Honey, ik denk dat het bij mij dan ook uitwendig zal zijn vanaf nu. Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze bij mij dan een inwendige gedaan hebben op 7 weken. Ze heeft ook niet uitgelegd waarom ofzo. x
Inwendig zien ze meer volgens mij.. ik hoop dat de mijne (ben dan bijna 9 wkn ) ook uitwendig is. Inwendig doet zo pijn bij mij.. 😕 morgen naar de huisarts. Plasje brengen. Den dat ik een blaasontsteking heb. Naar het plassen pijn ter hoogte van blaas en straalt sinds vandaag uit naar onderrug thv nieren.. 😕 nja pijn is een groot woord. Meer irritant!!
hey meiden de echo was heel goed maar zo kort 1 beebje met kloppend hartje gezien, wat is dat toch weer mooi goed dat ik de resultaten van het bloedonderzoek mee had want ik moet de rest van de zwangerschap medicatie voor mijn schildklier nemen die volgens de gyn te traag werkt morgen maar even de medicatie uithalen bij de apotheek de vitamines die ik neem (met dubbele hoeveelheid ijzer in)mag ik blijven nemen medicatie tegen misselijkheid is dezelfde wat ik heb of ik mag ook iets anders proberen met vitamine b en gember in morgen ook maar even navraag doen bij de apotheek binnen 3 weken (op 13 april) heb ik de volgende afspraak staan en gaan ze ook kijken naar de uitgerekende datum die dan gemakkelijker te bepalen is.
Zuurtje wat een goed nieuws!!! Bij.onze praktijk doen ze onder de 9 weken meestal inwendig echo. Inwendig kunnen ze veel beter in beeld krijgen. De aparatuur vind ik er slechter als in het ziekenhuis.
1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 35 Afspraken bij de gyn/vk: Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Tess88: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige MamavanLJN: 22 maart eerste echo + intakw J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Ukky, heel veel sterkte Honney wat zie je het al duidelijk zeg wat een verschil met je vorige zwangerschap!! J86 spannend de aankomende week ik duim met je mee!! Zuurtje wat super fijn! Bij mij lijkt het vandaag een rustigere dag qua misselijk zijn, drukkere dag misschien minder tijd om er bij stil te staan
1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 35 Afspraken bij de gyn/vk: Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Tess88: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige MamavanLJN: 22 maart eerste echo + intakw J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Ves: 6 april intake verloskundige en eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Bah ik ben echt zenuwachtig voor morgen! Moet nu echt wel een hartje te zien zijn want heb al vanaf 27-2 licht positief getest( 10dpo😖 haha Ben er dus wel zeker van hoe ver ik ben.. Eki jij ook succes morgen! Hopelijk beide een mooi kloppend hartje te zien!! Ik ga proberen te slapen, morgen gelukkig al om 09.10 afspraak
Zou iemand mijn eerste echo + intake nog ol de lijst willen zetten? 11 april pas.. Pfff wat duurt het nog lang zeg! Voor de dames die morgen mogen.. Veel succes!!
Waarom heb je pas 11 april een eerste echo Julyn? Ik dacht dat het altijd al rond de 7 weken gedaan werd. Of verschilt dat per situatie? Succes straks met de echo!
Nouw het heeft meerdere redenen.. De eerste; de praktijk waar ik naar toe ga doen ze pas bij 8 weken. Reden twee; zowel vl als ik werk fulltime dus best lastig een datum te prikken. Reden drie; ik zou al eerder, maar ik heb 8 april een bruiloft waar ik getuige ben. Mijn vorige ervaring met een echo is niet al te fijn... Had toen rond de 7 weken een pracht echo, maar helaas rond de 12 weken geen kloppend hartje meer... En omdat ik de vorige keer er behoorlijk af ben geweest, leek het me beter de echo na de bruiloft te doen... Zodat ik deze bijzondere dag niet kan verpesten met mijn verdriet wanneer het niet goed zou zijn. Durf er nu eenmaal niet meer vanuit te gaan dat een echo alleen maar leuk en positief is..! Maar baal nu wel hoor dat ik nog zo lang moet wachten... Maar hopelijk dan wel een super mooie echo met een hele duidelijke beeb en een flitsend kloppend hartje
O ik hoop zo dat dat bij mij nu ook is. Maar merkte vanmorgen dat ik eigenlijk alle hoop kwijt ben... doe heel erg me best om nog in die kleine 10%!te geloven... Ik had de 27ste hooguit de 28ste inderdaad mijn NOD
J86, wat ontzettend vervelend nieuws. Hou inderdaad vast aan die 10%. We duimen met je mee!! Honeyy, floddertje123 en zomer15 wat fijn dat jullie je goed voelen! Ik ben stiekem wel jaloers hoor, haha. En wat een buikje heb je honeyy! Maar je buikje met E. was ook wel heel bescheiden hoor met 20 weken! Mum2be2, voelen jij en je zoon jullie alweer wat beter? Verschrikkelijk hè, als je allebei niet fit bent! Ben je nog naar de modeshow geweest fryslangirl? Of toch gaan slapen? Moet er nu nog veel gedaan worden in jullie huis of is alles nu klaar? JSS1989, ik denk dat het verschilt. Bij mij elke keer rond de 10/11 weken. Maar de eerste echo had ik bij mijn zoontje pas met 10 weken. En nu al met 7! En alle echo's waren bij mij uitwendig. Zelfs met een lege blaas. Tip voor uitwendige echo: zorg dat je blaas goed vol zit dan komt je baarmoeder omhoog! Eline88, wat fijn dat je echo goed was. Ik heb het op m'n werk nog niet verteld. Er moeten eerst wat knopen doorgehakt worden voor komend schooljaar. En dan kan ik het nieuws droppen bij mijn manager. Is niet geheel mijn stijl, maar komt carrière technisch even beter uit 😅 Zuurtje ook super dat jij een goed echo hebt! En je wordt goed geholpen zeg met allemaal medicatie en dingetjes. Super! Tess88 en Eki succes met de echo vandaag! Geniet van jullie wondertje! ❤️
Soofster, we liggen allebei nog plat op de bank, zoonlief helaas nog steeds koorts Ik ga verder met Grey's anatomy kijken