Ja ik begin nu eindelijk vertrouwen te krijgen.. Was gisternacht al om 03.30 uur wakker pffff had s middags pas om 13.45 uur echo. Was helemaal kapot maar kon niet meer slapen doordat ik ging malen in bed. Laat je even weten hoe je echo gegaan is? Blijft zo spannend bah. Wij doen idd met 15w2d extra echo geslachtsbepaling. Vriend is dan jarig dus zijn cadeau is een zoon of dochter hihi
tess mooie echo hoor!! zomer wij doen met 14 wkn 6 dgn een geslachtsbepaling. Krijgen deze van mijn zusje en een goede vriendin. Misschien doen we rond de 28 wkn nog een 3 of 4d. Maar ligt er aan hoe het. Bij de gyn gaat. Als we dan iedere keer een echo krijgen dan denk het niet. Zwangerschaps shoot wik ik nu wel. Dit is de laatste zwangerschap, bij E. Had ik zo'n inimini buikje was toen meer een ik heb te veel gegeten buik. Newborn hebben we bij E. Ook gedaan. Super blij mee..
Ik moet nog afspraak maken voor geslachtbepaling over 4 weken met 15 weken zo heb ik dat bij mijn zoon ook gedaan Mijn vriend wil 3d/4d echo doen 100 euro hier voor 45 minuten krijg20% korting maar wil ik pas na 24 weken doen
Wat een mooie echo's allemaal!! Fijn he als het allemaal zo bewegelijk is. Wij mogen vrijdag weer ff spieken, zie dat het nog niet op de lijst staat, misschien wil iemand dat doen? Vandaag 12 weken, begin er toch wat meer vertrouwen in te krijgen. Geslacht hebben we vorige keer pas met de 20 weken gezien omdat het met de pretecho de beentjes over elkaar had en we dus niets konden zien. Bij de 20 weken echo zag ik het al voordat we er echt naar gingen kijken.
Wat een positiviteit hier allemaal. Leuk leuk leuk en heel fijn dat er een aantal goede echo's voorbij kwamen. Ik begrijp je volledig Fryslangirl, ik zit momenteel heel erg in een depri bui. Denk veel aan ons zoontje en durf niet te hopen dat het nu allemaal goed mag verlopen. Merk dat ik me al zo hecht aan de zwangerschap en zo graag hoop dat het allemaal goed mag gaan maar vind het heel erg eng allemaal. Gisteren weer een tranen dag gehad. Mijn symptomen zijn ook een stuk minder, buik is platter, darmen rustiger, niet misselijk, etc etc. Dat maakt me nog banger. Heb 12 mei pas weer een echo. Wat vinden jullie zal ik bellen om hopelijk eerder te kunnen komen en wat geruster te kunnen zijn??
Zeker bellen! Waarschijnlijk begrijpen ze het volledig en mag je al snel komen. Het is voor niemand goed om zo in onzekerheid te zitten. Wij krijgen nu iedere keer een filmpje mee op usb stick zodat als ik me onzeker voel we er even naar kunnen kijken. Dat helpt mij enorm. Mijn verloskundigen zijn dan ook heel begripvol en behulpzaam. Maar ga er vanuit dat dat overal zo is.
Ik haat doptones voor thuis ik denk ff kijken vind niets 😢 nu nog ongeruster heb gisteren goede echo gehad ook met hartje luisteren maar hoor nis 😢😢😢
Wat een opluchting baby bewoog mooi. Ben zelfs al elf weken. Dus 8 november uitgerekend. Zal nog keer echo proberen toe te voegen.
zomerWat goed zeg! Beter 6 dagen vooruit dan achteruit hahahaha. Hier raden ze geslachtsbepaling aan vanaf week 16. Liefst week 17. Met 15 weken is de kans dat ze het niet goed zien te groot. En ik hou van zekerheid, dus ik doe met 17 weken! 😛 Maar eerst maar even de afspraak van 11/5 afwachten. Als die goed is bel ik voor een afspraak.....
Zoo wat een hoop berichten.. Kan niet overal op reageren.. Hier met vlagen nog een beroerd gevoel, wel super moe en sinds gisteren ontzettend goeiige borsten... Hier doen we geen geslachtsbepaling, heeft vorige x ook geen uitsluitsel geboden en manlief is begin juni weer thuis, 2 weken later dan de 20 weken echo, dus beetje onnodig vinden wij.
