Honey, wat erg dat ze ook zulke dingen tegen je dochter zegt zeg :O. Dat kan toch echt niet. Je hebt haar in ieder geval wel mooi terug gepakt. De lijst is leuk zo met de hartjes, ook leuk twee hartjes bij tweelingen. Mooi overzichtelijk.
Mooie echo's vandaag! Super! Hier nog geen echo gehad trouwens, dus hartje mag weg. Maandag hopelijk wel weer erbij
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 1 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, j/m? ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, j/m? 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? 3 November ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? 4 November Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), j/m? Eline88, 2e kindje, j/m? 5 November Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje j/m? J86, 30 jaar, 1e kindje, j/m? 6 November ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? Saare, 32 jaar, 3e kindje, j/'m? Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, j/m? 7 November 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Ves, 32 jaar, 3e kindje, j/m? 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, j/m? ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, j/m? 11 November let1985, 30 jaar, 1e kindje, j/m 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje J/M Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, j/m 13 November Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), j/m? MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 14 November Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, j/m? Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, j/m? 15 November 💫 💗💙Vlindertje💗💙 💫 Poeliwoepie, ✴ Marieke ✴ Evira ✴ ukky Aantal zwangeren: 31 Afspraken; Maart Slakkie: 29 maart eerste echo honeyy: 30 maart eerste echo + controle gyn. Zomer15: 30 maart eerste echo Vlindertje23: 30 maart tweede echo gyn. MamavanLJN: 31 maart eerste echo + intake let1985: 31 maart eerste echo/intake verloskundige Ilse2016: 31 maart eerste echo/intake verloskundige J86: 31 maart eerste echo/intake April Tess: 4 april, echo Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Lindajl: 4 april, intake verloskundige SnnR: 4 april, tweede echo gynaecoloog Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis zuurtje: 2e echo gyn Elske: 26 april intake verloskundige Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Ja had ook graag eerder gewild, maar door mn werk en werk van vl erg moeilijk plannen... Wil wel graag samen.. De praktijk waar ik me heb ingeschreven doet pas vanaf 8 weken eerste echo.. En ik heb 8 april een bruiloft waarbij ik getuige ben.. Dus durf niet vlak daarvoor.. Ik kan er helaas, hoe graag ik ook zou willen niet meer vanuit gaan dat het allemaal goed is.. Zou ook niet willen dat mijn verjankte kop op alle foto's staat.. Dus ik hoop dat mn geduld wordt beloond!!! Maar hier voel ik em in heel veel opzichten ook heeel anders hoor.. Maar toch..
Goedemorgen mama's, sorry dat ik wat afwezig ben maar ben ontzettend moe en misselijk en heb last van mijn stoelgang en als ik eenmaal van het werk af kom dan kom ik bijna aan niks toe. Ja ik ben zwanger en ja ik zeur, haha... Normaal ben ik niet zo, heb nooit wat en ben bijna (afkloppen!!!) nooit ziek maar moet ff hier mijn weg in zien te vinden. Fryslangirl wat een mooi buikje heb je! Vlindertje je ziet echt al verschil hoor! Jeetje Julyn ik vind het wel goed van je dat je er zo goed mee omgaat, ik bedoel, mijn nieuwsgierigheid zou het overwinnen maar jij doet het heel goed om aan het bruidspaar te denken en dat je daarom je echo later wilt doen, netjes hoor! Hopelijk gaat natuurlijk alles goed deze keer! Ook hier weten veel mensen het maar op het werk heb ik nog niks verteld, vindt het zo moelijk maar wil nog even wachten ermee. Wat leuk die hartjes bij het overzicht. Enne vandaag is THE DAY want wij hebben om 9.00 de echo, zo spannend! Lig gewoon vanaf 5.30 wakker, hihi... Honeyy wat een rot opmerking van je schoonmoeder, maar goed dat je zelf ook zo'n opmerking terug gemaakt hebt, misschien dat dat haar ook aan het denken zet. Tot straks mama's, hopelijk kom ik met goed nieuws terug!
Btw zuurtje heb zelf geen ervaring met Bonprix maar wil het wel eens uitproberen maar heb bij H&M ook veel leuke positiekleding gezien en best betaalbaar.
Ilse succes en geniet ervan! 😘 Wij moeten nog wachten tot 1500.. haha zal je zien dat de dag zooo langzaam gaat.😆
Meiden, wat een mooie echo's gister! 💙 Gefeliciteerd hihi.... 😀 Vandaag ook weer veel succes met alle echo's! 🍀🍀🍀 Ik kan ook bijna niet meer wachten. Maar over 2 weken heb ik pas de echo! Pff met 10 weken...... Maar ja, geduld.... Blehhh, weer zo misselijk.. Zal maar eens m'n crackers met kaas opzoeken.... 😅
Helaas komt er voor nu een einde aan onze roze / blauwe wolk. Het vruchtje is niet meer zichtbaar. Alleen nog het vruchtzakje. Nu afwachten tot dat afgestoten wordt en dan vol positieve moed verder op naar een nieuw wondertje. We weten dat we zwanger kunnen worden en dat her kan nestelen in mijn baarmoeder. Het lichtpuntje in dit trieste nieuws! Iedereen veel geluk, mooie echo's en een liefdevolle toekomst met jullie wondertjes.
Aah meid sterkte!! Wat naar voor je zeg.. Hopelijk stoot het nu dan wel snel af uit zichzelf😫 Heel veel moed voor jullie voor een volgende wondertje en hoop dat de volgende keer wel een plakkertje blijft
J86 argh, wat balen Pff vind het zo erg voor je! Ik duim voor je dat je lichamelijk en psychisch snel hersteld bent en snel weer met een schone lei kan beginnen. Dikke digitale knuffel! xx