mooie echo van je beebjes vlindertje! Prachtig om te zien dat alles goed is! Ja jij krijgt een tweeling dus je zal het dan ook goed merken met de misselijkheid. Ik heb niet echt bang meer momenteel. Ik ben zo verschrikkelijk misselijk de hele dag, dat het niet anders kan dan goed zitten volgens mij. Hopelijk betert het snel . Ik heb postafene gekregen bij de apotheek. Gister hielp het heel even en daarna was het gewoon weer even erg. Vandaag lijkt het al helemaal niet te helpen. Ze zijn hier de hele dag door ook aan het boren door verbouwingen en dat helpt niet want slaap inhalen dat lukt dus ook niet. Ik ga zo meteen proberen een frisse neus te halen met de hond. Misschien helpt dat een beetje. Nog dames die zo extreem misselijk zijn? Wij gaan wel een combinatietest doen. We willen graag weten of ons beebje gezond is en het geslacht willen we ook weten. We zijn te nieuwsgierige mensen om te wachten tot de geboorte x
Blegh sterkte hoor JSS ik hoop dat de frisse lucht geholpen heeft ! Hier weer zo'n dag dat je denkt : laat mij de hele dag maar bankhangen en af en toe in slaap vallen
Jss, ik ben helaas ook heel erg misselijk. Ik krijg bijna niets binnen. Dinsdag ga ik de huisarts bellen, want ik wordt zo slap. Al 2 kilo afgevallen in een weekje tijd. Bij mijn zoontjes ook wel misselijk geweest, maar lang niet zo erg. Hopelijk wordt het snel minder.....
Vlindertje, mooie echo. Fijn dat ze goed groeien! Ik wil het geslacht wel weten. Wisten we bij J. ook en ik vind dat toch een stuk makkelijker. Al kan ik mij wel voorstellen dat het niet weten ook wel wat heeft. JSS, wat naar dat je je zo slecht voelt zeg. Ik hoop dat de medicijnen zijn werk gaan doen. Misschien even wennen aan de medicijnen en dat ze dan beter helpen? Linda, voor jou ook heel vervelend. Ik hoop dat je medicijnen kunt krijgen. Twee kilo afvallen is nu ook niet wat je wil natuurlijk. Ik heb nog steeds niet echt kwaaltjes. Ik ben twee dagen misselijk geweest en nu al heel veel dagen niks. Ben bij als ik de echo heb gehad dinsdag want zo vraag ik mij af of het wel goed gaat. Gister maar weer een test gedaan maar die gaf wel gelijk weer positief aan. Ik hoop dat ik gewoon heel veel geluk heb maar mijn vorige zwangerschap was ik rond deze termijn ook al heel misselijk en kreeg ik ook medicijnen. Maakt mij toch onzeker. Iedereen fijne pasen alvast!
Ik voel me al paar dagen super!! Niet meer misselijk of moe. Borsten en buik groeien al goed! Woensdag echo. Pff schoonouders doen beetjw moeilijk en hebben dit weekend geen tije voor ons. Grr.. ik wil het echt niet nog langer voor me houden tot hun eens een x tijd hebben..
Vlindertje: wauw mooie echo's van je moppies, ze groeien goed. JSS : wat vervelend dat je zo misselijk en moe bent. Hopelijk gaat het medicijn nog wel helpen. Floddertje123 : jammer dat je onzeker bent in deze zwangerschap. Ik ken dat wel. Als ik kotsmisselijk ben denk ik vervelend maar het zal wel goed zitten, als ik me topfit voel denk ik ai er zou toch niets mis zijn. Jammer dat we dat nog niet loskunnen laten. Honeyy : fijn dat jij je goed voelt en het goed groeit. Spannend voor woensdag zeg. Als je schoonouders eens wisten wat je ze vertellen wilt hadden ze vast niet zo moeilijk gedaan Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Niet zo veel last meer van misselijkheid. Wel moe maar niet extreem. Buik groeit maar niet heel snel. Borsten niet meer zo gevoelig. Dit alles zorgt natuurlijk voor: onzekerheid... Directe omgeving van ons is op de hoogte dus gelijk paniek als ik me onzeker voel. Toch te vroeg verteld, wat als... Ik baal daar zo van want wil echt weer in de geniet Modus! 4 april weer een echo dus nog even volhouden. Bij deze wens ik iedereen vast een vrolijk en hopelijk een goed voelend Pasen !!
