Ukky sterkte.. J86 ik duim en hoop met je mee dat de echo volgende week groei laat zien. Lijkt me inderdaad heel moeilijk om positief te zijn. Tess mooie echo! Geniet ervan! Lenthe wat balen dat je je zo misselijk voelt, hoop snel beterschap voor je. Succes met de vk bellen 😊. Andere dames zwaai!! Hier ook nog met vlagen misselijk, gister zat het zelfs op de muur, het verraste me zo dat ik te laat boven de wc hing 😬. Probeer in de ochtend maar wat rustiger aan op te starten, dus de wekker maar vroeger zetten.
Welkom meid! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend en heb je al een echo gepland staan? Dan zet ik je even op de lijst. x
Ja het is echt miserie hier in België. Het is al de hele dag op tv. Kennissen van ons zijn een kwartier voor de aanslagen aangekomen op Zaventem. Ze zijn gelukkig ongedeerd maar hebben lang vastgezeten. Alles is nu geëvacueerd. Al meer dan 130 gewonden en meer dan 30 doden. Ik durf echt nu geen metro meer te nemen en ook geen trein of vliegtuig hoor..
Julyn, je afspraak staat erbij Heb jou er ook bij gezet Zquekel 1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Eki, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, j/m 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 36 Afspraken bij de gyn/vk: Eki: 22 maart intake verloskundige/eerste echo Tess88: 22 maart eerste echo Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige MamavanLJN: 22 maart eerste echo + intakw J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Je staat erbij Zquekel, heb het berichtje boven jouw laatste bericht even gewijzigd en je erbij gezet x
Zuurtje kwam jij ook niet uit België? Hoe gaat het? Uitslag van de dokter. Gelukkig geen blaasontsteking..wat gaan deze dagen langzaam zeg..
ik ben idd een belgje de oudste dochter was op uitstap en wordt dadelijk uit school opgehaald, zal blij zijn als ze terug thuis is de overige uitstappen zijn allemaal afgelast de andere 2 kids zijn sinds deze middag al thuis of ze morgen weer naar school gaan weet ik nog niet, even het nieuws afwachten de school wordt in ieder geval altijd goed afgesloten echo gisteren was inwendig honeyy fijn dat je gen blaasontsteking hebt
Ukky, sterkte! JS86 poeh, dat wordt een lange week, hopelijk hoor je bij die 10% en het is heel begrijpelijk dat je de hoop verliest... Ik zal voor je duimen! Tess88 en Zuurtje wat fijn van jullie echo's, ik moet ook nog 1 week en 1 dag wachten, het duurt me nu al te lang! Pfff idd, verschrikkelijk wat er in Brussel gaande is, zelf vlieg ik ook vanuit daar over 2 maanden, begin af en toe te twijfelen of ik het wel zou doen, maar denk dan ook dat het niet zo voor de hand liggend is om over 2 maanden daar weer een aanslag op dezelfde plek te doen, maar je weet maar nooit, ik zoek het liever natuurlijk niet op... Hoe voelen jullie, lieve mama's? Hier gaat het af en toe wat beter, maar ik ben ook nog vaak misselijk en verschrikkelijk moe en ik krijg echt al een buikje! Ik weet niet of ik het nog lang kan verbergen maar ik doe veel wijdere blousjes aan om het beetje te camoufleren, haha... Op het werk weten ze nog niks, wil nog 3 weekjes afwachten, maar dan moet ik het ze wel vertellen want vind het nu al zo moeilijk om maar te doen of er niks aan de hand is...
Zo mvm is de deur weer uit.. En whaaa wat ben ik blij Prachtige test.. Kan ik weer even op teren.. Nu hopen dat de weken snel voorbij vliegen... 😁
Js86 wat een vervelende echo. Ik hoop ook mee dat je toch gewoon minder ver bent! Julyn, mooie test. Mag je gelijk beginnen? Ik twijfel nog over moeders van moeders. Ik vond het de vorige keer vreselijk maar het is natuurlijk wel goed om te doen.
Julyn en Slakkie wat toevallig! Die van mij is ook net weg, was echt een leuke vrouw! En heel stom, ik deed die test en bedacht me; "stel hij geeft dadelijk ineens aan dat de test zegt dat ik niet zwanger ben" maar gelukkig kwamen er 2 streepjes!
1-15 november 2016 mama's ♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? Niamh, 28 jaar, 3e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November Mama van Sepp, 35 jaar, derde kindje, j/m? 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, j/m 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer 15, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 36 Afspraken bij de gyn/vk: Mamalol: 24 maart intake verloskundige Lindajl: 24 maart eerste echo Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige MamavanLJN: 22 maart eerste echo + intakw J86: 31 maart eerste echo/intake Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Wat staan er veel mensen in de lijst die volgens mij niet meer reageren.. 😬 kijkt er iemand van jullie breaking Bad?