1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    ♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥

29 oktober
    ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing

30 oktober
    ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

1 November
    ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

2 November
    ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing

3 November
    ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

4 November
    ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

5 November
    Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing
    ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

6 November
    ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

7 November

8 November

9 November
    ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

10 November
    ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

11 November

12 November
    Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    Zquekel, 22 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

13 November
    MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

14 November
    ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

15 November

Vlindertjes
    Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2

Aantal zwangeren: 27
    0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing

Afspraken;

April
    Mamalol: 12 april eerste echo
    Loontje1: 12 april combinatie test
    Bengeltje: 12 april afspraak ziekenhuis
    Vlindertje23: Intake verloskunde ziekenhuis
    zuurtje: 13 april 2e echo gyn
    Butterfly1109: 15 april termijn echo
    Lindajl: 18 april termijnecho
    Bengeltje: 18 april afspraak ziekenhuis
    Zomer: 19 april intake en tweede echo
    Julyn: 19 april eerste controle gyn
    MamaDaanT: 21 april controle gyn
    Elske: 26 april intake verloskundige
    butterfly1109: 3de echo en combinatietest
    Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting

Mei
    Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake
    Loontje1: 3 mei, controle vk
    Lindajl: 4 mei controle verloskundige
    honeyy: 6 mei controle gyn + Echo
    Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer)
    Soofster: 10 mei geslachtsbepaling
    honeyy: 12 mei geslachtsbepaling

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

2. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Wouw mooie buik al mamavanDaan!
    Hier groeit mn buik ook lekker door... Is voor mij de eerste keer dus moet toegevend dat ik geen idee heb of ik nu al echt veel ben gegroeid of niet.. Maar er zijn wel steeds meer mensen die tegen me zeggen dat ik wel aangekomen lijk.. Haha oeps..

Succes voor iedereen die vandaag weer een echo's heeft :D

3. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Dames met echo succes

Loontje bij een eerste weet je inderdaad niet alles en vertrouw je op de medische wereld. Maar dan is het extra schrikken als je ineens bevalt.
    Moest jullie kindje lang in het ziekenhuis blijven? En ben je nog onderzocht waarom je vroeg bevallen bent.

Mamadaan wauw super mooie foto.
    Ik ben nu 9 weken savonds wel dikke buik.
    Denk zelf enorm rommelende darmen.
    Heb mijn eigen kleding nog wel aan.
    Heb wel soms last van trekkingen denk bandennpijn.

Zoonlief weet eigenlijk nog van niks, maar heeft telkens over broertje.
    Denk dat het komt door vele kameraden die zijn al grote broer of zus.

Ik hoef niet veel te kopen, tenzij meisje word dan wat roze spullen en kleertjes.
    Ben hier ook nog niet mee bezig. Denk dat het na de tweede echo gaat komen.
    Durf mijn 9 maanden boek ook nog niet in.te vullen.

4. Inkt

Inkt Lid

8 aug 2014
    90
    13
    8
    Weer veel echo’s vandaag! Succes iedereen, zeker ook voor Tess88, hoop dat je gerustgesteld kunt worden.

MamaDaanT: Mooi buikje! Wat leuk om het verschil te zien met een paar weken eerder. Wij maken ook iedere week een foto, maar tot nu toe zie je meer aan mijn borsten dan aan mijn buik!

Soofster: Ja, in beide families is het het eerste kindje van de nieuwe generatie. Allemaal nieuwe grootouders. En ooms en tantes, maar die weten het nog niet :)

Loontje91: Wat een heftig verhaal! Logisch dat je het nu weer erg spannend vindt. Hopelijk word je nu wel serieus genomen. Heb je weer dezelfde vk?

Hier zijn ze al een tijdje bezig met het schilderen van de flat. Aan de buitenkant, maar gisteren moest ik wel thuis zijn om het slaapkamerraam en de balkondeur open te zetten, zodat ze bij de kozijnen konden. Daardoor dus toch een verflucht in het hele appartement :( Ben gistermiddag een tijd weg geweest en daarna weer goed geventileerd via andere ramen en deuren, maar het is nu nog steeds niet weg. We hebben vannacht zelfs in de andere kamer geslapen. En de voordeur en een ander raam moeten ook nog een keer. Zo vervelend, ik heb natuurlijk niet zelf geschilderd of er met mijn neus bovenop gestaan, maar maak me dan toch meteen weer zorgen dat het kwaad kan voor het kindje.

