Honey, beterschap! Ik hoop dat het allemaal mee valt. Ves, ook beterschap. Griep is ook naar. Evira, blijft nog even spannend dus. Hopelijk een mooie echo op vrijdag. Ik heb nog steeds geen symptomen. Ik hoop dat alles goed gaat, zo ga ik mij ook wel een beetje zorgen maken. Het kan ook nog komen natuurlijk. Dan wil ik er waarschijnlijk snel weer van af. Inkt en vulpen, leuk dat jullie beide meeschrijven!
honey veel beterschap meid we zien je vanzelf wel weer, steek nu maar alle energie in jezelf een je beebje
Goedemorgen dames, Wat is er veel geschreven, gezellig! Heb alles even terug gelezen net. Sterkte Honey, en jij ook Elvira, wachten is niet leuk! Heb gisteren een extra echo gehad, hij klopte met het aantal weken waar in ik zit, dus een klein beetje gerust gesteld. Iedereen in onze omgeving weet t al omdat mijn buik niet te verbergen is, nu al niet meer, heel vaag! Dit was de echo, 31 maart mag ik terug komen om hopelijk een goed hartje te zien!
Mamavanljn ook al een echo gehad, fijn dat het er voor het termijn goed uit ziet! Die buik kan ik hier ook echt niet meer verbergen, baal er eigenlijk wel een beetje van...
Spannend Evira hopelijk vrijdag een mooi hartje te zien! Mooie echo mamavanljn! Kwaaltjes zijn nu meer van de griep die hier overheersen denk ik maar ook met vlagen misselijk ...
Goedemorgen, hoe gaat het met iedereen? Let1985, ik las ergens in een andere topic dat je vandaag een echo hebt. Spannend!! Veel succes en hopen op goed nieuws!!
Jaah dat klopt vanmiddag om twee uur ben zo benieuwd hoop zo op goed nieuws...ik laar het jullie weten...ben net terug van een weekendje weg zal hier zo alles even teruglezen.
Vandaag precies 7 weken en de dag begonnen met overgeven en heel misselijk. Hier was ik al een beetje bang voor, aangezien ik in de vorige zwangerschap ook alleen maar aan het overgeven was. Hopelijk zakt het nog weer wat af. Fijne dag allemaal.
Dag dames Wat leuk dat de meeste al de eerste echo's hebben. Net moeders voor moeders op visite gehad. Overduidelijke test. Ze denkt dat ik al 6 weken ben. Vanochtend last van diaree. Ik gok door raar gegeten. En iets spanning voor de test en dat darmen plekje zoeken.
Dankjulliewel dames dat ik erbij mag!! Op het moment klets ik niet heel actief mee want wij zijn gisteren getrouwd dus we zijn nog even aan het nagenieten!! Ik ga donderdag de vk bellen want zou nu 4 weken zijn.. Geen idee wat me te wachten staat vind t zo spannend! Heel veel succes met de echo's die op de planning staan dames ❤️
Hoi allemaal, Mag ik me aansluiten bij het groepje? Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben Het voelt echt zo onwerkelijk! Mijn eerste kindje heb ik gekregen met hulp van chlomid. Er is mij gezegd dat ik niet spontaan kan worden, maar blijkbaae toch wel. Vandaag moest ik voor iets heel anders naar de gynaecoloog. Voorafgaande aan de afspraak heb ik een test gedaan omdat ik me al een paar weken niet zo fit voel. Deze bleek positief! En de gynaecoloog heeft net ook een echo gemaakt. Volgens haar ben ik rond de 6,5 week zwanger. A.s. maandag heb ik een echo bij de verloskundige. Ik ben erg blij maar ook nog een beetje verward ofzo. Sorry voor het lange verhaal! Ik moest het even kwijt.
Welkom meid! en van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je dan toch op de natuurlijke manier zwanger bent geraakt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit Je verhaal is echt niet te lang hoor. Daar zijn we voor, om mekaar te steunen in deze spannende tijd! DRLB Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Moet echt leuk zijn om die dag door te brengen, wetende dat je zwanger bent! Ook al kan je dan niet echt drinken, het is wel speciaal vind ik. Je had ook echt wel mooi weer dan!
Ik ben echt zoooo angstig voor men echo morgen . Vorige keer is men eerste echo uitgedraaid in een MA. Heb nog steeds af en toe een klein beetje bloedverlies en ik ben al zo'n echte zenuwpees. Pff als alles maar goed komt deze keer! Ik wil echt zo graag een mooi hartje zien kloppen!
Eline888, ik heb je even op de lijst gezet. Aangezien je ongeveer even ver bent als mij, heb ik je uitgerekende datum ook op 4 november gezet. Als het fout is, hoor ik het graag. Alleen je leeftijd staat er nog niet bij. m♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, ?, 2e kindje, j/m? 2 November Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Marieke, 34 jaar, 1e kindje J/M Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, ??, 3e kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Ukkie, 40 jaar, 4e kindje, j/m? 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? 15 November Vlindertje Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?, 7 maart 2016 Aantal zwangeren: 35 Afspraken bij de gyn/vk: JSS1989: 16 maart intake gyn / eerste echo Snnr: 16 maart eerste echo gyn Fryslangirl: 17 maart eerste echo MamaDaanT: 17 maart 2de echo/ intake gyn Soofer: 18 maart eerste echo Niamh: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Eline88: 21 maart echo verloskundige Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo MamavanLJN: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!