Lieve saare, Sterkte met je miskraam. Het is heel rot als je een kindje op de echo ziet, maar die niet beweegt. Als jou gevoel zegt we wachten op de natuur, moet je dit zeker doen. En mocht je gaan twijfelen komende dagen kan je verloskundige of gynaecoloog bellen.
Ja klopt.. Ik heb gister met spoed een echo gehad vanwege bloedverlies.. Heb last van oud bloed, de echo zag er super uit en indd op het scherm knipperden twee hartjes!!!!! Nog steeds heel onwerkelijk! Zal mn handtekening even aan passen want die klopt nu niet meer. We hopen dat de beebjes lekker blijven liggen.. Zag er zo gezellig uit in mn baarmoeder. Gelukkig geen bloed te bekennen in de baarmoeder dus zal nog vannde innesteling zijn of geknapt vaatje.. Mocht me niet te veel zorgen maken. 19 april gaan we voor een 2e echo! Dus nog twee weekjes wachten weer... Saare ook hier veel sterkte voor jou, weet als geen ander hoe het is om een MA te zien.. Zo verdrietig! Knuffel! Hoe ist met de rest? Vandaag nog echos gehad?
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 1 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 7 November 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 13 November ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare Aantal zwangeren: 28 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Ves: 6 april, eerste echo + afspraak vk Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Loontje1: 12 april combinatie test Bengeltje: 12 april afspraak ziekenhuis Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis zuurtje: 13 april 2e echo gyn Butterfly1109: 15 april termijn echo Lindajl: 18 april termijnecho Bengeltje: 18 april afspraak ziekenhuis MamaDaanT: 21 april controle gyn Elske: 26 april intake verloskundige butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake honeyy 6 mei controle gyn + Echo Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 1 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 7 November 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 13 November ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare Aantal zwangeren: 28 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Ves: 6 april, eerste echo + afspraak vk Zquekel: 6 april, eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho MamaDaanT: 7 april termijn echo Jss1989: 7 april, echo Vulpen & Inkt: 8 april eerste echo Julyn: 11 april eerste echo Mamalol: 12 april eerste echo Loontje1: 12 april combinatie test Bengeltje: 12 april afspraak ziekenhuis Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis zuurtje: 13 april 2e echo gyn Butterfly1109: 15 april termijn echo Lindajl: 18 april termijnecho Bengeltje: 18 april afspraak ziekenhuis MamaDaanT: 21 april controle gyn Elske: 26 april intake verloskundige butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake honeyy 6 mei controle gyn + Echo Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Jeetje Saare, wat ontzettend naar voor je zeg.. Ik hoop voor je dat de miskraam inderdaad uit zichzelf op gang komt. Heel veel sterkte meid!
Julyn, dat is nog eens een leuke verrassing! Al bekend of ze eeneiig of twee-eiig zijn? Zitten de tweelingen in de familie bij je?
Julyn kan je hopelijk toch genieten van de bruiloft. Wat bijzonder. Derde tweeling in de groep. Gefeliciteerd!!! Had je ook meer klachten? Ik heb al hartje gezien. Heb 19 april intake en tweede echo. Kan iemand dat voor mij noteren?
Meiden, hier hetzelfde verhaal als Saare! Afgelopen maandag een kindje gezien van 8,5 weken maar geen hartactie. Morgen krijg ik nog een extra echo in een ander ziekenhuis *wou de gyn* en dan horen we verder. Ik heb dit mijn 1e zwangerschap ook gehad en moest toen bevallen en daarna alsnog gecurreteerd worden. Nu kies ik direct voor een curretage. Het is ook klaar nu voor ons. We hebben 2 prachtige boys van 5 en 8, het is goed zo. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap en prachtige baby's toe.
Jeetjje mum2be2 wat naar. Heel veel sterkte! Pff schrik wel ineens van de miskramen.. Ik heb wel al hartje gezien, maar vorige x is met ruim 9 weken mis gegaan.
Mum2be2 en Saare wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte! Dames met een goede echo gefeliciteerd! En julyn wat leuk ook een tweeling! Gefeliciteerd! Is het al een beetje bij je geland? Heeft bij mij wel even geduurd namelijk
Spannend soofster!! Ik mag morgen ook voor de termijn echo, ben ook zo benieuwd welke datum het uiteindelijk word vorige week kwamen ze op 30 oktober uit. Hoe laat mag je? Veel plezier en succes iig🍀🍀!!!
Nee ben de allereerste binnen de familie! Zoals het nu op het eerste gezicht lijkt het een twee eiiege tweeling... Maar dit wordt 19april bepaald in het ziekenhuis... Reuze spannend allemaal! En of het geland is... Hmmm weet niet haha zo gek allemaal, dacht echt dat het weer fout zou zijn en dan dit.. Dus nu vooral alleen heel erg blij! Kan me nog niet echt een voorstelling van maken. Geen hele gekke kwaaltje waaruit ik het had kunnen leiden.. ben wel erg moe, duizelig en heel veel hoofdpijn. En ja mijn testen waren wel heeel snel heeeel positief. Dat vond ik wel gek! Maar verdee had ik dit nookit verwacht!