad. Snap je onzekerheid totaal! Gelukkig kunnen we elkaar steunen hier!
dankjewel , jullie ook van harte gefeliciteerd! Nou er komt af en toe ook wel eens een man piepen op dit forum vandaar de vraag. Leuke membernamen trouwens! Heel speciaal, vulpen en inkt super! x
Ja best vervelend he zuurtje :s ik heb het ook enorm te pakken. Word misselijker met de dag en 's ochtends altijd het ergst. Overdag komt het met vlagen. Wat bij mij helpt is iets zout eten. Tuc koekjes helpen bij mij goed en zouten chips. Gister had ik alleen zouten cashewnoten en dat hielp ook wel wat. x
Heeft er nog iemand moeite om te douchen? Ik heb namelijk echt moeite met de stralen op men buik alsook de misselijkheid die dan enorm opkomt. Als ik nu een douche neem, kan ik niet tegen de stralen op men buik. Men buik voelt dan als 1 enorme blauwe plek. Dan moet ik echt zien dat ik de stralen vooral over men rug laat lopen. Had gehoord dat een douche relaxerend kon werken maar bij mij is dat dus echt het tegenovergestelde. Gisterochtend moest ik dan ook nog eens bijna overgeven in de douche. Dat doe ik best vanaf nu ergens in de vroege avond want 's ochtends is het de misselijkheid en 's avonds is het de buikpijn die dan weer heel erg opkomt. Sinds 10u vanochtend heb ik nou ook nog diepe steken in men rechterborst erbij gekregen. Weet iemand wat dat kan zijn? Ik denk dan misschien aan het groeien van de borsten of de melkproductie? Is dit herkenbaar voor iemand? en het douchen? x
Om kwart over 13 krijgen we een echo. Vanmorgen weer een beetje bloed, dus de vk gebeld. Ze wilde wel proberen of ze hartje kon zien vandaag, super lief van haar. Ik ben benieuwd. Het is nog vroeg voor een hartje (uitwendig), maar het zou me wel zoooo gerust stellen als ik dat kon zien!!
jss1989, ik kan het water onze de douche op mijn tepels niet verdragen, pijnlijk! Evira, succes straks met de echo! Hopelijk is alles gewoon goed!
JSS1989, dat van het douchen herken ik niet. Ook de steken onder m'n borst heb ik niet. Zo zie je maar he, elke zwangerschap is weer anders. Jij klinkt mij overigens wel behoorlijk zwanger, dus volgens hoef jij je helemaal geen zorgen te maken 😊
Hee lieve dames. Ik schiet er even tussenuit. Ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vermoeden een epilepsie aanval of infarct. Gelukkig geen schade oid voor de baby. Maar op iedereen reageren kost me best veel energie. Zodra alles weer beter gaat wil wil ik graag weer mee kletsen!
Mum2be2, ja ik heb dat inderdaad ook met men tepels maar men buik is wel pijnlijker. Bedankt Saare dat stelt me wel een beetje geruster maar als je bloedverlies hebt en je hebt net een miskraam gehad, dan ben je wel bang dat het fout loopt natuurlijk. Evira succes met je echo! Leuk dat je vandaag al terecht kan! Kunnen ze daar ook inwendig doen als ze het uitwendig nog niet kunnen zien? Honey sterkte! Gelukkig is alles in orde met de baby! x