Jeetje honey dat klinkt zeker gezellig die camping. Ik ben jaloers! Haha. Wat leuk dat je er ook al 22 jaar staat. Je bent er gewoon opgegroeid dus. Super bijzonder dat je E. dat ook mee kan geven dan. En lenthe is jouw caravan ook weer schoon? Jullie krijgen een fantastische week voor op de camping zeg! Ik ben benieuwd of jullie voorgevoelens en dromen allemaal kloppen over het geslacht. Ik heb nog steeds geen idee. Neig naar een meisje omdat de echoscopiste dat zei. Ik zou het stiekem ook wel heel graag willen! Eigenlijk alleen omdat ik een meisjesnaam heb die ik al 10'jaar in m'n hoofd heb. En ik zou totaal niet weten hoe ik mijn zoon zou willen noemen... Hihi. Vrijdag weet ik het! Gelukkig in de ochtend want ik tel de dagen echt af. Hoe kinderachtig, haha. Loontje lekker positiebroeken aan doen hoor! De verloskundige denkt echt niets hoor. Jeetje Snnr dat is zeker even schrikken. Wat een boefje nu al! Gelukkig is alles toch goed. Maar zullen spannende minuten geweest zijn. Draakje! Nou zomer. voor jou ook schrikken ja! Duurt het een week voor je de uitslag krijgt van het bloed van je man? En als dat gewoon goed is, is er verder niets aan de hand? Of blijven er dan nog risico's? Hihihi leuk honey dat je zenuwachtig bent voor mij! Lief. De week erna mag jij lekker! Heb je stiekem een voorkeur?
Voorkeur is opzich een groot woord denk ik maar zou echt nog een dochter willen. Zie E. Ook helemaal zitten samen met een meisje, thee servies etc. 😂 Kan je eindelijk gaan shoppen enz! Haha wel fijn in dr ichtend! Ik pas om 18:30 echt erg haha. Maar gelukkig moet E. Dan naar school en zit er ritme in. Gaat de dag misschien wat sneller. 😁
Ik heb ook gependeld, en bij mij zegt hij ook meisje. Ben ontzettend benieuwd, want de andere twee had hij ook goed. Bij mijn vriendin zei hij jongetje, dat klopt ook.. 😛 Dus ik geloof er ook best wel heilig in hahahaha. Ach, opzich maakt het me echt niet uit. Allebei is super leuk, en als het maar gezond is. Nog even geduld...... Heb bij m'n baas aangegeven dat extra werken mij wat te veel wordt momenteel, in de weekenden lig ik dan veel op bed. We hebben een klein team, dus je bent vaak aan de beurt. Gelukkig begreep hij het. In het kader van ken je grenzen en denk goed om jezelf... 😀 Soofster, het wordt zeker prachtig weer! Ik ben er ook zo aantoe! Lekker genieten in de bossen van Drenthe.... Ik ben heel benieuwd of je droom uit gaat komen! 😍 Spannend hé..... Voelen jullie de baby al? Ik ben morgen 12 weken, hihaaa! Helaas heb ik nog nix voelen bewegen. Bij m'n zoontje voelde ik wat met 14 weken, dus hopelijk duurt het niet lang meer💛💛💛
En nog zoiets.... Ik slaap zo graag op m'n buik..... 😫 Het ligt echt niet meer tof, het voelt gewoon niet goed meer... Pfff bah.
