1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh ja balen is dat net dan weer he, hier gaat m'n vriend 21 maart 2 weken op oefening, valt precies in de weken dat we het eventueel zouden kunnen vertellen aan familie met Pasen enzo. maar ja tis niet anders zullen moeten wachten totdat ie terug is:)

2. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij m'n dochtertje heb ik trouwens een keizersnede gehad, meer dames hier die een keizersnede hebben gehad?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Indd, ag. We overleven het wel weer. Jou vriend ook militair?

Wanneer gaan jullie het vertellen? Vriend wil tot 16 weken wachten.. Dies echt gek. Haha bij E. Wist iedereen het met 8 wkn..

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    MamadaanT, ik heb beide keren een KS gehad en krijg dat nu weer!
    Ik mag niet natuurlijk bevallen ivm baarmoederafwijking.

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Elvira, welkom en gefeliciteerd!

Wij vertellen het met 10-12 weken denk ik.

6. slakkie

slakkie Niet meer actief

Hebben jullie ook de hele dag door van die momentjes owja ik ben zwanger. Blijft een gek idee dit wordt mijn derde kindje maar toch is het weer vreemd zo! Vind het zo moeilijk om niets te zeggen😬. Ik was ook eigenlijk we verrast zo snel zwanger te zijn. Ondanks dat ik de andere keren al de 2e en de 1e ronde zwanger was toch verrast. Afgelopen november had ik namelijk een negatieve uitslag van het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker. In november hebben ze daarom een gedeelte van de baarmoedermond weggesneden. En nu de 1e ronde al weer zwanger. Ben me er zo bewust van dat voor velen het niet zo gemakkelijk gaat daarom extra verrast deze keer.

7. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super slakkie dat het dan zo snel gelukt is inderdaad! Ik herken dat gevoel wel idd. Ik zwanger? Jaa!! Idd ook derde kindje. Maar heb ook gelijk zoiets; als alles goed gaat is dit waarschijnlijk de laatste x; dus voor 100% genieten 😃

Hier geen ks. Eerste zou bijna spoedks worden, maar uiteindelijk met vacuüm geboren. Was sterrenkijker.. Tweede zou in t ziekenhuis natuurlijk geboren worden, maar die besloot thuis al te komen 😉

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier geen ks gehad, wel 3 sterrenkijkertjes
    benieuwd wat dit kleine beertje gaat doen

10. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ 1-15 november 2016 mama's ♥

1.
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m?
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m?
    Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m?

2.

3.
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m?
    honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m?

4.
    Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m?
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m?

5.
    Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m?
    Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m?

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Aantal zwangeren: 9

Afspraken bij de gyn/vk:
    MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige
    Fryslangirl: 17 maart eerste echo
    zuurtje: 21 maart gyn eerste echo
    Soofer: 24 maart eerste echo
    Elske: 4 april eerste echo
    Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho
    Elske: 26 april intake verloskundige

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.
    Let op niet kopiëren !!!

11. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt ook militair;)

Wat grappig ook want jullie E is niet veel ouder als onze E :D

Ja 16 weken is best lang hoor, zolang zou ik m'n mond ook niet kunnen houden haha. Ik wacht ff af wat we op de eerste echo's zien en hoe dat uitkomt met wanneer m'n vriend weg gaat en weer terug komt, als alles goed is wil ik het het liefst vertellen ( aan familie) voordat hij weggaat.

Mum2be2 oké dus je hebt er al 2 achter de rug, heb je tijdens je tweede zwangerschap last gehad van je litteken? ik heb het gevoel nu dat het allemaal wat loopt te trekken van binnen bij het litteken maar kan ook gewoon mijn beleving zijn.

12. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is je leeftijd? Dan zet ik je erbij op de lijst;)

13. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff jeetje dat was vast wel even flink schrikken die uitslag, verwacht je dan eigenlijk helemaal niet he op onze leeftijd. Gelukkig dat het allemaal zo voorspoedig nu voor je is verlopen!:)

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha grappig! 😊 onze dochter heet E. Smee. ik ga F. Gewoon overhalen het te zeggen als hij terug is. Dan ben ik ong. 9 weken. (als ik dan een echo gehad heb)

Hmm.. 18 maart zouden we op stap gaan, denk dat ik maar een blaasontsteking fake.. Haha ik lust nog wel een biertje en dat gaat nu natuurlijk niet. "gelukkig" ben ik vatbaar voor blaasontstekingen, m'n moeder gaat mee stappen. Die gelooft me wel haha

15. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik mij ook aansluiten?
    Zwanger van tweede kindje, gisteren met middagurine bijna een knaltest op 11/12 dpo. Ongeveer 8 november uitgerekend? Iig 13 februari eisprong gehad (vastgesteld dmv temperaturen)
    Gelijk zwanger na mijn miskraam op 2 februari, hopelijk mag dit frummeltje blijven plakken..
    Ik word 23 maart 25 jaar

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    slakkie schrikken zeg! Nu is alles goed?

mamalol ging de 2e bevalling zo snel?

17. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    poeliwoepi gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe oud is jullie eerste kindje? Hopelijk gaat deze zwangerschap goed!!

Honeyy ik had al twee weken harde buiken.. Op de dag dat ik echt weeën voelde begon in de ochtend.. Toen uurtje daarna verloskundige kwam zat ik al op 9 cm.. Die voorweeen hebben veel werk gedaan. Uiteindelijk heeft het in totaal nog 3,5 uur geduurd en hadden we nog wel 10x heen en weer gekund naar t ziekenhuis. Maar dat had vk niet verwacht. Die dacht bij een tweede kindje nu al op 9 cm.. Dat kindje wordt heel snel geboren..

18. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze dochter ook Esmee (die naam zag ik al voorbij komen) is van 06-01-2015 bijna 14 maanden dus

19. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    ♥ 1-15 november 2016 mama's ♥

1.
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m?
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m?
    Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m?

2.

3.
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m?
    honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m?
    Evira, ?, ? ,j/m?

4.
    Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m?
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m?

5.
    Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m?
    Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m?

6.

7.

8.
    Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?
    9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Aantal zwangeren: 9

Afspraken bij de gyn/vk:
    MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige
    Fryslangirl: 17 maart eerste echo
    Soofer: 18 maart eerste echo
    zuurtje: 21 maart gyn eerste echo
    Elske: 4 april eerste echo
    Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho
    Elske: 26 april intake verloskundige

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.
    Let op niet kopiëren !!!

20. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Hahaha honey, 16 weken is echt veel te lang inderdaad. Je vriend snapt het niet zo goed, haha. Ik kan nu al bijna mijn mond niet houden. Houd er ook niet van om te liegen. Ik drink ook wel vaak een wijntje als er een feestje is. En dan zou ik daar dus nu om moeten liegen. Voelt niet goed.
    Maar in mijn omgeving zijn een paar mensen die moeilijk zwanger kunnen raken en al meerdere miskramen etc hebben. Dus ik vind het ook lastig om het te vertellen, want ik gun het hun ook zo erg! Lastig! ik hoop dat ik het volhoud tot de 18e. Dan heb ik de eerste echo...

Jeetje Slakkie, dat lijkt mij zeker even schrikken! Is niet niets en op zo een jonge leeftijd. Is alles nu wel onder controle?

Ik heb vanmorgen een clearblue test gedaan. En er stond 2-3 weken zwanger! Dus mijn HCG loopt flink op.
    Nog een dagje werken en dan heb ik vakantie. Ben er aan toe. Het ljikt wel of de griep mij nu ook gaat bereiken... Bleeeeghhh.
    Succes iedereen vandaag!

Deel Deze Pagina