Ben echt blij. Zelfs meer dagen vooruit want vorige echo dacht ze 17 november. Nu dus ruim verder dan de miskraam weken. Ik had zelf al drie dagen later berekend omdat ik vorige keer ook late innesteling en lange cyclus had
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November 7 November ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April Zomer: 19 april intake en tweede echo Julyn: 19 april eerste controle gyn MamaDaanT: 21 april controle gyn Soofster: 22 april echo voor combinatietest Ves: 25 april 2e echo verloskundige Loontje1: 25 april nekplooimeting Bengeltje; 26 april nekplooimeting Elske: 26 april intake verloskundige Vulpen & Inkt: 26 april intake + echo verloskundige Butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Beccy: 29 april, nekplooimeting Mei SnnR: 2 mei controle verloskundige zuurtje: 3 mei 3e echo en nekplooimeting bij gyn Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Soofster: 3 mei controle verloskundige Loontje1: 3 mei, controle vk Lindajl: 4 mei controle verloskundige Honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Mamalol: 9 mei controle verloskundige Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Soofster: 10 mei geslachtsbepaling Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling Juni SnnR: 13 juni - GUO ziekenhuis ( 20 weken ) Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November 7 November ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April MamaDaanT: 21 april controle gyn Soofster: 22 april echo voor combinatietest Ves: 25 april 2e echo verloskundige Loontje1: 25 april nekplooimeting Bengeltje; 26 april nekplooimeting Elske: 26 april intake verloskundige Vulpen & Inkt: 26 april intake + echo verloskundige Butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Beccy: 29 april, nekplooimeting Mei SnnR: 2 mei controle verloskundige zuurtje: 3 mei 3e echo en nekplooimeting bij gyn Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Soofster: 3 mei controle verloskundige Loontje1: 3 mei, controle vk Lindajl: 4 mei controle verloskundige Honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Mamalol: 9 mei controle verloskundige Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Soofster: 10 mei geslachtsbepaling Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling Juni SnnR: 13 juni - GUO ziekenhuis ( 20 weken ) Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Sorry meiden, ik ben een paar dagen afwezig geweest. Erg druk thuis en op mijn werk. Heb alles even teruggelezen.. Gefeliciteerd Lenthe en Beccy met de mooie echo! Iedereen heeft nu een echo gehad toch? Behalve Eline88 en MamavanLJN.. Top dat alles goed is!! Hebben je zoontjes het al op school verteld Lindajl? Waren ze lekker trots? En top dat je weer een mooie echo had. Bengeltje, ik snap dat je onzeker bent met jouw geschiedenis.. Hopelijk kan je snel een beetje genieten! Gelukkig heb je weer een mooie echo gehad! SNNR hoe gaat het nu met jou? Al iets beter? en heb je nog gebeld voor een vroegere echo? Wat een flink buikje heb je al fryslangirl! Die van mij is ook bol na het avondeten. Maar het is nog wel een beetje een twijfelgeval.. Kan ook een ik-ben-wat-aangekomen-buikje zijn.. Hoe vond E. het bij de echo Honeyy? Mooi echo heb je. Goed beeld ook! Fijn Tess88 dat je wat vertrouwen in de zwangerschap begint te krijgen. Ik hoop dat je er ook snel van kan gaan genieten! En een leuker cadeau kan je vriend toch niet krijgen op zn verjaardag? Mooi zomer! Opeens 6 dagen langer zwanger.. Scheelt weer een weekje . Hier mag ik vrijdag weer even spieken. Dan hebben we de nekplooimeting. Afgelopen maandag heb ik bloed geprikt. Hopelijk is alles weer goed. Ik vind het elke keer wel weer spannend hoor...
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 2 November ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November 7 November ♡Bengeltje86, ? jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November 9 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Beccy, 30 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 11 November 12 November 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 27 0 ♂Jongens 0 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; April MamaDaanT: 21 april controle gyn Soofster: 22 april echo voor combinatietest Ves: 25 april 2e echo verloskundige Loontje1: 25 april nekplooimeting Bengeltje; 26 april nekplooimeting Elske: 26 april intake verloskundige Vulpen & Inkt: 26 april intake + echo verloskundige Butterfly1109: 3de echo en combinatietest Jss1989: 27 april, 3de echo en nekplooimeting Beccy: 29 april, nekplooimeting Mei SnnR: 2 mei controle verloskundige zuurtje: 3 mei 3e echo en nekplooimeting bij gyn Ilse2016: 3 mei, 1ste controle verloskundige na intake Soofster: 3 mei controle verloskundige Loontje1: 3 mei, controle vk Lindajl: 4 mei controle verloskundige Honeyy: 6 mei controle gyn + Echo Soofster: 6 mei geslachtsbepaling Mamalol: 9 mei controle verloskundige Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer) Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling Juni SnnR: 13 juni - GUO ziekenhuis ( 20 weken ) Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Soofster het is ook iedere keer weer spannend, ook al ben je over de 12 wkn. E. Vond het super! Baby was pas paar sec in beeld en ze riep al kijk handjes, oo ze zwaait, he een koprol. Echoscopiste vond het erg lief en ze mocht haar een beetje helpen. Nekplooimeting wel weer spannend.