hier gaat het redelijk ik neem me iedere dag voor om iets te posten en dan ga ik 's avonds mijn bedje in en heb ik nog niets gezegd mijn opleiding is voortijdig afgebroken omdat ik nu teveel risico's loop op de stage die ik moest doen na de bevalling bekijken we hoe we verder gaan maar ik zou niet meer alles opnieuw moeten doen met de zwangerschap gaat het goed op de misselijkheid na, heb nog regelmatig (bijna dagelijks) een knuffelafspraak met de pot en medicatie helpt niet dan maar even doorbikkelen, hopelijk is dat binnenkort weg morgen weer echo, ben zo benieuwd hoe ons beertje weer gegroeid is verder nog veel moe en slaap ik nog veel ik ga nu dan ook mijn bedje in tot morgen
Dat is wel zonde zuurtje, maar alles voor de baby toch? Balen dat je nog zo ziek ben. Hopelijk word het snel minder! Lekker geslapen? Geniet van je echo. Kom je nog even een fototje showen 😁 lenthe ik ben ook een buik slapen. Slaap nu ook heel vaag. Helft op mn buik, 1 been opgetrokken en dan a onder kussen. Zo kan ik een beetje slapen haha. Op mn buik voel zo vreemd.. ik voel soort plopjes en gekriebel. Voor de rest ook nog niets. Ik voelde E Echt heel duidelijk met 16.weken. echte schoppen toen. Wat fijn zeg dat je baas zo goed reageerd. Werkt toch fijner. 😊 We zijn allemaal alweer over de 12 weken. Ik vind deze zwangerschap wel snel gaan.voor mn gevoel gaan de weken sneller dan bij E. 😆
Honey, ja mooi weer gehad. Wij hebben met 16 weken geslachtsbepaling. Nog 3,5 week geduld. Ben zo benieuwd. Mijn zoontjes denken ook allebei een meisje. Ben benieuwd of de pendel bij jou klopt! Zuurtje, wat jammer van je opleiding. Hopelijk kun je na je verlof makkelijk weer instromen. Wat voor opleiding doe je? Wat balen van je misselijkheid. Ik ben ook nog stééds misselijk. Ik kan geurtjes echt niet verdragen. Bij mij helpt medicatie gelukkig wel, hoef niet vaak over te geven. Ik voel af en toe wat gekriebel in mijn buik. Ben benieuwd wanneer de echte schopjes komen.
Hier geen last van geurtjes alleen erg moe en pijnlijke bumpers 😂. Verder lig de baby erg diep en ben al beetje stevig van mezelf dus valt niet echt op. Ik slaap ook graag op me buik doordat de baby diep lig kan ik dat nog wel😃
He dames! Vandaag nekplooimeting gehad en die was helemaal goed👍 1:3500 ofzo en 1:5000 dus weer een stapje verder. Echt een half uur ruim moeten kijken omdat de kleine salto's aan het maken was haha. Moest schudden en springen om hem goed te laten liggen Wel super hoor! Ze konden al heel veel laten zien qua organen, hersenen enzo vooralsnog zag alles er prima uit
Wat fijn Tess!! Heb dezelfde uitslag gekregen 🎉. Maandag naar de gyn en dan hoor of ik bij hem of toch gewoon bij de vk onder controle mag blijven, spannend...
Jaloers op jullie mooie echo's bij mij is het mindere qualiteit omdat de baby diep lig Super fijn die uitslagen
Heeeeey mamas! Vandaag controle gehad en alles zag er ged uit en hartje klopte ook heel mooi, de kids waren meegegaan en ze krijgen het nu ook echt mee, echt leuk om te zien. Over 2 weken en 1 dag krijgen we bij de verloskundige de geslachtsbepaling, maar nadat ik terug kwam kreeg ik zon gevoel dat ik het gewoon wil weten en niet meer kan wachten en wist dat ze het in België vanaf 13 weken konden zien, in het begin was ik huiverig, maar vandaag de stoute schoenen aangetrokken en eens geinformeerd en wat denken jullie??? Ik kan vanavond al terecht!!! Dus heb natuurlijk meteen ja gezegd in mijn enthousiasme, ik kan niet meer wachten en vind het zo spannend, zou het dan weer een jongetje zijn of toch een mini mij, haha Ikzelf voel de baby nog niet, volgens mij voelde ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook pas rond de 18 weken maar kan niet wachten op het getrappel Snor fijn dat de controle toch goed was, toch even spannend idd. Zomer is idd vervelend en wanneer krijg je de uitslagen? Lenthe87 goed dat je het aangegeven hebt en fijn dat ze er begrip voor hebben maar idd, jij bent nu belangrijker en je moet aan jezelf en aan je kleintje denken. Honeyy ik vind ook dat het snel gaat deze zwangerschap, weet niet of het komt omdat we al kinderen hebben. Tess88 Haha dus jij hebt vanmorgen al zwangerschapsgymnastiek gehad? Hihi, fijn lig dat de nekplooimeting goed was! Nou ik ga even wat eten en dan hier nog wat dingetjes doen om me maar bezig te houden want ben toch best nerveus voor vanavond, ik hou jullie iig op de hoogte!
