1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    De kans op herhaling van HELLP is 1/4 dus het blijft toch wel in je achterhoofd aanwezig... Moet zeggen dat het bij de vorige zwangerschap wel meeviel dat gevoel en nu ook nog :-D

Jij zal er ook wel weer mee bezig zijn dan hè? Zal een hoop herinneringen boven laten komen en je weet nu dat je je niet zomaar zal laten afschepen !

2. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Jeeeej wat een opluchting jss! Lekker genieten nu!

3. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Hier alles ook goed. Een hele mooie echo. Nu heel heel heel opgelucht even lekker uiteten en het goed vieren. Genieten.
    Zal vanavond een foto uploaden

4. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd SnnR! Geniet ervan meid!

5. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Snnr en JSS1989 wat fijn dat jullie een goede echo hebben zeg! Heerlijk! Ik moet nog 2 dagen wachten...

Honeyy wat fijn dat je weer terug bent. Wat is er nou precies met je gebeurd? En heeft dit te maken met je medische verleden? Doe rustig aan he!

Ik had vanmiddag nog even een zwangerschapstest gedaan. Gewoon, omdat het kan.. En de teststreep kwam nog eerder in beeld dan de controle streep! Hoe leuk, haha.

6. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Snnr ook super nieuws! Lekker vieren :)

7. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Hahaha Soofster : niet omdat het moet .....
    Leuk !

8. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Vandaag weer een echo gehad, ze zijn al mooi gegroeid, nu een kleine 7 weken zwanger volgens de gyn, 2 vruchtjes met mooie hartjes van ongeveer 0,8 cm. We hebben zelfs een hartje kunnen horen vandaag...zo bijzonder...
    Over 2 weken weer een afspraak staan, 30 maart.. Laat het maar opschieten haha..

Moet allemaal nog even bezinken hoor.... Vindt het allemaal zo bizar en fijn. maar zijn vanavond heerlijk samen uit eten geweest om het te vieren!
    Nu doodmoe..dus lekker op de bank en op tijd naar bedje..

Liefs Vlindertje23

9. slakkie

slakkie Niet meer actief

Ben ik weer ben zo moe geweest dat ik na m'n werk gewoon geen fut meer heb om te reageren.

Ben zo verschikkelijk misselijk in de middagen en avond zo geen zin in het avondeten steeds. Wel goed voor de kilo's vorige zwangerschappen ook gehad kwam gelukkig niet zoveel aan..

Welkom nieuw mama's!!
    En veel plezier met de echo's die eraan zitten te komen nog 1,5 week mag ik ook naar m'n eerste echo wel spannend.. Zou ik 3 keer zoveel mazzel hebben dat alles goed gaat?

10. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Hoi dame,

Sorry dat ik vrijwel niks van me laat horen, maar ik lees zeker mee! :) maar kan het niet allemaal bijhouden om te reageren

Ik heb behoorlijk last van misselijkheid en vermoeidheid.
    De misselijkheid beroerd/flauw gevoel eigenlijk de hele dag door wel..

Meiden lekker genieten van jullie mooie echo's!
    Hier mt 2.5 week de echo, ben toch wel zenuwachtig.

Slakkie dat met het avondeten herken ik.. Had ik vorige zwangerschap ook. Gewoon eten waar je zin in hebt is me geadviseerd toen der tijd, en evt. extra vitamines innemen.

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Loontje, heftig hoor zo vroeg bevallen. Ik hoop voor je dat dit kindje in ieder geval tot de 37 weken blijft zitten.

Honey, fijn dat je weer thuis bent. Even rustig aan doen inderdaad.

Meerdere mensen met goede echo's. Allemaal gefeliciteerd!

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier is het bloedverlies iets erger geworden. Nog steeds alleen met afvegen, maar ik maak me wel echt zorgen....
    Is het al vrijdag?

13. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Jss wat een mooie opluchting en mooie echo.
    Ik moet nog ff wachten.

Voor diegene die eerder bevallen zijn wat een pittige periode.

Evira oef dat is spannend... je zal de dagen weg kunnen kijken.
    Ik duim voor je dat het stopt.

Hier alles ok. Behalve een drukkende knoop. Ben op het werk.
    Kon bij eerste zwangerschap tot week 22 mijn meeste broeken aan.
    En met de miskraam soms savonds dit gevoel in de eerste weken.
    Maar heb wel idee dat het behoorlijk boller is.
    Denk rommelende darmen

14. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nog eens bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :)

Snnr en Vlindertje, wat super dat jullie ook zo'n mooie echo's hebben gehad! Geniet ervan!

Evira, ocharme, ik heb ook af en toe bloedverlies gehad maar bitterweinig. 3 keer in totaal. 1 op 3 zwangeren zou dat meemaken. Spannend voor je. Ik hoop echt dat alles goed mag komen! Hoop dat het snel vrijdag is voor je! Ik duim!

Soofster, spannend voor je, nog 2 dagen wachten; als je wil testen inderdaad gewoon testen dat zou ik ook doen als ik het echt wou :D

Wie heeft er morgen een echo of binnenkort? Wel vervelend dat de lijst soms zover wegkruipt he :D dan moet je alle bladzijden al gaan terugbekijken om de lijst terug te vinden.

x

15. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Zo dames daar ben ik weer.
    Jeetje wat was ik zenuwachtig vanmiddag. Gelukkig een hele aardige gynaecoloog die goed haar huiswerk had gedaan en op de hoogte was van ons verhaal. Ze was heel erg rustig en stelde ons gelijk gerust.
    Vrijwel direct zei ze laten we maar beginnen met de echo dan kunnen we het er daarna wel over hebben. Deze was inwendig zoals verwacht. Volgens de meting 7 wk en 1dag en 7.5mm klein. Het hartje was goed te zien en alles zag er prima Uit gelukkig. Echt zo onwerkelijk nog allemaal. 4 april de volgende echo met 10 weken. Dan kan ze een betere meting doen.

Ik duim voor alle dames hier dat de komende echo's ook zo genieten worden als wat wij van deze echo aan het genieten zijn.

Vandaag ook gelijk mijn moeder zussen en aanhang het nieuws verteld en dat was natuurlijk helemaal geweldig. Nu helemaal op en moe dus lekker slapen.

Lees morgen de rest eventjes weer bij.

Slaaplekker

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      4
  16. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto snnr! Gefeliciteerd!! Je ziet ook echt al duidelijk het hoofdje en het lichaam. Meestal zeggen echo's rond deze termijn mij niet zoveel, maar deze is wel duidelijk hoor. Heel mooi!

Ooh wat heb ik een trek in zure of zoute drop nu. Maar helaas niet in huis 😢. Ga maar proberen m'n gedachten te verzetten

17. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Snnr jij ook een hele mooie echo! Geniet ervan!
    Hopelijk iedereen dadelijk een prachtige echo! X

18. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd vlindertje! Fijn dat je weer een goede echo had!

19. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Meiden met vandaag een echo, succes!

20. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Ik mag over 1 week, afgelopen week is best snel gegaan. Zo spannend!

Deel Deze Pagina