1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte honeyy!!!

2. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Soms denk ik echt dat ik een tweeling krijg, aan de hand van hoeveelheid en hevigheid van de symptomen. Zou ook best kunnen, men hcg was op 4+2 al 1288. Het zit bij ons ook in de familie. Zou wel grappig zijn, er lopen hier al 2 tweelingen in dit topic :D. Maar ik ga daar maar niet van uit. Met eentje zouden we al heel blij zijn en als het hartje klopt al helemaal!

Nog iemand die zoveel symptomen heeft? De tweelingdragers bvb? zijn jullie symptomen heftig?

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Sorry dames dat ik niet heel actief meeklets op het moment, maar heb het erg druk met mijn twee jongens en savonds zo moe dat ik geen puf meer heb om de computer aan te slingeren. Ik lees wel mee en van zodra ik wat meer energie heb zal ik jullie updaten hihi..

4. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw

Wat schrikken meid! Heel veel sterkte! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en geen blijvende schade.
    Denk aan jezelf en de kleine, de rest komt daarna wel weer!

5. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet beccy, wel begrijpelijk hoor dat je dan uitgeput bent. Het is dat ik op mijn mobiel meeklets, ik ben ook altijd te lui om de laptop weer aan te zetten. Hopelijk gaat het allemaal wel goed goed met je kleine beeb.

Jss, jouw hcg was idd al behoorlijk hoog dan. Nou zou best kunnen hoor. Is wel erg schattig, twee van die kleine hummeltjes. Ik heb er verder geen ervaring mee. Ik heb wel een zus die een tweeling heeft en mijn man heeft ook twee zussen die een tweeling zijn en 1 daarvan zelf ook een tweeling heeft. Maar ik denk het niet hoor bij ons. Gezien mijn symptomen ben ik al super dankbaar als er eentje zit 😊

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Honeyy, sterkte zeg! Gelukkig is alles met de kleine goed! En hopelijk herstel je zelf ook snel. Rustig aan doen maar!

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier mijn buikfoto, 3e zwangerschap ;) *zeg het er maar even bij*

Bijgevoegde bestanden:

8. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    honey wat heftig! heel veel sterkte!

9. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Honey sterkte hoor!! Gelukkig alles goed met de baby!

Welkom vulpen en inkt ! Leuk dat jullie samen komen kletsen😊

Ik heb pas 6 april m'n 1e afspraak dus ook hier tussen de 9-10 weken pas en dat terwijl ik de vorige 2 zwangerschappen medisch (in het zkh) liep... Achja verschil moet er zijn...

Nu weer terug m'n bed in heb enorm de griep bah!!

10. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Wauwwwwww mum2B super duidelijk hoor!!

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Thanks, en Beterschap Ves!! uitrusten maar!

12. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje Honeyy :(, Heel veel beterschap! Doe maar rustig aan en spaar je energie voor jezelf en je baby. En dan zie we je vanzelf weer verschijnen:) digitale knufff!

13. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat begint ook al goed te groeien bij jou mum2be2 super leuk!!

14. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Sterkte Honey, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Mom2be2 mooie buik al!

Evira hoe was de echo?

15. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Bah.. even een klaagmomentje hoor.. vandaag al de hele dag misselijk, als ik wat eet is het even weg maar het komt vrij snel weer terug.
    Nog niet boven de wc hoeven hangen maar dit gevoel de hele dag ia echt niets. Hebben jullie tips?
    Kan toch niet de hele dag door non stop eten haha...ik eet al minstens 6 x per dag kleinere porties maar dit helpt vandaag ook niets :(

16. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Nou, hier zijn we nog niet veel wijzer. Er was een vruchtzakje te zien met íets erin. Heel klein nog. Nog geen hart-aktie. Vrijdag mogen we terug komen. Als het dan niet gegroeid is, weten we zeker dat het mis is. Voor nu kan het nog twee kanten op.

17. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Honeyy - jeetje wat heftig. doe maar even goed rustig aan. Veel sterkte gewenst. Gelukkig gaat het wel goed met de baby. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Ves - beterschap

Mum2be2 - leuke foto

JSS1989 - je treft het wel met alle symptomen, krijgt de volle lading zwangerschapskwaaltjes. Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je in verwachting bent van een tweeling de kwaaltjes niet erger/heftiger hoeven te zijn maar het kan natuurlijk altijd zo zijn. Spannend hoor, nog eventjes wachten.

18. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend spannend evira. Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt tot vrijdag en dat je dan een mooie echo hebt🍀

19. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Evira ben je zeker van je uitgerekende datum?
    Krijg je bij verloskundige een echo?

Ik zie al mooie foto's

En helaas lees ik al klachten.

Ik ben vandaag doodop. Maar druk weekend gehad.
    Met veels te weinig slaap.
    Straks optijd naar bed

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Evira, spannend, dus nog even afwachten! Hopelijk gaat het mooi groeien en zie je vrijdag een kloppend hartje!

Vlindertje, ik moet serieus ook elk uur iets eten om de misselijkheid een beetje normaal te houden.... En dan nog....bah...

Deel Deze Pagina