Ik vind het echt erg dat je je moet gaan verantwoorden voor je keuzes :s Ieder toch zijn keuze denk ik ook! Wat maakt mij het nou uit of ik ooit meter word, zolang ik maar liefde geef en krijg ben ik helemaal tevreden.
Ja we hebben het haar nu uitgelegd maar we hebben wel eerst een hele preek gekregen van de schoonouders. Ipv dat ze het vlakaf tegen ons had gezegd, moesten we het van de schoonouders horen... ach ja, ze wou me niet ongelukkig maken zegt ze dan. Had er gelukkiger mee geweest als ze het zelf aan me vroeg dan dat ze achter onze rug was gaan klagen hoor.. Wat bedoel je met suikertante? Denk niet dat we dat hier kennen in België. Of bedoel je voor de suikerbonen?
Mooie foto van de echo JSS1989! En wat een ontzettende leuke aankondiging. Bijzonder dat je moeder die voor je heeft gemaakt. Super lief zeg!! En wat lief dat je tweeling nu al lekker samen speelt in je buik mamadaant Wat vervelend Elske dat je zo ziek bent zeg. Ik moet zeggen dat warm eten bij mij ook een drama is. Gewoon nergens trek in. Eet ook maar vaak brood.. Kindje groeit er tot nu toe nog goed op, dus geloof dat het niet al te veel uitmaakt. Wat vervelend dat je man weer weg is zeg. Lijkt mij inderdaad een best zwaar leven. Maar goed, je bent het waarschijnlijk wel gewend ondertussen.. Tess88 wij laten een combinatietest doen. Weet ook wel dat de uitslag niets zegt.. Maar toch een bepaalde geruststelling... Wie doen het nog meer? Gefeliciteerd Floddertje met je nichtje of neefje! Ben jij de vorige keer bevallen zonder je man Loontje? Wat lijkt mij dat verschrikkelijk zeg. Helemaal als je veel te vroeg bevalt zoals jij... Gefeliciteerd Vulpen & inkt met jullie mooie echo! Het was het wachten waard dus!
Jeetje, er is echt onwijs veel gekletst terwijl ik even afwezig was.. Doe mijn reactie maar even in twee berichten, anders wordt het zo lang SNNR wat een vervelende trouwerij heb jij mee moeten maken zeg. Verschrikkelijk zeg. Op zo een moment wil je gewoon liever thuis zijn lijkt mij.. Pfff.. wat vervelend JSS1989. Het is jullie keuze hoor. En zo te horen hebben jullie er goed over nagedacht. En trouwens, die titel stelt helemaal niets voor. Want er gaat jullie toch niets gebeuren! Dus niemand anders gaat ooit voor jullie kindje zorgen! Wij hebben bij de beslissing vooral gekeken naar de band die mijn zoontje met mensen op heeft gebouwd, tevens de relatie van die personen en ook naar de woonplaats. Het is bij ons niet officieel vast gelegd. Op die manier kunnen wij het altijd nog makkelijk veranderen mochten er grote familie ruzies komen . Wat lekker dat DL een nacht heeft doorgeslapen Butterfly. Ik weet hoe je je voelt.. Mijn zoontje sliep ook pas met 16 maanden door... En in de nachten was het niet een speentje erin pluggen en doorslapen, nee dat was krijsen, krijsen, krijsen en twee uur lang beneden zitten. Hopelijk houdt DL het vol en kan je langzaam wennen aan je goede nachten... Hier gaat het eigenlijk wel goed. Ik mag zeker niet klagen! Ik loop op een roze wolk na de echo van donderdag. Super leuk om het kindje weer even gezien te hebben.. Verder voel ik mij goed. Wist niet dat een zwangerschap ook probleemloos kon verlopen.. Tot nu toe ervaar ik dat wel redelijk zo! Dus dat is echt genieten! Morgen even naar een sanitair winkel om een mooi bad uit te zoeken. We gaan de zolder verbouwen en in onze slaapkamer op zolder komt dan een mooie jacuzzi. Dus dat zijn heerlijk vooruitzichten!