Vervelend snnr snap je gevoel wel hoor! Probeer te genieten! Nah.. schoonouders waren bij E. Oik niet blij.. ze zijn erg kerkelijk & wij zijn niet getrouwd is schande volgens hun. Ze heeft ooit gezegd dat ze de baby (zwangerschap E) niet als haar kleinkind ziet als we niet trouwen... Ik zag nog mooie echo's voorbij komen.. gefeliciteerd 😘
Jammer dat soms zo de reacties van een buitenstaander is. Maar hou de eer aan jezelf. Jij maakt de keuze hoe je iets doet. En sommige mensen zijn soms bot, denken niet na. Wij hebben destijds de miskraam voor ons gehouden. Vinden mensen erg knap. Nu door omstandigheden weten naaste familie en vrienden het. Zijn heel lief. En leven mee. Ik heb nog geen klachten behalve met opstaan duizelig en soms opgeblazen buik. Tja.. ik ben niet bezorgd want bij eerste rond 8 weken iets misselijkheid. Wel begin de duizeligheid. Meiden sommige gaan al richting de tien weken. Hopelijk knappen jullie snel op. Deze week weer veel meiden voor echo. Fijne Pasen!!! Mijn weekend is al geslaagd geweest. Tentfeest gehad.
Fijne Pasen iedereen! De pilletjes hielpen gister al iets beter. Een uurtje geleden 1 genomen en die werkt momenteel nog niet. Misschien omdat ik me druk maak nu want ze zijn hier weer beginnen boren. Dat op een zondag en op Pasen! Dat mag toch helemaal niet? Ik word er helemaal gek van! Men man is nu naar beneden om te gaan klagen. Als ze niet ophouden, denken we erover om de politie te bellen. We mogen toch wel 1 rustdag op de week? Linda, wat vreselijk dat je ook zo misselijk bent! Hopelijk krijg je iets van de dokter en zal het dan ook beteren. Honey, leuk, geen kwaaltjes. Wou dat ik het ook kon zeggen. Floddertje en Snnr, alles zal vast goed zitten. Je moet je geen zorgen maken. Elke zwangerschap is anders en het wilt niet zeggen dat je toen zo misselijk was, dat je dat nu ook hoeft te zijn. Wacht de volgende echo even af voor je je zorgen begint te maken . Probeer wat te genieten en zie het als een zegen dat je die kwaaltjes niet hebt (of niet erg). Ik kan ook al helemaal niet genieten als ik me de hele dag zo ellendig voel. Sterkte! xx
Honeyy, ik herken dit wel een beetje. Mijn schoonouders zijn ook heel kerkelijk. We moesten ook altijd apart slapen als ik daar logeerde Maar goed, ze zijn nu gescheiden, dus veel hebben ze niet meer te zeggen... Ik ben getrouwd toen ik net 20 was. Omdat we graag samen wilden wonen. Heb daar geen spijt van trouwens, ben zeer gelukkig.... Dikke knuffel voor jou, jammer dat het soms zo ver gaat hé.....
Wauw daar sta ik echt van te kijken. Snap niet hoe mensen zoiets kunnen zeggen. Echt heel kwetsend. Mijn schoonouders zijn ook wel behoorlijk kerkelijk en het is voor hun ook een gewoonte eerst te trouwen. Toch zullen ze ons daar nooit iets over zeggen en zijn ze oprecht blij. Moeilijk hoor. Hopelijk valt het mee als jullie het zeggen en anders: ene oor in andere uit. Niet belangrijk wat ze er van vinden. Als jullie er maar blij mee zijn👍
Fijne Pasen allemaal!! Jeetje wat jammer dat schoonmoeder zo'n opmerking heeft gemaakt zeg dat kan ze nooit meer terugdraaien! Hier ook kerkelijke schoonouders... Heb flink paaseieren zitten eten hahaha ben d'r weer helemaal klaar mee voor een jaar
Honey, dat is ook niet leuk om te horen zeg. Ik hoop dat ze nu beter reageren. Zijn ze nog wat bijgetrokken na die opmerking? Mijn moeder wou ook wel graag dat ik ging trouwen maar dat is meer omdat ze een feest wel zag zitten denk ik haha .
