Wat veel echo's de komende dagen! Hopelijk heeeeel veel goed nieuws, ik duim voor jullie! Ik lees nog steeds mee, maar omdat wij als een van de laatsten uitgerekend zijn, vind ik het soms wel moeilijk. Het wachten op de eerste echo valt me zwaar en ik voel me nog steeds vaak niet zo goed. Eten met Pasen was erg lastig, maak me zorgen omdat er kaneel zat in de thee en in de appeltaart, en moest me in allerlei bochten wringen omdat er tiramisu was en vacuüm verpakte vis. Zal blij zijn als het 8 april is.
Slakkie, Loontje1, Flodderje veel succes vandaag met jullie eerste echo. hopelijk is alles goed en lekker van genieten. Ik ben onverwachts deze ochtend vrij. vannacht verschrikkelijk slecht geslapen,(heel veel en raar dromen) en vanmorgen heel erg misselijk met hoofdpijn. als klapper en mega lekkage thuis dus nu zijn ze de badkamervloer er aan het uitbreken. alles behalve ideaal maar moet gebeuren. Hopelijk vinden ze het lek en kan het snel weer herstelt worden. Bij ons zijn er ook (te) veel al op de hoogte. Een gedeelte inlichten is blijkbaar niet handig. Zijn altijd mensen die het gelijk doorvertellen. Ik kreeg gisteren al appjes van personen waarvan ik denk: hoe weet zij het nu alweer?! was er wel even wat gestressed van want vind het toch nog aardig vroeg. Vandaag probeer ik dit maar wat los te laten want heb al genoeg aan mn hoofd door die lekkage. Vervelende is dat er een TE vrolijke monteur door huis loopt terwijl ik mij alles behalve voel. Even volhouden nog maar haha. Trouwens, wat zijn er volgende week maandag veel echo's hé, ik kan niet wachten. wens jullie allemaal een fijne dag!
Ik heb vanochtend mijn eerst echo gehad. Het zag er goed uit! Klopte precies met wat ik zelf had berekent. Dat geeft wel weer even rust. Blijkbaar heb ik dus gewoon heel veel geluk dat ik nog geen kwaaltjes heb deze keer. Nu moet ik 25 april weer voor de termijnecho. Slakkie en loontje, ik hoop dat jullie ook mooie echo's hebben vandaag. Inkt, ik kan mij voorstellen dat het lastig is dat je nog moet wachten. Ik hoop dat de dagen snel gaan voor je. Snnr, wat rot dat jullie lekkage hebben. Hopelijk kunnen ze het snel maken. Niet leuk dat het al zoveel door verteld is. Ik ben zelf een beetje in dilemma of ik deze week al op het werk vertel dat ik zwanger ben. Ik heb dat de vorige zwangerschap wel gelijk na de 8 weken echo verteld maar dat was omdat ik toen heel misselijk was. Nu zou het wat dat betreft niet hoeven maar ik ben wel bang dat ze het anders via via horen en dat is ook niet de bedoeling.
Begrijpelijk inkt dat het wachten moeilijk is als je hier al die goede berichten ziet. Nog even aan hebben jullie ook een mooie echo met een kloppend hartje! Hier hebben we het deze ronde ook al vroeg vertelt, te vroeg... Tja ik weet het niet. Jammer dat mensen het dan alleen verder gaan vertellen, dat gebeurt hier tot op heden nog niet gelukkig! Fijn de goede echo Floddertje, gefeliciteerd! Ook wij hebben een mooi kloppend hartje gezien vanmorgen 😍
Julyn, wat akelig he. Ik herken het gevoel. Ik had in november ook een MA. Ik was toen 8,5 weken en zat al bijna 2 weken doodop. Verschrikkelijk he. Ik kijk nu ook helemaal anders naar het zwanger zijn en ik voel me ook anders zwanger. Ik ben er nu niet meer continu mee bezig; misschien uit zelfbescherming ik weet het niet. Winkelen en uitkijken naar babyspulletjes dat zit er momenteel nog niet in. Ook ben ik daar te moe en misselijk voor. Kan je dan geen vroegere echo krijgen? Lijkt me zo laat als je al een MA gehad hebt? Mijn eerste echo was op 7 weken omdat ik zo onrustig was. x
Jeetje wat een nare reactie van je schoonouders honeyy. Is dat later allemaal wel goed gekomen? Mooie buikfoto vlinder. Je ziet het echt al wel hoor! Hier probeer ik het nog steeds te verbloemen door iets ruimere kleding aan te doen. Op mijn werk is het nog niet bekend namelijk. Zal vandaag mijn buik eens even opmeten, want hij is wel gegroeid! Wat vervelend een lekkage SNNR. Daar wordt je niet blij van.. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen zonder al te veel schade. Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Een weekje ziek thuis heeft mij goed gedaan. Heb heel veel geslapen. En voel me nu echt weer goed. Al moet ik wel zorgen dat ik goed blijf eten, anders word ik weer misselijk. Hopelijk blijft het zo goed gaan vanaf nu! Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad Floddertje & Loontje! Super dat het er allemaal goed uitzag! Het hartje horen kloppen is altijd zo mooi! Slakkie, hoe was jouw echo?
Mooie foto loontje! die van mij vond ik niet zo mooi. Ik kon er niks uithalen, zelfs niet echt een boontje. Met J. had ik een mooiere echo met 8 weken. Toen werd hij wel op hun andere locatie gemaakt, daar moet ik deze keer met 12 weken weer heen, misschien dat de apparatuur daar beter is. Maar het hartje zag ik wel kloppen en de verloskundige kon er wel wat uithalen dus dat is het belangrijkste. Soofster, fijn dat een weekje thuis blijven je goed gedaan heeft.
Ik heb ook besloten om mij ook aan te melden bij moeders voor moeders! Ik zie nog steeds wel op tegen die geur maar eigenlijk is het ook maar een kleine moeite.
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 1 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? 3 November ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? ♡Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, j/m 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 31 Afspraken; Maart Slakkie: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo Vlindertje23: 30 maart tweede echo gyn. MamavanLJN: 31 maart eerste echo + intake let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige J86: 31 maart eerste echo/intake April Tess: 4 april, echo Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Ik heb hartjes voor de namen gezet van de dames die een mooie echo hebbeb gehad. Hoop dat ik iemand vergeten ben! 😁 soofster nah.. niet echt. E. Is altijd een beetje achter geduwd. Veel rare opmerkingen in mijn zwangerschap gehad. Laatste x heeft ze tegen E. Gezegs dat ze geen koekje kreeg omdat ze al dik genoeg was. Heb later op mijn verjaardag haar overgeslagen met de mededeling dat ze al dik genoeg was. Daarna waren de gemene opmerkingen naar E. Over. Alleen mog steken onder water naar mij. Wat fijn dat je zo opgeknapt ben!! 😊 Wat een mooie echos! Gefeliciteerd dames 😘😘
Oww, honeyy, hopelijk heb je gelijk met het hartje, morgen heb ik de echo Mooie echo loontje! Soofster, fijn dat je je nu beter voelt, goed je rust nemen is echt belangrijk. Vandaag ben ik ook thuis, heb 2 uur langer doorgeslapen en zit nog steeds op bed te werken. Ik merk meteen dat ik me een stuk beter voel.