Wel inmiddels een afspraak bij de verloskundige staan, had een goed gevoel bij het telefoongesprek. Over de verflucht zei zij trouwens vooral dat aangeraden werd het zo veel mogelijk te vermijden, maar dat ik me er verder maar niet al te druk om moest maken omdat het buiten was. Dus dat probeer ik. Nu leven we weer toe naar de intake en echo daar!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wauw mooi mamadaan!! Ik ben ook alweeer gegroeid. Zo'n verschil met vorig zwangerschap! Maxicosi etc heb ik nog van E
    Maar wil de kleding uitzoeken,.roze verkopen of houden etc
    Sta een beetje stil haha. Ik ben ool benieuwd naar je buik over 10 wkn haha.. prachtig zon mooie grote buik!

elske ik heb een shirtje, romper en wat speelgoed voor aan Maxicosi gekocht. Wacht tot ik weet wat het is met meer kopen
    Zal zo eens een fototje zoeken..

loontje heftig zeg.. gelukkig gaat alles goed..

inkt leuk zo eerste kleinkind. Wat zullen ze blij zijn!!

zomer ik denl dat kinderen dat ook wel op een of andere manier aanvoelen ofzo. E is er van overtuigd dat het een meisje is

soofster dat is echt een keuze die je zelf moet maken. Wij doen het niet. Kindje met down oid is net zo welkom & die kans bij ons is zo klein.

Ik wilde een afspraak maken voor de geslachtsbepaling. Maar heb de week ervoor een.echo bij de gynaecoloog. Misschien wil zij wel even kijken 😁 dus wacht nog maar even haha.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Dames met een echo geniet ervan! !

7. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Loontje, wat een heftige bevalling heb jij gehad zeg. Ik hoop dat dat deze keer toch heel wat anders gaat voor je!

Mamavandaan, je groeit al mooi! Mijn buik is eigenlijk nog wel het zelfde alleen mijn borsten lijken een piepklein beetje gegroeid haha.

Spullen kopen en kamertje inrichten heb ik ook zin in. Ik wacht nog wel even tot we het geslacht weten. Vorige keer hoefde er alleen een muur behangen te worden en toen konden de meubels erin. Deze keer is het wat meer werk. Het kamertje wat de babykamer word is nu nog een was kamer dus dat moet allemaal naar de bijkeuken maar dan moet er nog wel aardig wat gebeuren voor dat dat mogelijk is.

8. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.920
    1.508
    113
    Vrouw
    Dames met een echo. Succes!

MamaDaanT, wow mooie buik al!

Loontje, wat heftig zeg. Hopelijk blijft deze kleine zitten tot 37 weken!

Hier nog steeds ziek thuis. Misselijkheid is redelijk onder controle met 2 tabletjes. Echte maaltijden krijg ik nog niet binnen. Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Dat thuis zitten vind ik maar niets.

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ooknog een hoop gebeuren dus.. hier is de babykamer nu nog een inloopkast. 😁 er moeten dus kasten op onze kamer komen (vriend wil ze zelf maken) de muren geschilderd, laminaat vervangen worden, zolder komt een schoenenkast, gordijnen ophangen, gaten vullen haha vriend heeft het nog druk. 😁😂

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Vast op 11 wkn gezet..

Maar nog geen bolletje.. echt een punt oid. Hoop dat het snel een bolletje word.. 😆😆

Bijgevoegde bestanden:

11. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Al dames die de echo gehad hebben?

Leuk dat het het eerste kleinkind is Vulpen en inkt, zo bijzonder! Die verflucht zal inderdaad geen kwaad kunnen, maar ventileren lijkt me wel goed!

Balen lindaj dat je nog steeds niet echt kunt eten, hoop dat dat ook snel beter gaat bij je! Drinken gaat wel goed?

Mooi buikje Honey, vind hem wel schattig zo!

Ze denken dat de vroeggeboorte komt door een te zwakke baarmoedermond, daarom deze ronde vanaf week 14 metingen en Proluton injecties van week 16 tot 36 waarschijnlijk. Dus met die voorzorgsmaatregelen moet het toch goed komen! Hidde heeft 5,5 week in het zkh gelegen en is met sonde naar huis gekomen, omdat ik gewoon echt graag naar huis wilde..

