Zeurderige pijn kunnen misschien ookal je banden zijn. Morgen ook weer een echo. Ben best zenuwachtig haha.. Jullie een goed weekend gehad? We zijn naar de camping geweest maar wat een slecht weer. Vandaag maar weer vroeg naar huis gegaan.
Fryslangirl, niet zo gek natuurlijk dat je er moeite mee hebt. Gelukkig begint het al een beetje te veranderen! Honey, hopelijk morgen een mooie echo! Jammer van het weer dit weekend inderdaad. Ik wil bezig in de tuin maar dat schiet ook niet op zo.
Indd floddertje! Maar deze week gelukkig paar mooie dagen. Ik ben gewoon zenuwachtig voor de echo. Soort gevoel dat het niet goed zit. Bijna geen symptomen meer, geen bandenlichters, niet misselijk en weer wat energie. Alleen pijnlijke borsten. Gelukkig mag ik al om 12:15 😊
Dankjewel! Ik had over je vorige bericht heen gelezen sorry! Maar wat een mooie buik heb je al zeg. Super. Snap dat je het moeilijk vind, maar hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap!!
Mooie buik fryslangirl! Ik ben zo zenuwachtig en ik mag pas om 17.20 voor de echo. hoop dat ons frummeltje goed gegroeid is.
Hier een echo gehad met iets mindere kwaliteit apparaat maar dat mag de pret niet drukken het was behoorlijk eigenwijs voor de meting 😂 zwaaien springen salto maken en expres weg draaien nu zeggen ze weer 5 november ik vind het prima laat het mooi op 7 november staan Honey mooie echo
Haha mooie doerakken. Nu al. Belangrijkste is een goede echo. Ook al een mooie buik gezien. Hier nog soms erg moe. Wederom leuk druk weekend achter de rug. Zoonlief varieert zijn opstaan van 6:00 yot 8:30. Als die 6:00 komt is t de hele dag well pittig. Ga van de week met mijn man een avond op stap en uit eten. Mag je drank wat warm is geweest? En mag je varkensmedallouins
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November 7 November ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Zomer: 19 april intake en tweede echo Julyn: 19 april eerste controle gyn MamaDaanT: 21 april controle gyn Soofster: 22 april echo voor combinatietest Ves: 25 april 2e echo verloskundige Loontje1: 25 april nekplooimeting Elske: 26 april intake verloskundige Vulpen & Inkt: 26 april intake + echo verloskundige Butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Beccy: 29 april, nekplooimeting Mei SnnR: 2 mei controle verloskundige zuurtje: 3 mei 3e echo en nekplooimeting bij gyn Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Soofster: 3 mei controle verloskundige Loontje1: 3 mei, controle vk Lindajl: 4 mei controle verloskundige Honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Mamalol: 9 mei controle verloskundige Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Soofster: 10 mei geslachtsbepaling Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Juni SnnR: 13 juni - GUO ziekenhuis ( 20 weken ) Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Mooi bengeltje!! Heerlijk weer om zo je frummeltje te zien hè 😍 zomer drank in eten? Zoals wijn of bier? Volgens mij vervliegt dat.. dat vlees weet ik niet. Denk wel als het helemaal doorbakken is?
Mooie buik Fryslângirl! En mooie echo's voorbij zien komen <3 Ik mag volgende week maandag eindelijk ben erg benieuwd en vind het super spannend omdat ik natuurlijk zo was teruggezet (meer dan een week).. Verder druk met voorbereidingen van DL haar verjaardag as woensdag
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November 7 November ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Zomer: 19 april intake en tweede echo Julyn: 19 april eerste controle gyn MamaDaanT: 21 april controle gyn Soofster: 22 april echo voor combinatietest Ves: 25 april 2e echo verloskundige Loontje1: 25 april nekplooimeting Bengeltje; 26 april nekplooimeting Elske: 26 april intake verloskundige Vulpen & Inkt: 26 april intake + echo verloskundige Butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Beccy: 29 april, nekplooimeting Mei SnnR: 2 mei controle verloskundige zuurtje: 3 mei 3e echo en nekplooimeting bij gyn Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Soofster: 3 mei controle verloskundige Loontje1: 3 mei, controle vk Lindajl: 4 mei controle verloskundige Honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Mamalol: 9 mei controle verloskundige Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Soofster: 10 mei geslachtsbepaling Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Juni SnnR: 13 juni - GUO ziekenhuis ( 20 weken ) Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Vandaag termijnecho gehad. Alles was goed, frummeltje was lekker aan het spartelen! Nu 10 w 4 d. Uitgerekende datum 10 nov. Helemaal verliefd!
He dames. Hier alweer de 4de echo gehad vandaag! Vandaag termijnecho en ben iets teruggezet. Uitgerekende datum is 13-11 geworden. Over 2 weken nekplooimeting op 3-5 en op 23-5 geslachtsbepaling. Wel fijn dat de echo's nu uitwendig kunnen, beeld is wel minder mooi helaas. Vandaag ook wat nieuwe shirts besteld voor het werk. Met zon strak shirtje Lijk ik nu gewoon dik met mijn bolle darmenbuik haha Hebben er al meer zo'n bolle buik, vooral bij je navel
Wauw mooie echo's. Tess ben je nu gerust. Zag dat vorige x rond deze tijd mis is gegaan. Gelukkig heb je nu al vier goede echo's gehad dat zal veel rust geven. Ik ben nu paar dagen verder dan dat vorige x mis is gegaan. Nu opgestaan met zenuwen voor de echo vanavond. Een voordeel dat ik met 6.5 weken een hartje heb gezien. En de dagen goed ben doorgekomen. Ik heb soms last van de darmen. Overdag valt er dan weinig te zien. Savonds doe ik het liefst dun vestje op werk aan. Hoe zit dat met de geslachtbepaling. Betalen jullie een extra echo? Gaan mensen nog 3 of 4d echo's doen, zwangerschap shoot en newbornshoot. Hier bij eerste niet gedaan. Wel mooie buiten foto's in positie kleding en maandelijks buikfoto. Newbornshoot lijkt me wel gaaf
Ik ga geslachtsbepaling tijdens pretecho laten doen. Is bij hetzelfde buro als waar de 20 weken echo gedaan wordt. Hun doen het vanaf 16 weken. Dus kan al over ruim 5 weken . Ik wil een vriendin vragen een zwangerschapsshoot en newbornshoot te doen. Zij is druk met fotografie. Bij vorige zwangerschap niet gedaan. Wil misschien wen extra echo doen met 25 weken, zodat mijn zoontjes mee kunnen. Maar een gewone 2d.