Goed zo zomer dat je het bij je baas hebt aangegeven. Gelukkig begreep hij het. Ik ben benieuwd of je pendel uit gaat komen ! Ik voel de baby ook nog niet hoor. Vannacht droomde ik dat ik hem voelde. Maar of ik hem nou ook echt voelde dat weet ik niet. Haha. Wat jammer zuurtje dat je gestopt bent met je opleiding. Welke deed je ook alweer? Maar inderdaad, alles in het belang van je baby. En met 3 kinderen en zwanger is een opleiding ook wel pittig! Wat een mooie echo Tess! en een mooie uitslag van je combinatietest. Ook voor jou loontje! Hoe waren de andere echo's en controles vandaag? Hier ook geweest en alles was goed. Hartje was goed te horen en m'n zoontje dacht dat het een trein was. Haha. Ilse wat spannend!!! Laat je het direct weten hier? Ik ben nieuwsgierig!! Haha. Jij bent wel super ongeduldig dat je er een uur voor naar België gaat rijden hoor. Geweldig!! Ik las vandaag dat die van temptation IJsland een jongen krijgen. Maar die zijn 29 oktober uitgerekend. Die weten het dan ook super vroeg zeg! Wilde dat ik ook vandaag de echo al had. Haha. Nou Ilse, ik wacht met smart op je bericht! Veel plezier vanavond!! Mamalol hoe is het met jou? Je bent een tijdje stil geweest.. Druk met alles?
Spannend Ilse! Verder bijgelezen maar ben op gelukkig wel opgeknapt van m'n buikgriep maar jeetje die was wel heftig zeg! Duik m'n bedje maar in
ilse en.enen en.en??? Jaaaa ik voelde vandaag de baby heerlijk duidelijk! Placenta ligt ook achter en E voelde ik met 16.wkn 😍😍 wat een heerlijk gevoel weer. ves slaap lekker! Lekker.een keer Optijd bed in kan geen kwaad. Indd soofster nou je het zegt. Denk ook rond de 13 wkn een echo gedaan.. nog paar dagen dan mag jij! Super al die goede uitslagen! Mooie echo tess!!
Slaap lekker Ves! Even een goede nacht maken knap je vast van op! Wat fijn dat je de baby voelde honey! Heerlijk! Ik ga het vanavond weer proberen.... Even een rustig momentje voor het slapen gaan.. Ilse!!! Hou ons niet zo in spanning!! Ik heb de pagina al wel 3x bezocht om te kijken of je al iets geplaatst hebt! Kom, kom.. Je bent vast al in Nederland dus je 4G moet het doen! Hahaha
Halloooooo! Daar ben ik weer! Helemaal happy, it's a..... GIRL!!! 💖 Net thuis, waren er te vroeg maar mochten gelukkig meteen naar binnen. We zijn zo blij! Na 2 jongens toch nog een meisje, maar jongetje was natuurlijk ook erg leuk geweest! Voor mij voelt dit extra speciaal want mijn moeder leeft niet meer en ben 1 november uitgeteld maar hoop stiekem nu ik weet dat ik een meisje krijg, dat ze op 29 oktober zich meldt want dat was de sterfdatum van mijn moeder. Ik ga nu ff liggen, ben kapot en ben barstende hoofdpijn maar dat komt ook doordat ik de hele terugweg heb liggen huilen van blijdschap, hormonen hé? Haha... Fijne avond mama's!