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 7 November 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Mamalol: 12 april eerste echo Loontje1: 12 april combinatie test Bengeltje: 12 april afspraak ziekenhuis Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis zuurtje: 13 april 2e echo gyn Butterfly1109: 15 april termijn echo Lindajl: 18 april termijnecho Bengeltje: 18 april afspraak ziekenhuis Zomer: 19 april intake en tweede echo Julyn: 19 april eerste controle gyn MamaDaanT: 21 april controle gyn Elske: 26 april intake verloskundige butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Mei Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Lindajl: 4 mei controle verloskundige honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Soofster: 10 mei geslachtsbepaling honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!![/QUOTE]
Goedemorgen dames! Vulpen + inkt gefeliciteerd met jullie mooie echo!! Snnr wat een nare dag moet dat zijn geweest 😔, knap dat je het dan toch nog zolang hebt volgehouden! Jss het is inderdaad jullie beslissing, fijn dat schoonouders het nu begrijpen, bij sz zal het ook wel komen is nu nog de teleurstelling. Wij hebben net als Soofster nog niet echt vastgelegd, wel over nagedacht natuurlijk. Butterfly wat fijn dat de nachten wat beter gaan! Gelukkig geen ervaring mee, maar wie weet deze ronde 😬. Soofster een jacuzzi op je kamer 😮, hoe lekker is dat!! Vriend was er inderdaad niet bij vond ik ook echt niet tof, hij natuurlijk ook niet... Dan bel je hem en vertel je dat hij vader is geworden en hoor je hem gewoon breken aan de andere kant van de lijn 😢. Denk dat het anders is als je weet dat die kans bestaat.. Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Jss een suikertante is hier een tante die haar neefje/nichtje enorm mag verwennen / overladen met cadeautjes en lekkers etc.. (Vroeger wad het de rijke tante zonder kinderen waarvan je dan dacht alles te erven) Ik duik lekker m'n bedje in ben moeeee
Jeetje Loontje, dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Ook voor je man inderdaad. Hoe kon het eigenlijk dat je te vroeg bevallen bent? En ging het dan ook mega snel dat je man er niet op tijd bij kon zijn? Ik kan mij er niets bij voorstellen, aangezien mijn eerste bevalling 23 uur duurde Wat is het stil hier ineens zeg! Was iedereen gister lekker aan het genieten van het zonnetje? Wat een heerlijk weer he! Ik hou ervan! Ik smeer mijn gezicht wel goed in met een dagcreme SPF30. Wil geen zwangerschapsmasker krijgen, haha. Gister nog even met de kleine man wezen fietsen op z'n loopfiets. Valt hij zo voorover op z'n neus. Bloeden als een rund! Het gutste eruit. Arm kind. Gelukkig was hij na 5 minuten weer helemaal blij. Voor degene die vrij zijn vandaag, geniet lekker van het zonnetje! Ik zit de hele dag binnen... :x
loontje ah.. dat is dan balen zeg! Ik vond het al erg toen vriend iets te lang weg bleef van een boekje halen en naar de wc (ging van 4 naar 10 in 15 min. Persweeeen weg puffen tot hij er was) 😁 maar als hij er niet is.. phoe.. pittig. soofster wat zonde zeg! Gelukkig zijn ze alles al snel vergeten en blijven wij er nog dagen mee rond lopen. Haha. Moet je werken vandaag? Het was heerlijk gisteren, van die lekkere dagen moeten we genieten! Wat duurd het toch lang tot mijn volgende echo. Ik wil eigenlijk al zo veel doen (babykamer etc) maar dat is nog veel te vroeg haha.. vanmiddag helpen op school, leuk maar die kinderen luisteren voor geen meter 😕 Hebben jullie al kraamhulp geregeld? Iemand zei voor de 12 wkn?
