Hè dames! Mag ik ook mee kletsen ? Vandaag een positieve test !! En verwacht rond 3 november uitgerekend te zijn van ons 4e kindje (1 doodgeboren zoontje)
Ja precies gewoon nog een keer ook met een cb doen, kan zijn dat die Kruidvat net wat anders bij je reageert en daarom dit het hoogste is. Voor je eigen gemoedsrust. Leuk die ook van de fotolijst! Ja E is 2 januari begonnen met lessen, ze vind het geweldig het is ook zon koddig gezicht zijn net van die puppies in dat water haha @Vo87 Welkom en gefeliciteerd!
Ook een heel leuk idee met die schoentje! En de sokjes met i love opa en oma is ook erg leuk Zuurtje!
Hoi dames, Ik kom me voorzichtig aanmelden, gisteravond en vanochtend positief getest, maar m'n achterhoofd durft nog niet helemaal blij te zijn. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Vo8 ik denk dat ik in 2014 ook bij jou in de novembergroep heb gezeten, naam komt me bekend voor namelijk. Fryslangirl wat een heftige tijd hebben jullie al achter de rug, heb destijds een stuk gelezen over jullie situatie. Het vertellen aan de omgeving doe ik nog niet, heb wel een zus die ook hier op het forum zit en een collega, dus die zullen er wel achter komen als ze op m'n naam gaan zoeken 😬. Betrap mezelf er nu al op dat ik de weken ga uittellen, wanneer ben ik 20 weken, wanneer 30+5 (toen kwam Hidde) etc. Hebben jullie dat ook?
Gefeliciteerd loontjeen welkom! Gezellig als je mee komt kletsen. Merk wel dat ik idd ook al weken uittel. Al relativeer ik dat dan ook snel. Eerst maar eens de eerste echo bij vk. Soofster leuke ideeën allemaal! Ik denk er ook al overna hoor, al willen wij tot ongeveer 10 week wachten met vertellen! Duurt nog even! Leek me wel leuk om foto van m'n twee zoontjes te maken. Bij de een schrijven 'oudste', bij de ander 'jongste' - dat doorstrepen en er 'middelste' boven schrijven. En dan nog leeg plaatsje met 'jongste'.. Snap je mijn idee? Mensen die wie is de mol volgen? hier vanavond lekker lui op de bank voor de buis!
Welkom Vo87 en Loontje1. Wij hebben gisteravond al mijn schoonouders ingelicht, we hadden onze jongens hun schoenen gefotografeerd met een 3e paar erbij, 2008-2010-2016 eronder gezet. We gingen een bakje koffie drinken en ik had met de oudste afgesproken dat ik de foto zou sturen via whatsapp naar mijn schoonmoeder, en hij zou dan zeggen: oma, volgens mij heb je een appje Schoonmoeder haar reactie was geweldig! Eerst 2 X goed kijken en toen gilden ze: Ben je zwanger??? Hahaha, was leuk! Manlief moest het gewoon vertellen! Eerder op de avond al tegen onze zoons van 5 en 8 verteld dat mama een baby in de buik heeft, ze vinden het geweldig! Hier vanavond ook wie is de mol kijken, maar ik neem het even op. Mijn zoon van 8 wil altijd meedoen met "Weet ik veel"op rtl4, hij doet dat nog aardig goed ook, zo grappig!
Oh grappig mum2be2.. Grappig hoe slim ze dan al zijn op hun 8e he! Nou dan zal ik vanavond niks verklappen 😉 Leuk dat je schoonouders zo enthousiast reageerde!!
vo leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap! mamadaan Haha ja indd! We gaan zelf best veel met E. Zwemmen. Ze zwemt zelf al in het diepe met alleen vleugels & echt schoolslag etc. Ze was dus best boos dat ze in het babybad moest beginnen. 😂ja lief hé! Op AliExpress. Nog even paar weken wachten tot we weten wat het is. loontje welkom & gefeliciteerd! Dat uitrekenen doe ik ook.. Gewoon nieuwsgierig haha.. mum2be super dat ze zo enthousiast reageren! Hoop dat ze dat dit keer hier ook doen. (schoonfamilie) Morgen naar de 9mnd beurs. Wil graag bij deze baby ook het 9 maanden dagboek. Kijk alleen tegen de drukte op. Altijd zo chaotisch.. We gingen eigenlijk voor de huishoudbeurs, maar goed die andere is nu dus veel leuker haha..
Honeyy, veel plezier op de beurs. Ik heb alleen uitgerekend dat ik met 27 weken in de auto naar Italië moet, zal wel lekker zitten zo'n buik
Veel plezier op de beurs! Zal inderdaad wel druk zijn zo de laatste dag. Oef 27 wkn en een lange trip, bij de vorige zwangerschap zou dat geen probleem zijn geweest trouwens hoor. Denk dat ik na de 27 weken niet meer weg durf 😁, plan in ieder geval niets dan, vorige keer dingen moet annuleren..
O nog helemaal niet aan gedacht mum2b2 ik ook met 27 weken naar zuid frankrijk😁 Ach zal wel goed komen vooral niet teveel doen.
Veel kussens mee de auto in mum2be2 en slakkie en daarna heerlijk relaxen op vakantie komt het vast goed! Welkom En gefeliciteerd loontje1! Veel plezier op de beurs Honeyy! Wat ik al wel uitgerekend had is wanneer m'n verlof in zou gaan echt 3 weken na m'n zomervakantie heerlijk
Hallo allemaal, moet nog ff afwachten tot woensdag voor een echte positieve test maar heb net een Ovu test gebruikt en deze was licht positief! Heb vorige maand een vmk gehad en zijn al vanaf juni bezig voor ukje nr.2! Hoop dat ik gezellig mee kan kletsen, ookal heb ik t redelijk druk met ons dochtertje van 20mnd!
Dames die op vakantie gaan.. Ik zeg; alleen maar genoeg reden om helemaal niks te hoeven doen en lekker relaxen! 😃 Bij ons staat er nog een herfstvakantie geboekt... Moeten maar eens kijken hoever dat gaan doen 😉 Welkom juli85.. Hopelijk heb je gauw de positieve zwangerschapstest in handen!! Wat een lekker weer. Net 5km hardgelopen.. Heerlijk! 😃 Nu lekker relaxen verder! Andere nog leuke plannen vandaag?
Ik wil je niet ontmoedigen en gun je van harte een zwangerschap.....maar een licht positieve ovulatietest zegt toch niks over een zwangerschap??? Ik heb altijd een 2e streepje op mijn ovu-testen...?
Mamalol heerlijk zeg het is ook heerlijk weer ervoor. Vandaag aan het schilderen geweest(nu kan het nog zonder dikke buik in de weg) op zolder moet een kamer komen voor onze oudste dochter heb wat vintage meubeltjes op de kop getipt die nu aan het schilderen. Zo leuk om bezig te zijn met de kamertjes van die grote meiden. Erg benieuwd wat #drie gaat worden. Hebben jullie al kwaaltjes? Merk eigenlijk niet echt dat ik zwanger ben momenteel. Behalve wat lucht in mijn darmen en beetje zwaar gevoel thv baarmoeder. Maandag vk maar eens bellen voor eerste afspraak.