1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dames wat is bij jullie het verschil met de eerste echo en intake vk?

2. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Gefeliciteerd honey !! Ik had al verwacht dat je uiteindelijk hier mocht aansluiten hoor. Al maakte je het nog even spannend met je testjes. Haha.

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    De echo is alleen om te kijken of alles in orde is. Bij mij wordt die nu gemaakt door de echoscopiste en niet door de verloskundige omdat het waarschijnlijk een inwendige echo wordt. Heb hem verplaatst naar 18 maart. Dus bij de eerste echo zie ik de verloskundige geeneens. Denk dat als die echo niet goed is er sowieso geen intake komt. :))

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bedankt voor de felicitaties!

De huisarts gebeld en ik moet naar de gynaecoloog.. Kan morgen verwijsbrief afhalen. Bij E. Hebben we met 6 wkn een echo gedaan. Maar F. ( mijn vriend) gaat 6 maart voor 3 weken op oefening.. Wel jammer maar wacht natuurlijk tot hij terug is..

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Is er al iemand die ook zo misselijk is?
    Hier ga ik over mijn nek van de lucht van het gehakt wat ik nu rul voor de macaroni.... Bleghhh....

Reuk is al zo anders, ik walg ook van koffiegeur....

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    a ik.. Maar echt met vlagen.. Heel de tijd maar het eten. Hoop niet dat het erger word..

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik hoef ook nog niet te spugen ofzo, maar dat misselijke gevoel, bah...

8. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met vlagen..

Soofster ik heb vanmiddag ook de clear blue gedaan .. Kwam keurig zwanger te staan! 😇 En bij jou?

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    misselijk hier ook, niet altijd maar met vlagen
    spugen tot nu toe gelukkig nog niet
    de tic tacjes met munt liggen hier klaar, die hielpen vorige 2 zwangerschappen ook

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier vanmiddag al iets keischattig gekocht bij de hema
    een mutsje, wantjes en pantoffeltjes in de vorm van een beertje (warme zachte stof dus ideaal voor het najaar)
    hebben jullie al een naampje voor de beeb? wij noemen het beebje klein beertje (vandaar ook mutsje enzo)

11. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Gisteren positief getest!! :) :)
    Mag ik me hier aansluiten? Ben 3 november uitgerekend!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Foto foto haha

Nee nog geen naam, even laten bezinken haha. Ik heb een klein rompertje (maat 50) met I ❤ zus.

Welke maat droegen jullie andere kindjes? E. Droeg 3 mnd maat 44.. Weet dat dag niks zegt over andere kindjes, maar vind passende kleding mooier. En heb nog een nieuw pakje van E. Liggen, die ik nog geweldig vind, in 44..

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    foto kan ik morgen pas maken als de kids op school zijn want die weten van niets en willen we graag nog even zo houden
    net op site van hema het sjaaltje er nog van bijbesteld, die was er in de winkel niet
    zoon had maat 00 (komt overeen met 48)
    oudste dochter 50 en jongste dochter 50/56
    de jongste was een klein bolletje, zoon klein en fijn en andere dochter gemiddeld

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier allebei begonnen met maar 50, wekenlang.
    Beide kids waren precies 2780 gram en 46 cm, korte beentjes ivm ruimtegebrek in mijn baarmoeder.

15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier twee grote mannetjes bij geboorte; boven de 4 kg. Dus heel eventjes 50 aangehad, daarna al gauw 56.....

16. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom elvira!!

17. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Mamalol fijn dat er zwanger kwam te staan. Toch wel even een bevestiging he.. Ik ga hem morgen doen, als ik het niet vergeet. En anders zaterdag :). Zal raar staan te kijken als er niet zwanger staat, haha.

Hier weinig kwaaltjes nog. Alleen een beetje een zere rug en een bol buikje. Maar gelukkig nog niet misselijk. Had ik bij de eerste ook niet echt..

Ik heb ook nog geen naampje voor het frommeltje en ook nog niets gekocht. Moet het net zoals honey nog even laten bezinken. Al weet ik het al bijna een week, het is nog steeds een beetje onwerkelijk. Ook omdat ik het nog tegen bijna niemand vertelt heb. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het gelijk verteld, nu nog niet. Voelt anders daardoor.. Eigenlijk zou ik het wel willen vertellen!

Mijn zoontje is geboren met 3600 gram ongeveer. Die had dus maat 50-56 aan. Lag een beetje aan het merk. Dus zal bij deze zwangerschap weer twee setjes klaar hebben liggen in maat 50 en 56. Zoals honey al zei, passende kleding is mooier.

Welkom Elvira! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zag je onderschrift. Op de eerste heb je lang moeten wachten zeg. Wat fijn dat je nu al zwanger bent van de tweede! :)

18. slakkie

slakkie Niet meer actief

Gefeliciteerd zwangere mama's

Hier altijd rompertjes maat 56 gehad maarja ook 2 flinke dames van 8 en 9 pond gehad.

19. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Elvira gefeliciteerd!

Hier geen nieuwe zwangerschapstest gedaan. Heb de tests in een la gegooid, van de week zei mijn man 'er staat toch echt wel een +je he?' Hij is er al helemaal fanatiek mee bezig, meer dan dat ik ben. Eerst laten bezinken en afwachtend op de zwangerschapsverschijnselen.

Mijn zoontje is geboren met 38+5 en was 3150 gram, hij heeft wel zeker 3-4 weken maatje 50-56 aangehad.
    Was laatst alle kleine babykleertjes in dozen aan het doen, wat was hij klein zeg!

Hier nog geen koosnaampje voor dit kindje. Met onze zoon hadden we dat ook niet, toen we het geslacht wisten en we over z'n naam eens waren noemden we hem al bij zijn naam(onderling)

20. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!

mijn dochtertje was 3100 gram bij de geboorte. Ze droeg maatje 56

Haha ja he Soofster de broeken laat je buikje prachtig uitkomen als iedereen het mag weten maar ja misschien liever nog ff niet haha , succes met je bolletje nog ff te verbergen ;).

Hier vandaag toch nog weer wat roze/ roestige afscheiding gehad, het is echt heel weinig maar een 3 druppeltjes in een inlegkruisje. Ik hoest dan ook nog de longen uit m'n lijf vooral snachts dus ik gooi het gewoon nog even daarop dat het daar van komt. maar goed zit me toch niet helemaal lekker dus het is ff aankijken hoe dit verder gaat uitpakken.

10 maart heb ik een echo en intake wil iemand dat op de lijst erbij zetten?

Deel Deze Pagina