mamalol dat is toch best snel? Ze zeggen dat de bevalling van een 2e kindje sneller gaat. Ben benieuwd, van E. Duurde ook maar 2,5 uur.. poeliwoeli ja dat ben ik! Onze dochter is van 11 Nov, dus hoop stiekem dat deze baby wat eerder komt.. soof ik ook niet hoor, maar we willen het pas vertellen naar echo. Dus zal iets moeten.. Snap je gevoel van moeilijk vinden om te vertellen. Naar de geboorte van E. Heb ik een cva gehad, sindsdien erg hecht met een groepje meiden die het zelfde hebben.. 1 is al 15mnd bezig..o lekker vakantie! Heerlijk van genieten ☺😊
Ik vind het ook zo lastig nog niet te vertellen omdat iedereen in november zo meegeleeft heeft en er nog tranen rollen als we het erover hebben met de hechte vrienden en familie. Maar probeer me toch nog even in te houden tot de echo . Ik drink nie zoveel alcohol, dus dat gaat niemand opvallen gelukkig. En omdat mn buikje van de vorige zwangerschap nog nie weg was, zal denk ik niemand het daarover hebben. Ze weten dat ik er best mee zit die buik. hihi...
Fijn he als de testjes mooi oplopen! Oh bah nee die griep,die is echt horror deze keer, ik ben eindelijk na bijna een week gewoon dood ziek weer enigszins beter, alleen nog mega kriebelhoest en keelpijn waar je dus helemaal niks voor mag nemen zelfs de a vogel en vsm spul niet. Ik hoop voor je dat je hem toch niet krijgt en lekker genieten van je vakantie! Heerlijk hoor! Ga je ook weg of lekker thuis rustig aan doen?
Net dokter gebeld voor mijn verwijs brief, ligt hij nog niet klaar.. En ik wil voor of a.s Week een afspraak of eind maart. F. wilt heel graag mee.
ManadaanT, ik heb geen last gehad van het litteken tijden mijn 2e zwangerschap. Hopelijk valt het bij jouw ook zo mee! Hier even stress.... Gisteravond op de bank, ineens gekke steken linksonderin mijn buik. En ja hoor, beetje bruin bloed bij het afvegen na een plasje... Vannacht niks geen bloed meer. Vanochtend een drupje bruin. En nu de hele ochtend met een maandverbandje in gelopen, en net 2 drupjes bruin bloed erin. Net nog een zwangerschapstest gedaan en die was zelf donkerder dan gisteren! Pffff....ietwat opluchting. Zou dit nog oud innestelingsbloed zijn dan? Ik ben nog wel erg misselijk en ging bijna over mijn nek op mijn werk.
Klopt hoor honeyy is wel snel.. Dus ben ook benieuwd hoe t deze zwangerschap zal gaan. Mum2be2 ik snap wel dat je schrikt! Heb t bij mijn tweede zwangerschap ook gehad. En hoorde en las toen overal - zolang geen helder bloedverlies is en geen erge buikkrampen; is er niks aan de hand. Hopelijk ben je er wat rustig onder! En verdwijnt t snel. Ons lichaam moet ons niet zo laten schrikken.. Hebben jullie stiekem ook een voorkeur? Vind altijd lastig om in t echt uit te spreken, maar hier durf ik het wel. Natuurlijk heel cliché als t maar gezond is. Maar stiekem hoop ik na twee mannetjes toch een beetje op een meisje........ ☺️ Vanochtend heerlijk stuk gewandeld met m'n boys.. Nu beide in bedje; dus ik lekker even op de bank!
Mum2be2 ik denk zeker dat het nog innesteling kan zijn hoor! Maar als je het niet vertrouwd, mag je altijd de vk bellen! Ik ben 35 jaar trouwens (voor de lijst Hier hopen we weer op een natuurlijke bevalling, al moet ik wel in het ziekenhuis bevallen door de medicatie die ik slik. Mijn kindje moet daarvan afkicken, dus die moet 48 ter observatie blijven. Dat was ook het geval bij de eerste. Helaas werd ik toen ook al een week voor de bevalling (39 week en opgewekt) opgenomen ivm een te hoge bloeddruk.
mamalol ik hoop voor dochter op een meisje haha die wilt zoooo graag een zusje, voor mij zou het niet echt uitmaken.. Snap je gevoel, naar alle auto's etc. Zijn jurkjes en strikjes ook leuk haha evira dat is wel weer spannend dan. Verder heeft het geen effect op je kindje?
Zijn er al meiden die voor de 4 weken contact met de vk hebben gehad? Ik wil maandag bellen, dan verwacht ik 4+2 te zijn. Wat vinden jullie van deze test op 12 dpo? Ik vind hem best knal voor 12 dpo Vinden jullie het ook zo spannen of het allemaal blijft plakken?
@mum2be ik zou voor geruststelling ook de vk bellen @mamalol snap ik helemaal hoor! @elvira duimen dat je natuurlijk kan en mag bevallen, ik hoop dat ik nu ooknatuurlijk mag bevallen na de geplande ks vanwege stuitligging
Had ik ook schrok me rot gelijk met de vk gebeld maar die stelde me gerust dat het dus heel vaak voorkomt in je 4de week vooral, kan nog bloed zijn van de innesteling, of van iets zwaar getilt te hebben of net zoals bij mij van hoesten en niezen. Hier heb ik het intitialen 2 dagen gehad en was zo maar een paar drupjes, sinds vandaag is het weer helemaal weg. Ik hoop dat het je wat gerust kan stellen en dat het bij jou ook snel weer voorbij is!
WoW wat wen berichten haha. Slakkie Jeetje, heftig verhaal! Zal wel schrikken geweest zijn. Hopelijk verloopt je zwangerschap goed hierdoor. Vertellen we willen het hier na de eerste echo bekendmaken, alleen mocht m'n man wel eerder naar zee moeten vertellen we het de familie wel al. Mum2be voor geruststelling Ou ik vk gewoon bellen. Misschien kun je eerder terecht, mocht met D. Ook eerder langskomen daardoor. Hier vandaag wel wat meer last van misselijkheid.. Was vanmiddag D was aan het opruimen en werd beroerd, even rustig gaan zitten en wat gedronken en was weer over. Moet mezelf echt weer even aanleren wat meer t eten tussendoor.
Na 2 knullen snap ik je helemaal hoor mamalol! Zou toch leuk zijn een klein grietje tussen d'r grote broers! M'n beste vriendin is ook zwanger en heeft net te horen gekregen dat het een meisje wordt, ze heeft al 2 zoontjes dus ze waren daar ook met z'n alle helemaal blij met een klein prinsesje haha. Ik heb het zelfde als Honeyy, mij zou het niet uitmaken vind een jongetje ook leuk maar m'n meisje zou wel graag een zusje willen, ze was namelijk al heel blij dat m'n beste vriendin een meisje kreeg, kon ze lekker mee shoppen zijn ze Dat is al een mooi testje Poeliwoepi! Gefeliciteerd! Evira, dat is spannend allemaal, hopen dat het op de manier mag bevallen zoals je het graag wilt
Haha oh dat weet ik niet Ik was het zo zat nadat ik bij alle keelpijn medicatie had gekeken waarvan ik niks mocht, dat ik de hoestdrank rij niet eens gehaald heb
Ja was echt wel een shock maar wel extra spannend. Moet eigenlijk in mei voor een nacontrole maar tijdens de zwangerschap controleren ze niet. Had we gevraagd of wen zwangerschap tussendoor mocht en hij gaf aan als het lukte zwanger te worden dat dat een probleem was. Vaak lukt her niet zo snel zwanger te worden zei de gyn..