J86 ik duim echt zo hard voor je dat het goed komt! In 50 procent komt het nog goed zei men gynaecoloog toen ik het meemaakte. Ik brand een kaarsje voor je! meiden met een echo vandaag succes en sterkte! xx
J86 als je 27ste positief testte, kan je nod nog steeds 3 a 4 dagen later geweest zijn want ik testte op 10 dpo al positief op 21/2. Het kan dus wel dat je een week minder ver bent xx
Julyn ik snap je keuze, maar ook de dubbele gevoelens. Ik denk dat je in jou situatie een goede keuze heb gemaakt. Stel dat je je bedenkt of klachten heb kan je altijd je verloskundige bellen. Ik heb soms iets opgeblazen buik. Was na de miskraam door emoties/ hormonen helaas al 3 kilo aangekomen. Zit nog wel lager als start gewicht bij de eerste, maar ben toen maar 7 kilo aangekomen. Had kleine buik. Ben benieuwd eind van de zwangerschap. Gek is dat ik veel trek heb, en veel moet eten en dat sommige.meiden hier absoluut niet aan moeten denken. Mensen met een echo succes, willen jullie fotootje delen
WoW! Ik ben vandaag wat later met het nieuws lezen... Wat heftig zeg die aanslagen in Brussel! Ik wilde net een weekendje boeken met mijn man.. Blij dat ik dat niet gedaan heb. Jeeeetje, ik schrik hier wel van hoor.. Het komt nu wel heeeeeel dichtbij....
zuurtje wat fijn dat je zo'n goede echo had! Had je hem inwendig of uitwendig? Super dat je zo geholpen word met medicatie enz.
Erg he.. mijn vriend is militair Groot deel van zijn peleton is de grens aan het bewaken etc. Krijg Er gewoon de kriebels van!
Tess, gefeliciteerd met de mooie echo! Ben je 4 dagen minder ver dan je had verwacht momenteel? Leuk he zo'n kloppend hartje! It takes your breath away x
Meiden, ik voel me echt zo misselijk.... Sorry, ik probeer wel alles mee te lezen. 😯 Tessa, gefeliciteerd met je mooie echo! En alle andere dames natuurlijk ook. Ik zal zelf zometeen eens de vk bellen.....
Ja klopt.. Tot nu toe wel want ze kon het niet goed meten omdat het tegen de wand aan zat. Ze wilde me niet meer wrikken omdat de echo inwendig was haha zal de volgende keer wel weer verder gezet worden verwacht ik