Goedemorgen! Spannend jss de onderhandeling van het huis. Maar zijn jullie nu al uit de prijs of lees ik dat verkeerd?! Is het dan nu onder voorbehoud van financiering? Fijn Soofster een mooie echo! Geniet van je weekend! Fijne verjaardag mamavandaant, hoop dat je lekker mee kunt eten!
Dames! Wat heb ik al mooie echos voorbij zien komen en wat een bijzondere verhalen allemaal. Ik heb helaas pas 11 april mn eerste echo/ afspraak bij de VK. Ik ben dan 9 weken zwanger.. Beetje laat maar heb daarvoor een bruiloft.. En na mijn MA durf ik helaas niet uit te gaan van een mooie echo.. Of ik ga er niet meer vanuit dat het alleen maar een mooi iets is.. Vind het rete spannend. Daarom ook gekozen om de echo na de bruiloft te doen.. Ondertussen voel ik me slecht, want ik wil zo graag blij zijn en genieten van het feit dat het deze keer goed gaat.. Maar merk oom dat ik mezelf heel erg bescherm tegen het feit dat het ook anders kan zijn. Ik ben dan ook wat minder actief op het forum, omdat ik niet te veel stress wil. Maar zo nu en dan weer even alle verhalen bij lezen vind ik super fijn.. Helemaal als er dan allemaal bijzonder pisitieve verhalen tussen staan. Voor jullie ook allemaal veel succes de komende weken/ maanden, blijft zo spannend hé!
Hey dames, Mooie vooruitzichten. De een lekker uit eten. Gefeliciteerd met je vriend!! Andere prachtige echo's. Weer een ander naast deze bijzondere periode een droomhuis kopen. Helaas ook nog mensen onzeker doordat ze miskraam hebben gehad of late echo krijgen. Ik heb zelf ook een miskraam meegemaakt. Maar kan gelukkig tot nu toe de rust bewaren. Zal 30 maart wel anders zijn. En dan zal ik vast nog niet zekerheid hebben want de echo is eerder kwa weken dan dat het de vorige x mis ging. Heb ook veel leuke dingen op het programma. Nu zo naar Palmpasen optocht, Donderdag musical en dan leuk paasweekend. Hoop dat het voor ons allen zo het eerste trimester voorbij vliegt zonder kwaaltjes en met mooie echo's
Loontje ja we hebben al onderhandeld en we hebben een akkoord gekregen het huis staat in optie onder voorbehoud van de financiering inderdaad zijn we heel blij mee. Julyn ik begrijp je onzekerheid en angst. Die zelfbescherming is heel herkenbaar. Ik voelde me ook slecht tot aan men eerste echo, en ik heb het nu zelfs nog vaak dat die angst weer komt opborrelen. Probeer toch een beetje te genieten, hoe moeilijk het ook is. Nieuwe zwangerschap, nieuwe kansen MamavanDaan, bedankt! Geniet van je vriend zen verjaardag! en hopelijk kan je je lekker vol eten vandaag Zomer 15 wat leuk een musical ik ben ook fan van musicals, welke ga je kijken?
Soofster gefeliciteerd met je echo! Heb vandaag een slechte dag. Krijg amper wat eten binnen en ben echt enorm moe, misschien wel van de spanningen van de onderhandelingen gisteren. Ze zijn dan ook weer beginnen boren hier vanochtend om 9u pfff. Ik had zo graag nog even blijven liggen! Hoe gaat het met jullie vandaag dames? x
MamadaanT van harte met de verjaardag van je vriend en hopelijk lekker eten vanavond! Ik ben zoooooo moe dat is niet normaal meer bah en dan de hele dag zo weeïg komt niks uit m'n handen op deze manier Dus eigenlijk kunnen we je al feliciteren jss met jullie huis?
Wij vieren vandaag de verjaardag van zoonlief en iedereen zegt nu al "zooohoo, beste buik hé?!" ohhh wat moet ik daar nou op antwoorden elke X :')
Gefeliciteerd Soofster! Mamavanljn: oei.....weten ze dat je zwanger bent? Anders vind ik het wel erg onbeschoft.......
soofster wat fijn zo'n mooie echo! We willen natuurlijk wel een fotot zien😁 mamadaan gefeliciteerd met je vriend! Leuke dag vandaag? Hier gaat het wel goed. Veel pijn in mn buik, nja pijn is een groot woord. Menstruatie axhtige krampen aan 1 kant. Vreemd.. Misschien drink ik te weinig.. vriendin maakte me al bang voor een bbz. Maar dan moet er toch ook bloed etx bij zitten?
1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, ?, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Ukkie, 40 jaar, 4e kindje, j/m? 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?, 7 maart 2016 Marieke, 34 jaar, 1e kindje J/M Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? Aantal zwangeren: 35 Afspraken bij de gyn/vk: zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Eline88: 21 maart echo verloskundige Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo MamavanLJN: 22 maart eerste echo Tess88: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 2de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Ik heb geen leeftijd op de lijst zie ik 😀 ik ben dus 28..... Heb te vroeg gejuicht, ben al de hele middag misselijk. Zo maar proberen een stel pannenkoeken naar binnen te werken. Pfff, je voelt je gewoon echt niet lekker, bizar hé.... 😯
Ik heb het aangepast. vervelend dat misselijke he.. ik heb het vandaag alleen 's ochtends gehad.. crackers met smeerkaas helpen mij goed haha
Thanks! ☺ Ow, crackers met smeerkaas? Nou dat klinkt zo gek nog niet..... Maar even smeerkaas halen... 😃
Linda, ja dat weten ze nu wel.. Door al dat afvallen Let iedereen behoorlijk op mijn figuur dus snap 't enigzins wel, maar blijft indd een onbeschofte opmerking. Jolyn, ik heb precies dezelfde gedachten, probeer mezelf op een of andere manier ook te beschermen tegen de zware pijn van een miskraam. Vertel 't mensen om me heen al wel maar zeg er uit een soort zelfbescherming ook bij "als 't mis gaat heb ik vast ook steun aan mensen die het weten".. Man, zo'n zwangerschap na een miskraam is gewoon nóg onzekerder dan de vorige keren. Die 1/10 statistieken doen óók niet erg veel goeds met mijn gevoel. Hebben meer mensen daar zoveel moeite mee?
honeyy jij hebt gewoon al een afspraak voor de geslachtsbepaling? 😛 Hoezo nieuwsgierig wat het wordt haha..... Wat is precies die nekplooimeting eigenlijk? Ik heb dat nooit gehad. Ookal zou ik nooit een abortus doen ofzo hoor.....