Het is hier inderdaad rustig geweest afgelopen weekend. Ik krabbel volgens mij weer wat op. Het hele weekend geslapen en overgegeven dus gelukkig lijkt het erop dat het vandaag beter gaat. Bedankt voor alle berichtjes. Misselijkheid hoort er nou eenmaal bij en de een heeft er meer last van dan de ander en helaas behoor ik bij veel last. Wauw soofster een jaqucci wat heerlijk, wordt vast heel erg mooi. Ik ben vandaag lekker vrij dus zal extra van de zo'n genieten voor jou. Moet mijn gezicht ook echt wel insmeren, ga het gelijk even doen. Loontje wat heftig dat je vriend er niet bij was, en veel weg moet voor zijn werk. Respect hoor. Ik zou vandaag een afspraak maken voor de combinatie test. Toch besloten om het niet te doen. De vorige keer wel gedaan en toen was alles perfect en 7 weken later bleek dit alles behalve. Het zou mij geen rust geven maar alleen maar stress. Stress is slecht dus we doen het niet. We blijven er ook graag in geloven dat alles gewoon goed is, en bang voor andere berichten natuurlijk. Gaan jullie de nekplooimeting wel doen?
Bedankt voor alle felicitaties! De echo was het wachten inderdaad waard, zo bijzonder om te zien. Ik slaap nog steeds slecht en maak me best vaak zorgen over of het allemaal goed zal blijven gaan en of het kindje wel gezond zal zijn, maar ik ben sowieso erg goed in piekeren en dat hoort er misschien ook een beetje bij. Ik wil het gewoon zo graag! Verder mag ik niet klagen, nauwelijks misselijk (er komt alleen af en toe een geur voorbij die ik slecht verdraag) en de pijntjes en ongemakken zijn goed te hebben. Het is na de echo ook wel wat makkelijker om niet bij ieder pijntje in de stress te schieten. Naar om te lezen dat sommige andere dames een stuk meer last hebben, veel sterkte voor jullie. We konden echt niet meer wachten tot 12 weken, dus afgelopen weekend hebben we het aan onze moeders verteld. Ze zijn zo blij! Wat wordt het dan ineens echt.
Zoo het is zeker stil geweest gister.. Wij don geen combinatietest of nekplooi meting, vorige x ook niet gedaan. Hier nog geen kraampjes geregeld. Wil eerst de intake bij de verloskundige afwachten, misschien dat ze iets aanraden welke kraamzorg ze goed ervaringen mee hebben. Ik zal straks zoonlief weer ophalen bij de gastouder, mooi even lopend, tis heerlijk buiten. Wel jammer van de harde wind.
He dames.. Ik mag morgen gelukkig komen voor een echo. Heb me het hele weekend zo ellendig gevoeld door alle onzekerheid. Moet echt dat hartje horen nu en anders heb ik pas de 18de een afspraak staan.. Morgen 10.10 echo bij de gyn gelukkig. Hopelijk ben ik dan weer gerustgesteld!
Tess88 wat fijn dat je morgen al terecht kunt. Dan ben je hopelijk weer wat gerust gesteld. Veel succes morgen. Mamalol, Loontje1 & Bengeltje ook alvast veel succes voor de echo's morgen!
