Zoals gezegd vanmorgen een echo gehad. Er was een vruchtje te zien. Alleen was het te klein voor 7 weken. Dit kan twee dingen betekenen. Ik ben minder ver als dat we dachten of het is als vroeg in de zwangerschap mis gegaan maar mijn lichaam heeft het nog niet afgestoten. Volgende week woensdag moeten we terug komen om te kijken of het gegroeid is. Aan de verloskundige kon je merken dat ze bijna overtuigt is van een miskraam. Wel hielt ze een slag om d'r arm omdat het heel soms voorkomt dat het toch een kortere zwangerschap is. Ze gaf aan dat het 90% kans op een miskraam is, 10% kans op een mis rekening. Vast klampen aan 10% dus.
Succes deze week. Ik was bij onze eerste ook 5 dagen terug gezet. Wel goede hartslag. Had lange cyclus had al ruim berekend. Denk dat ik late innestelingen heb. Wanneer had je positief getest
Fryslangirl, welkom terug, verhuizing goed gegaan? zal zeker vermoeiend zijn geweest. Ben benieuwd naar je buikfoto! Floddertje123, ook welkom terug!
Sterkte meis! Ik duim enorm voor je! Ik zat in dezelfde situatie in november maar ik was heel zeker van men eisprong want ik heb ovulatietesten gedaan dus ik wist dat het niet goed zat. Maar het kan ook dat je minder ver bent. Was er een hartslag? Hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je ovulatietesten gedaan en wanneer heb je de eerste zwangerschapstest gedaan? x
Fryslangirl, wat heftig dat verhuizen! Ik moet binnenkort onze verhuis ook gaan inplannen. Ikzelf zou die modeshow dan toch achterwege laten. Soofster, ja het lijkt inderdaad net of iedereen wordt nu zieker en zieker he, op een paar na... Ik kan tot hier toe alles meestal nog wel binnenhouden maar ik ben extreem moe en lig wel vaak te kokhalzen en misselijk van alles. Als ik dan iets zouts eet of iets eet waar ik iet of wat zin in heb, dan is het 5 minuten beter maar dan komt het daarna weer even erg terug. Gisteren heb ik heel de dag in men bed gespendeerd, op 2 uurtjes na in de avond. Ach, alles voor dat wondertje he! x
Ik heb een extra echo gepland op 7 april. Ik ben bezorgd en wachten tot 27 april, omdat mijn gynaecoloog op verlof is, dat zie ik niet zitten. Ik kan nu enkel bij een man terecht maar dat vind ik niet echt erg. Volgens mij is de echo op 10 weken toch uitwendig of niet? x
1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 35 Afspraken bij de gyn/vk: zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Tess88: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige MamavanLJN: 22 maart eerste echo + intakw J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Ik heb 27-2 positief getest. Ze zei dat het kan dat als t een week korter is dat je de hartslag nog niet ziet. Wel heb ik sinds we zijn gestopt (jaar gelden) een helenstabiele cyclus maar goed
Dankjewel. Van mijn ovulatie ben ik niet zeker alle 6 voorgaande maanden wel ovulatie testen gedaan en kon de klok er bijna op gelijk zetten. Nu dus echt afwachten. Er was geen kloppend hartje te zien. In zoverre ze dacht dat het mijn hartslag was wat ze zag. Ik heb 27-2 getest. Zowel ik als de verloskundige kwamen op 7 weken en 2 dagen.
J86, heel veel succes met wachten. Het lijkt me een onzekere periode voor je. Merk je wel iets aan je symptomen? Nemen deze toe of juist af?
Ukky, heel veel sterkte met het verwerken van de miskraam! Hopelijk heel snel weer een plakbaby. Het is idd heel gek, maar als je dan toch een miskraam hebt dan is het wel 'fijn' dat je eigen lichaam dit regelt. Krijg je nog wel een echo om te zien of alles schoon is? Dat heb ik toen met mijn miskraam wel gehad. JSS, de termijnecho is toch tussen de 10 en 12 weken? Het kan volgens mij goed zijn dat jouw echo dan op 7 april als termijnecho wordt gezien? Of krijg je dan een week later weer een echo? Een termijnecho is er puur voor om de termijn en dus de uitgerekende datum te bepalen.
ik denkn dat dat per persoon verschilt? Ik heb bij E. Alles uitwendig gehad. ( 6 wkn, 8 wkn en 10 wkn)
Het tempo ligt iets te hoog voor mij hier, maar ik probeer de gesprekken zoveel mogelijk te volgen... Wat verdrietig om te lezen dat er een aantal dames een miskraam hebben gehad en dat het bij anderen nog even afwachten is. Ik hoop van harte dat het de volgende controle goed blijkt te zijn. Heel veel sterkte en succes! Vandaag had ik mijn eerste officiële echo en volgens de verloskundige zit ik nu op 8 weken dus dan zou ik net in oktober of begin november uitgerekend zijn. Ik wacht de termijnecho maar even af, want bij de vorige zwangerschap werd het toen ook weer wat bijgesteld. In ieder geval ben ik wel opgelucht dat alles er goed uit zag Wanneer vertellen jullie op het werk dat je zwanger bent? Ik vind dat zo lastig. Aan de ene kant houd ik het liever nog even voor me, maar ik voel me soms zo moe, misselijk en woest dat ik de neiging heb het toch maar vast aan mn leidinggevende te vertellen. Voordat ze denkt dat ik gedemotiveerd ben.
J86, ik heb normaal ook altijd een heel regelmatige cyclus waar je de klok op kan zetten. Altijd 28 dagen en dan 1 keer ineens 39 dagen. Dat was wel de 2de maand na men MA dus misschien was men cyclus nog ontregeld maar de eerste keer na men MA was het dan gewoon zoals normaal 28 dagen dus weet niet of het daarmee te maken had. Als je 27-2 getest hebt, was dat dan op de dag die volgens jou je NOD was? xx
Het Saare, bedankt, ja dat kan wel dan. Ik ben 9 weken en 6 dagen op 7 april dus het kan wel dat het dan een termijnecho is. Ik kan pas 27 april bij mijn gynaecoloog terecht want zij is met vakantie dan dus als het 7 april geen termijnecho is dan zal het pas 3 weken later zijn. x