1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slakkie

slakkie Niet meer actief

Strepfen mag met zwangerschap wel is ook tegen keelpijn mag alleen de laatste 3 maanden niet. Misschien nog een optie?

2. slakkie

slakkie Niet meer actief

Strepfen mag met zwangerschap wel is ook tegen keelpijn mag alleen de laatste 3 maanden niet. Misschien nog een optie?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tjee.. Ik weet dat het niet kan, maar ik was zo mooi "plat" en zie nu al buikje. Zijn nog darmen haha maar tis al wel gek haha..

4. slakkie

slakkie Niet meer actief

Hier ook al savond echt m'n riem af zit echt niet lekker. Bij vorige 2 zwangerschappen met 8 weken zwangerschapsbroeken aan.

5. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Hier ook hoor honey! Ik had een strak jurkje aan naar mijn werk. Heb de hele dag mijn buik een beetje moeten inhouden. Ik sta voor de klas. Dus wil echt niet dat mijn leerlingen het eerder weten dan mijn ouders. Haha

Vorige zwangerschap riep een leerling door de klas: "mevrouw, bent u zwanger? U bent zo chagrijnig en dat buikje komt niet van het eten!"
    Ik was toen 7 weken zwanger... Stond ik daar te haperen en te ontkennen. GÊNANT!

Ik ben nu de Zwangerschapsaankondiging aan het maken. En dan wil ik het volgende week bekend maken in de naaste familie en bij de andere dierbaren in onze omgeving. Manlief ligt ziek in bed. Dus als hij zich beter voelt moet ik hem dit plan maar even mededelen.
    Ik wil er gewoon in het openbaar van kunnen genieten! En als het misgaat wil ik het ook kunnen delen met mijn omgeving. Dus ik denk dat ik maar open kaart ga spelen!

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Thanks meiden voor de reacties! Gaat idd al een stukje beter nu met bruinverlies, kan erbij horen dus.

Poeliewoepie, mooie test!

Dat buikje is ook herkenbaar, komt misschien ook doordat het onze 3e is, maar die darmen zijn al flink aan de gang.
    Moet ook goed blijven drinken anders last van obstipatie, en daar had ik nooit last van eigenlijk.

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Mamalol, ik heb ook stiekem een beetje voorkeur voor een meisje, manlief ook, maar is het een jongen, dan blijven we ook lekker een mannengezin!

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ik lees dadelijk echt bij, maar even een ego bericht..

MN test word lichter.. Hij is lichter dat de test met middag urine van donderdag. Nu heb ik hem net gedaan. Streep zie je goed maar geen knaller.. Zal even foto plaatse..

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Met de sleutel is van toen net..

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bovenste is van donderdag...

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    slakkie dat is vlug! Hier zitten m'n broeken enz savonds ook niet lekker.. Zelfs m'n vriend stond er gister van te kijken. Haha

soofster hoe gaan jullie het vertellen? Ik twijfel nog, of een eendje in een doosje met briefje we krijgen er weer.. Maar vind die niet zo.. Voor fb wil ik puzzel van 4 stukken. En dan ieder stuk onze geboorte datum met de tekst dan zijn we compleet oid.

12. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Ik vind dat hij helemaal niet lichter wordt hoor. Bij mij bleven het ook een beetje dezelfde streepjes. Totdat ik opeens een knaller had. Dus ik zou gewoon even blijven doortesten.
    Komt vast goed honey!

13. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16

Op pinterest had ik leuke ideeën gevonden. Wilde eerst een foto van de echo in de achterzak van m'n zoontje stoppen. Maar dan moet ik dus nog zo lang wachten.
    Zag er ook eentje met een kalender, daar schoentjes en een echo op. En dan de uitgerekende dag aangevinkt.
    Zelf ga ik nu voor een foto van schoenen en dan de geboortejaren er boven. Met dus babyschoentjes en dan 2016 erbij.
    Moet je maar even zoeken op pinterest naar Zwangerschapsaankondiging.

14. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee echt, dat gaat de gyn dan ff wat minder vinden. Nou ja wat gebeurt dat gebeurt toch, is en blijft een wonder! Controleert hij maar een half jaartje later toch.

15. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem ook niet percee minder geworden Honeyy maar wel het zelfde gebleven. Heb je ook al een test gedaan met een ander merk?

Ik zit ook al druk op pintrest te zoeken voor een aankondiging. Heb wel een hele leuke gevonden om zo de foto te gaan maken met E. zal ff een fotootje bijvoegen van het idee. bij de familie vertellen we het op een verjaardag, ik wilde dan deze foto aan de binnenkant van een gebaksdoos plakken en dan
    Zoenen erin met blauw/roze muisjes erop. En voor FB gewoon de foto.

Zo nu maar met E naar zwemles, het is daar altijd zo warm boven op de tribune vorige week werdt ik er helemaal naar van. Heerlijk die zwangerschapshormonen pffff haha.

Fijne zaterdag dames!!
    image.jpg

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Dankje soof.. Ik had eigenlijk al een knaller verwacht.. Staan veel leuke dingen op zeg! Die met de schoentjes is leuk! We gaan voor onze ouders een dubbele fotolijst doen. 1 foto van E. En de echo foto..

mamadaan alleen kruidvat testen. Wil volgende week cb test doen.. Ook een leuk idee zeg! We gaan het met Pasen vertellen haha.. Ben dan ong. 8/ 9 weken. Mooie tijd haha. Oh ja bah.. Word gek van die warmte.. E. Is afgelopen maandag voor het eerst geweest. Ze vond Jet helemaal geweldig!

17. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh spannend honeyy! Ik vind hem ook niet perse lichter, ik heb net snel mn plasje weggegooid, morgen weer testen, het is amper 48 uur terug (ikheb ook donderdag middag getest) hcg schijnt ongeveer te verdubbelen tussen 48-72 uur.

Wij hebben strijkletters van grote zus voor op een shirt, verder zeggen we dan niks, wij willen het volgend weekend gaan vertellen

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ik zeg tegen F. Kijk eens hoe lief, ideaal. Zit zo aan elkaar, 1 stuk..

Hij reageert ; we krijgen echt geen tweeling hoor. Dus dit soort pakjes hoef je niet naar te kijken.. 😂

Meneer dacht dat de mouwtjes aan elkaar zaten.. 😂😂

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen dames

wat heb ik toch slecht geslapen vannacht, ben heel vaak wakker geweest

het vertellen aan de grootouders: ik heb 1 paar roze en 1 paar blauwe sokjes gekocht. ze krijgen ieder dan een paar sokken (1 roze en 1 blauw)
    bij de jongste dochter hadden ze elk een tutje gekregen
    de oma's met i love oma op en de opa's met i love opa

ik moet nog iets bedenken om het aan de kinderen te vertellen, ik kan me voorlopig nog inhouden om het te vertellen maar het wordt moeilijk
    misschien bak ik wel cakejes en doe er roze en blauwe snoepjes op (taartdeco) of een taart waar ik een marsepeinen baby op leg met een blauw roze dekentje over.

honney: de test vind ik niet lichter worden, vind hem eerder hetzelfde

broeken passen hier voorlopig nog goed maar merk wel dat mijn buik een beetje boller staat, hopelijk merkt schoonmoeder nog niets morgen. wil het echt nog een aantal weken stil houden maar o wat is dat toch moeilijk om te zwijgen.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry als ik ergens op vergeet te reageren maar mijn geheugen laat me nu al in de steek
    ik ga beter mijn best proberen te doen

Deel Deze Pagina