Soofster dat was even schrikken dan zeg, kan d'r dan altijd ook zo naar uitzien een bloedneus, gelukkig was die weer snel de oude Honeyy ja ik herken het, ik wil ook al zoveel doen, maxi cosi's kopen, kinderwagen uitzoeken noem het maar op maar ja beter nog even wachten iig tot we het geslacht weten SnnR fijn dat je je weer wat beter voelt! En wij doen ook geen nekplooimeting om de zelfde reden als jij Dames die morgen een echo hebben veel succes! En heerlijk Elske even buiten wandelen, ik vind het ook genieten met dit weer, nu was die wind vandaag wel net iets te ja vandaag Inkt leuk dat jullie moeders ook zo blij waren! Is het weer even extra genieten Hier echt veel last van m'n banden gehad van het weekend, maar is nu ook wel duidelijk waarom , buikje is hier namelijk weer aardig gegroeid ik hou m'n hart vast hoe het over 10 weken is Aja een teken dat de twins goed groeien iig Ik zal even n foto spammen
Wat lekker dat je begint op te knappen Snnr! Ik hoop voor je dat die ellende snel afgelopen is! Aarghh, ik twijfel nu ook opeens over de combinatietest. Bij mijn zoontje kwam er een kans van 1:20000 uit ofzo. Dus gok dat dat er nu ook weer uitkomt. En dan vind ik 180,- wel een hoop geld.. Maja, ik zal het mezelf niet vergeven als ik van te voren had kunnen weten dat het niet goed zat met de baby... Twijfel, twijfel, twijfel.. Wat leuk Inkt en Vulpen dat jullie het aan jullie moeders hebben verteld. Kunnen jullie het eindelijk delen! Wordt de baby het eerste kleinkind? Fijn Tess dat je morgen een echo krijgt. Altijd prettig om de baby weer even te zien. Veel plezier! Andere meiden ook veel plezier morgen! En inderdaad honey en mamadaant ik kan ook niet wachten tot ik aan de gang kan met inrichten en kleertjes enzo! Nog maar 4 weekjes wachten ofzo.. Dat is te overzien gelukkig! Haha. Kinderwagen en maxi cosi mag ik niet meer uitzoeken. Die heb ik nog staan.. Al zou ik zo weer een nieuwe willen hoor. Maar dat is onzin, haha. Mooi buikje mamadaant! Ze groeien goed! Ben ook benieuwd hoe jij er op je eind uit ziet met twee van die draakjes in je buik! Haha.
Succes danes die morgen een echo hebben. Mamadaant mooi buikje!! Zal hier wel even duren voor ik echt buikje krijg, zonder m'n buik in te houden haha. Heb wel aardig overgewicht helaas... Hier nog totaal niet bezig met kinderkamer, haha. D. Gaat in juni/juli over naar zijn nieuwe kamertje als zolder deels klaar is en logeerkamer is geschilderd, dan kan ik de stickers plakken hihi. Babykamer blijft precies hetzelfde hoe die nu is. Alleen even goed schoonmaken weer etc. Hebben jullie al aankopen gedaan voor de kleintjes? Hier een ontzettend leuk boxpakje, en leuke trui met broek
Hoi dames! Wat leuk dat jullie het jullie moeders hebben vertelt vulpen + inkt! Dan wordt het inderdaad echt, lekker genieten hoor! Mooie buik mamavandaant! Fijn dat het wat beter gaat snnr, het hoort erbij, maar dijn is toch echt anders hoor haha. Tess fijn dat je een echo krijgt morgen! Wij doen wel de combinatietest, voor mij hoefde het eigenlijk niet, maar vriend wil het graag. Vorige keer niet gedaan.. Morgen is hij dus! Mijn bevalling is eigenlijk al op vrijdag begonnen denk ik, maar werd niet herkent door de vk en dus werd er gezegd neem maar Paracetamol. Zaterdag hadden we een pretecho en daar werd een groeiachterstand gezien, dus vk werd weer gebeld, maar nog geen alarmbellen. Ik heb de uren af zitten tellen tot ik mocht komen op maandag, maar redde de afspraak niet want toen braken de vliezen. Kwartier in het zkh en de kleine was er. Tja bij de eerste ben je onwetend en als de vk dan zegt hoort erbij wie ben ik dan om te zeggen dat het echt niet ging.. Wat heb ik me beroerd en niet gehoord gevoeld destijds. Gun het echt niemand. Nieuwe ronde nieuwe kansen, vind het wel weer erg spannend nu hoor.