Vergeet geen vals telefoonnummer in te vullen bij die babydozen, want ze bellen je plat met reklame!! 😛😛😛 Ik vraag ze niet aan, heb genoeg troep hier..... 😅
Wij doen ook geen combinatie test Boxen en kraamzorg ga ik pas aanvragen na tweede echo. Vorige keer wel boxen aangevraagd maar nog lang reclame ondanks afmelden u baby is nu 13 weken
Combinatietest ga ik niet doen, vorige keer ook niet gedaan. De dozen ga ik wel aanvragen maar ik wacht er nog even mee. Eerst maar eens een goede echo zien. Ik ben er eigenlijk nooit door gebeld met reclame hoor. Ik zou eens even mijn afspraak bij in de lijst zetten want die staat er niet op zie ik nu . Die is dinsdag al weer! Met de paasdagen ertussen is dat ook zo.
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 1 November zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♥♥MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♥♥Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? 3 November Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November 8 November 9 November Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m? cartouche, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, j/m 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 31 Afspraken; Maart Butterfly1109: 25 maart intake verloskundige Loontje1: 28 maart intake vk Slakkie: 29 maart eerste echo Loontje1: 29 maart eerste echo Cartouche: 29 maart eerste echo Flodderje: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo MamavanLJN: 31 maart eerste echo + intake let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige J86: 31 maart eerste echo/intake April Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, 2de echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Vandaag bij de verloskundige geweest, nu moeten we gaan beslissen of we de combi test willen, ik weet het niet... Vorige zwangerschap niet gedaan, omdat ik er nooit bij stil stond dat het verkeerd kon gaan. Volgende week woensdag dan eindelijk voor de echo. Van de verloskundige moesten we bellen voor een afspraak in week 8-9. Maar de echo praktijk zei zelf dat ze het altijd vanaf week 9 doen en wilde absoluut niet eerder. Ik wilde perse wel, dus nu moeten we EUR 25 bij betalen, het is niet veel geld, maar sjonge jonge wat doet de echo praktijk moeilijk. De verloskundige was ookal niet over ze te spreken toen ik vroeg waarom ik niet eerst een echo kreeg zoals vorige keer. De babyboxen ga ik zeker aanvragen Leuk! Wel pas na een goede echo Ik ben de vorige keer echt niet gebeld, Wel nog wat reclame gehad, maar ook leuke dingen van bijv blue band (een leuk bordje). Ik heb wel nu zeker besloten dat ik nu ga stoppen met de borstvoeding, ik ben zo moe en de nachtvoedingen breken me echt op. Daarnaast wil ik mijn lichaam eindelijk weer terug - tot zo ver dan kan, want nu staat het natuurlijk weer helemaal in het teken van de volgende spruit.
Butterfly je hebt de borstvoeding lang vol gehouden. En aan je zelf denken is ook prima. Als ik jou verhaal zo lees overweeg je dan niet naar een andere praktijk? Die 25 euro is niks, maar best kans dat je na je 1e kind juist hier wil blijven. Maar hoorde pas dat iemand spijt had. En dit is zon byzondere tijd.
Hoi meiden! Wat spannend he, al die echo's. Wens iedereen vast veel plezier! Ze hebben hier echt een groeispurt gemaakt, van 8 mm vorige week woensdag naar 17,2 en 17,3 mm vanavond. Het beginnen al echte mensjes te worden, zo bijzonder! Hier een echo van vanavond bijgevoegd, baby 1 en in volgende reactie baby 2 Ik heb ook veel last van misselijkheid, de hele dag door verschrikkelijk. Het enige wanneer het weg gaat is als ik wat eet... Slaap lekker meiden! Xxx
Wauw vlindertje. Prachtige echo's en wat doen ze het goed!!! Vervelend je misselijkheid. Volgens mij is je hcg bij een tweeling nog hoger en je lichaam werkt extra hard. Hoop dat het snel over is. Anders kan je tabletten krijgen of heb je die al. Voor mensen die gek zijn op een musical. De bodyguard was steengoed. Super mooi decor, dans, muziek en kleding! Zou wel eerst de film kijken. Allen een fijn paasweekend. Niet teveel paaseitjes snoepen
Er wordt hier zeker veel gekletst zeg! Ik kan het ook niet helemaal meer bijhouden, haha. Ik wil graag thuis bevallen. Wilde ik bij de eerste ook, maar toen vorderde mijn ontsluiting niet waardoor ik naar het ziekenhuis moest. Achteraf maar goed ook, want dat werd een bevalling van 23 uur. Maar bij deze toch graag weer een nieuwe poging tot een mooie thuisbevalling. Mooi echo Loontje, Vlindertje en Linda!! Blijft bijzonder zo een tweeling he! Wat vervelend dat je je zo ziek voelt JSS1989. Heel naar. Zo is een zwangerschap niet leuk he.. En idd, misschien is het de griep. Ik was deze week ook echt beroerd. Maar nu gaat het wel weer. Mijn zoontje had ook buikgriep, dus denk toch dat ik ook iets onder de leden had. Zijn er eigenlijk nog meiden die het geslacht van de baby niet willen weten? Dat zou ook zomaar kunnen natuurlijk! Goede tip van het telefoonnummer! Bij de eerste niet gedaan en ik werd inderdaad met gigantisch veel aanbiedingen gebeld. Jeetje Butterfly jij hebt inderdaad heel lang borstvoeding gegeven. Snap wel dat je die nachtvoedingen zat bent. Ik vond dat ik met 9 maanden zelf voeden al een record had neergezet.
Sorry sorry sorry dames voor de stilte aan deze kant.. *bloos* Heb het ontzettend druk gehad afgelopen dagen en kan het allemaal soms niet bijhouden, haha. Zag wel hele mooi berichten voorkomen en mooie echo's! Heb er zelf ook super zin in 4 april. Hier de symptomen op en af.. Misselijkheid en beroerde gevoel waren redelijk Weer weg, maar sinds deze week wee helemaal terug.. Zo ook met de vermoeidheid..
Mooie echo's Vlindertje! Elske, vervelend dat je je zo voelt, het is toch een stuk minder genieten. Soofster, het was eigenlijk ook niet de bedoeling, hoor! Tijdens de zwangerschap wilde ik geen borstvoeding geven, later toch 'maar proberen' en eigenlijk ging het zo goed, dat ik het zonde vond om eerder te stoppen, dus steeds is het doel verlegd. Maar 9 maanden is ook lang! Nu is alleen de knop omgegaan en wil ik stoppen, iedereen steunt me hierin, en komen met goede tips. We hebben er al een aantal dagen 1 voeding vanaf
Butterfly is zeker vervelend, maar als ik regelmatig iets eet is dat beroerde gevoel wel iets te onderdrukken. En goed naar m'n lichaam luisteren
Ik heb een griepspuit gehad dus ik denk het niet hoor. Ik ben extreem misselijk en extreem moe. Verder heb ik geen enkel griepsymptoom dus het zal wel de zwangerschap zijn. Moet weer even bijlezen, voel me nog steeds enorm ziek. Ze zijn hier dan ook heel de week door aan het verbouwen onder ons. Ik word er stilaan gek van! Enkel op zondag doen ze niets. Ik slaap dan niet zo goed en vanochtend zijn ze weer begonnen blah!