Bah, blijven jullie ook zo onzeker Ben zo bang dat het fout gaat.. vorige week een super echo en de symptomen; misselijkheid, veel moe, obstipatie blijven nog wel aanwezig... Xx
Lastig hè vlindertje, ik ben blij als we de twaalf weken grens voorbij zijn. Ik weet natuurlijk wel dat er dan nog genoeg kan gebeuren maar toch zou het mij dan wel meer rust geven.
Hoi Dames, Fijne pasen allemaal. Hier ook zo ongelooflijk onzeker. Ook wel dom we zijn gister ff met de angelsound aan de slag gegaan maar dat is natuurlijk veels te vroeg... dus we konden natuurlijk geen hartslagje vinden. (op de verpakking staat ook vanaf 14 wk). Kon ik er vannacht natuurlijk niet van slapen, zag allemaal weer drama's voor me. Niet gek natuurlijk na wat we meegemaakt hebben, maar wel dom, omdat het ook nog helemaal niet kan op deze termijn. Ma ja je verstand en je gevoel. Wat naar dat je schoonouders zo raar deden. Wij zijn keurig getrouwd, dus geen commentaar daarop gelukkig. Maar het trouwen was meer omdat ik dat graag wilde niet omdat het geloof dat graag wil of de mensen om ons heen. Balen dat er zoveel zo misselijk zijn. Hier wel weer moeilijk met eten en geur maar niet misselijk. Ik zal zo nog ff het beloofde buikfotootje maken en posten. Liefs en een knuffel voor iedereen die m kan gebruiken!!
Fryslangirl mooie buikfoto. Tja... je bent 5 weken te vroeg om te luisteren. Denk dat je dusgeen zorgen moet maken. Vind het beetje vergelijkbaar dat sommige voor nod testen maar dan amper streepje zien. Meiden met echo succes morgen
hey meiden hier gaat het stilaan beter, niet meer iedere dag even misselijk. met de vermoeidheid gaat het ook beter, zal vanaf volgende week wel anders zijn als mijn opleiding begint mijn banner klopt niet meer, hij loopt 1 dag achter want morgen ben ik 9 weken en dan staat deze nog op 8w6d
Wouw FryslanGirl, wat ga jij goed zeg... Mooie buik! En Vlindertje, ja ik herken die onzekerheid zo ontzettend goed....! Hoe graag ik ook wil genieten en er van uit wil gaan dat alles deze keer goed zit in mn buikje.. blijft angst soms toch even de kop op steken. Bij mijn vorige zwangerschap zat ik met mn hoofd continu in de wolken... was overal aan het baby spulletjes zoeken via internet, continu aan het bekijken wat ik graag zou willen, bijv welke kinderwagen, wat er allemaal nodig was voor de babykamer welke kraamhulp ik wilde...was 24/ bezig met de zwangerschap...! Ook zat ik enorm over mn baan in toen.. mn jaarcontract loopt af eind juli 2016 en ik moet vaste aanstelling krijgen... Ik was zo bang dat de zwangerschap daar niet geaccepteerd werd en ik ontslag zou krijgen.... Inmiddels weet ik gelukkig wel beter... Toen het op de termijn echo foute boel was, donderde ik ook kilometers naar beneden.. tuurlijk was ik mij er bewust van dat het mis kon gaan.. maar ach na een kloppend hartje op de eerste echo me 7 weken is er nog maar 5% kans dat het mis gaat toch... dat zou ons toch niet over komen... het was zo gewenst.... Maar helaas wel dus..! Nu ben ik gelukkig veel rustiger... zoek helemaal niet meer op wat alles kost en ben ook heel anders met alles bezig... Maar die onzekerheid blijft de kop op steken en vooral op de avonden of momenten dat ik alleen ben... dan bekruipt me soms dat nare gevoel eventjes.... En merk ook dat ik nu zo anders kijk naar zwanger zijn, hebben jullie dat ook? Naja we moeten nog maar even flink billen knijpen, want ik mag helaas nog 2 weken wachten tot duidelijkheid...