Echo gehad en bloed laten prikken voor de combinatietest. Ech was goed weer een dag vooruit gezet! Over twee weken nekplooimeting.

12. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Jeetje Loontje, dat is een pittige verhaal zeg. Hopelijk loopt het deze keer allemaal anders en kan in ieder geval je man er wel bij zijn!!

Hahaha, lekker complimenteus die mensen dan Julyn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al 3 kilo ben aangekomen. Echt slecht, maar ik snoep ook veel te veel! Besloten om vanaf vandaag weer even op de rem te trappen. Vorige keer was ik 11 kilo aangekomen, dus daar streef ik nu ook weer naar.

Ik heb laatst twee rompertjes gekocht voor de baby. Puur omdat ik iets wilde kopen zodat het wat echter voelt. Verder nog helemaal niets. Wil even wachten tot het geslacht bekend is..

Ik denk dat het wel mee valt hoor met die verflucht. Gaat er inderdaad om dat je niet zelf gaat schilderen etc. En dan ook nog met bepaalde verf dacht ik...
    Wordt een uitdaging trouwens, want als de zolder klaar is zal ik de muren wel even moeten sausen....

Zou wel grappig zijn als de kinderen het aanvoelen. Mijn zoontje zei laatst dat er een meisje in mijn buik zat! Wie weet heeft hij met twee jaar al voorspellende gaven... ;)

Mooi buikje ook honey. Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit.

Mooi dat je weer een goede echo had loontje. Hoe is het met de andere dames en de echo??

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Wat een voordeel als je al een buikje heb van jezelf dat mensen het lekker nog niet zien haha hier dan hè.

Ik heb echo gehad ben ipv 9.5 week 10.1
    Bloedgeprikt 8 buizen urine test en over 2 weken nekplooimeting dat besteden ze uit en 10 mei gynaecoloog terug komen met 14 weken

Hier echo

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Wauw mooie echo bengeltje!! Echt al een mini mensje 😍😍

15. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Linda, naar dat je je zo slecht voelt. Hopelijk knap je toch snel wat op.

Honey, ook nog genoeg te doen dus. Wat dat betreft scheelt het dat we nog wel even zwanger zijn haha. Mooi buikje ook!

Loontje, gelukkig dat je nu dan injecties krijgt. Lijkt mij niet niks een vroeg geboorte.

Bengeltje, mooie echo! Echt leuk dat nu alles al zo duidelijk te zien is.

16. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Mooie echo bengeltje en gewoon drie dagen vooruit gezet!!! Spannend de nekplooimeting, heb je dat de vorige keer ook gedaan?

Hier nog een fotootje van de echo (krijgen ze op USB, dus moest even een foto van de laptop maken).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      2
  17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Ja bij me zoon ook gedaan .

Apart je de verschillende echos van elkaar sommige mooier te zien maar hang altijd af van apparatuur.

Ik mag morgen bellen voor nekplooi doe ik rond 12 weken paar dagen en 10 mei 14 weken gynaecoloog

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden
    sorry voor mijn afwezigheid maar ik ben vorige week met mijn opleiding begonnen en het is vermoeiend

ik zag weer mooie echo's voorbijkomen, ik mag morgen weer even spieken

misselijkheid gaat hier al beter, kan wel niet meer alles eten of drinken wat ik wil maar dat gaat ook weer over (en dan heb ik het niet over voeding en drank wat niet mag tijdens de zwangerschap)

19. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Top de echo's. Leuk om te zien!!!

Ik was vorige x 6 kilo aangekomen. En kind van ruim vier kilo.
    Bij de miskraam begon ik zelfs 5.5 kilo lichter dan mijn eerste zwangerschap.
    Dat was toen 62.5. Na de curretage niet altijd lekker in mijn vel gezeten en vocht vasthouden en meer snoepen aan chocolade en koek.
    Begon hierdoor nu op 66. Ben benieuwd hoe zwaar ik word.kan nu klein buikje zien.

Rare vind ik dat zoonlief nog officieel van niets weet. Is een echte flapuit.

Energie is wel snel op.. verder alles ok.
    Nog weekje en dan de spannendste weken gehad.

20. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ik ben gerustgesteld.. Hij bewoog zelfs!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,7 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina