1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.922
    1.519
    113
    Vrouw
    Wat leuk soofster! Gefeliciteerd!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    al 2 meisjes op komst
    leuk
    ik moet nog wachten tot ik een 23 tal weken ben (dan heb ik de 20 weken echo, op 4 juli)
    ik wil het nu ook al weten, ben een beetje ongeduldig deze keer

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat leuk dat je een nieuwe kinderwagen al hebt Ves. Jouw jongste twee schelen ook niet zoveel natuurlijk. Nu ik weet dat het een meisje wordt kan ik ook eindelijk een nieuwe kopen! Hihi.

Ik ga loss! hahahaha

Wat balen Honeyy dat je de geslachtsbepaling moet verzetten. Maar goed, wel belangrijk dat je vriend erbij is.
    Mooie echo heb je trouwens weer! Heerlijk al die controles.

Wat vervelend Elske dat je buikgriep hebt. Heel naar. Sterkte!!

Ik hoor dat iedereen nog schattige buikjes heeft en dat het net aan te zien is. Hier is het al volop zichtbaar hoor. Ben ook al 3 kilo aangekomen :$. Was ik met mijn zoon ook, en toen is het ook goed gekomen. Totaal 10,5 kilo toen. Dus hopelijk kom ik daar ook nu op uit.
    Je hebt een mooi buikje honey! Ben jij 10 kilo afgevallen? Knap hoor! Je ziet er nu goed uit zeg!!

En jaaaa Ilse, we kunnen dromen over onze prinsesjes. Heb je al een outfit gekocht? Hihi.

4. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    ♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥

29 oktober
    ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing

30 oktober
    ♡Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ♀Meisje
    ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

1 November
    ♡Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje, ♀Meisje

2 November
    ♡♡Vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing

3 November
    ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

4 November
    ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, Verrassing
    Eline88, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

5 November
    ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

6 November
    ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

7 November
    ♡Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

8 November
    ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

10 November
    ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

12 November
    ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen♀Meisje

13 November
    MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing
    ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

14 November
    ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

15 November
    ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing

Vlindertjes
    Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2

Aantal zwangeren: 27
    0 ♂Jongens 2 ♀Meisjes 1 Verrassing

Afspraken;

Mei
    Julyn: 6 mei controle gyn + Echo
    Fryslangirl; 9 mei - controle
    Mamalol: 9 mei controle verloskundige
    Julyn: 9 mei echo bij vk (laatse keer)
    Loontje1: 9 mei controle gyn
    Bengeltje; 10 mei - controle
    Honeyy: 11 mei geslachtsbepaling
    SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog
    Bengeltje; 14 mei geslachtsbepaling
    Zomer: 20 mei - controle
    Vulpen/Inkt: 23 mei - controle
    Tess88: 23 mei - geslachtsbepaling
    Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle
    Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling
    Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk
    Loontje1: 31 mei - controle vk

Juni
    Soofster: 2 juni controle vk
    Elske: 3 juni -.controle
    Ilse2016: 7 juni controle verloskundige
    Ilse2016: 10 juni 20 weken echo
    Soofster: 10 juni 20 weken echo
    SnnR: 13 juni - 20 weken echo
    Elske; 15 Juni - 20 wkn echo
    Honey: 17 juni - 20 weken echo
    Mamalol: 21 juni - 20 weken echo
    Honey: 21 juni - controle gyn.
    Loontje1: 28 juni - 20 weken echo
    Ves: 29 juni - 20 weken echo

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

5. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat me wel opvalt is dat er maar 1 verrassing over blijft.. Alleen mamalol heeft de discipline om te wachten tot het einde...
    Respect hoor! :)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    soofster kan je voor mij er nog een controle gyn op 31 mei bijzetten en 20 weken echo op 4 juli

7. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Hier zojuist een hele snelle echo gehad.. Alleen maar gezien dat de hartjes klopten en toen was het apparaat al weer van mn buik. Behoorlijk balen... Er was gezegt dat ik vandaag termijn echo zou krijgen maar volgens haar was dat met 10 weken al gedaan.. Okay???

Maar goed.. De beebjes doen het nog steeds.. Hopen dat het bloeden nu ook heel snel over gaat. Want hoe dit af gaat lopen weet niemand. Kan beide kanten nog op benoemde de gyn. Was behoorlijk in shock.. Dus zit nog beetje te bekomen van de schrik.

Maandag nog een pretecho bij de vk. Hopen dat zij wel de tijd wil nemen voor onze beebjes..
    Vl heeft ze nog niet eens zien bewegen.. Dus we baalden behoorlijk vandaag. Al met al een dikke domper.. Zelfs geen fototje mee gekregen... Dus kan niks laten zien.

8. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Een meisje!!! Wat leuk! Gefeliciteerd en veel plezier met het shoppen!

Julyn, las het al in het andere topic, maar wat een reactie joh... Zou echt pissed zijn.
    Hoe komt het eigenlijk dat je nog bij de vk loopt?

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Neeee wel gaan 14 mei kijken maar kindje lig diep hopelijk kunnen ze zien.

Dinsdag gynaecoloog

10. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Wat leuk al twee meisjes! Ik kan bijna niet meer wachten tot ik het ook weet :D.

Julyn, wat vervelend dat de echo zo snel werd gedaan en dan die opmerking er ook nog bij. Hopelijk nemen ze maandag meer tijd.

11. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    VK ontdekte de vorige keer eerst mijn en MA en de keer erna dus de Tweeling. Ze vond het zo leuk dat ze graag nog een keertje samen met ons wilde spieken naar de kleintjes. Daarom hebben we dus voor maandag ook nog een afspraam bij haar 😊
    Ben er nu wel heel erg blij mee. Nu maar hopen dat het bloeden stopt.. Vanmorgen vroeg helaas nog niet 😞

12. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Jylun ik weet niet zo goed welk advies ik moet geven.
    Maar ik zou toch het ziekenhuis eens bellen en dan advies vragen bij een gynaecoloog.
    Want volgens mij loop ke met een tweeling altijd bij een gynaecoloog. Maar dat weet ik dus niet meer zeker. En.jij hebt toch complicaties waar je je zorgen om heb. Een gynaecoloog komt een tweeling zo vaak tegen. Zoals ik al zei ik weet ook niet zo goed wat ik moet tikken. Maar je bent er niet.voor de leuk. Volg in ieder geval je eigen gevoel

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Hier vanmorgen bij de ha post geweest en doorgestuurd na verloskamer voor een echo .
    Ik had vanaf 2 uur vannacht heftige buikpijn en 3 x bijna flauw gevallen dus ze wilde zekere voor onzekere.
    Met de kleine was alles goed die was alleen aan bewegen en armen en benen bewegen draaien.

Waarschijn gisteren dus toen ik met me mam in de stad was wat verkeerds gegeten

14. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Jeetje Bengeltje86 dat is schrikken.
    Voel je je nu wel beter? Gelukkig was er niks aan de hand met de baby, en was die nog lekker actief aan het bewegen.

Julyn Wat een nare controle was dat zeg. Gelukkig wel alles goed maar ook wel fijn als ze de tijd voor je neemt. Hier wordt je niet veel vrolijker van na zo'n echo. Ik zit ook nog extra bij de verloskundige omdat ze daar veel fijner met je omgaan dan in het ziekenhuis. Ik kom er ook niet om gezellig te kletsen maar het is wel fijn als ze de tijd voor je nemen en het echt een uitje maken een echo.
    Je hebt nog nooit te horen gekregen waar het bloed nu vandaan komt toch?

Soofster ook een meisje, wat leuk zeg. Fijn dat jullie los kunnen gaan met shoppen en de kinderkamer.

Honeyy volgens mij zag ik een foto van jou voorbij komen. Wat een mooi buikje. Heel erg vergelijkbaar met die van mij nu.
    Ik draag niet vaak strakke shirts, maar vandaag de straat opgeweest in een strakker jurkje. Het viel iedereen gelijk op m'n kleinbolletjes buikie. Voelde wel écht zwanger ineens haha.

Van sommigen hoor je niet meer wat op dit forum, ik hoop wel dat met hun alles ook nog goed gaat.

Ik geef elke ochtend nog over, borsten wegen 20kilo zwaarder per stuk (voor m'n gevoel haha) , migraine, heel moe maar voel me verder toppie want alles over voor de kleine! Er wordt ook vaak gezegd: je straalt helemaal. Zo leuk om te horen. Jeuk wordt minder gelukkig. Koelzalf voor gekregen.

Ik heb volgende week donderdag een echo bij de gynaecoloog, weet iemand of ik haar kan vragen naar t geslacht? Of doen ze dit nooit?
    Ben ook zo benieuwd, anders wachten we tot de 20wkn echo.

Allemaal nog flink wat zonnetraaltjes pakken vandaag / dit weekend want dit is toch echt heerlijk hé dit weertje!!!

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Snnr je zou het eventueel kunnen vragen of ze even wilt kijken wie niet waagt wie niet wint.

Ja inderdaad nou zo nu en dan nog flink lastuk van me darmen nog niet geheel over .
    Ja onze smurf bewoog goed

16. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    HI Dames!

Lang hier niet geweest, druk met werk, ik moest ook een paar dagen naar het buitenland. Veel misselijk geweest, ook een week lang een ziek kind thuis, en ook vaak gewoon geen zin :)

Gelukkig is na 12 weken de misselijkheid, de moeheid weg. Ik kon maar slecht eten, en ook dat is weg, ik ben ruim 4 kilo afgevallen! En mijn buik is alleen maar dikker geworden.

Intussen weet de wereld het ;) en hebben we een super goede combi test gehad. Ook ben ik weer medisch (net als bij de eerste) , ivm een hoge bloeddruk. Gelukkig nog geen medicijnen of dergelijke, dus we gaan vrolijk door.

SnnR: zeker vragen, als de baby goed ligt kunnen ze het al zien, ze zullen het er ook bij zeggen als ze niet helemaal zeker zijn.

bengeltje86: Getver, daar ben je mooi klaar mee! Wat heftig! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

17. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Even kort berichtje:

Allemaal een fijne Moederdag gewenst morgen !!

18. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Fijne Moederdag lieve meiden! ❤️
    Geniet er lekker van..

19. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Zomer2015, ik sta ook onder controle bij de gyn. En juist daar krijg ik nu niet echt de meest fijne begeleiding bij deze complicaties. De gynaecoloog waar ik normaal gesproken bij loop heeft nu twee weken vakantie. Dus de controle was bij een andere gyn. Alleen mogen we morgen nog even een keertje terug naar de VK, gewoon voor de leuk! Zoals ik al zei, zij ontdekte vorig jaar het slechte nieuws en dit jaar het goede nieuws, ze vond het zo leuk voor ons dat ze zei; komen jullie met een aantal weken nog een keertje terug? Ze wilde graag weten hoe het verder zou gaan. Vandaar dat ze morgen even tijd voor ons neemt. En ook wel erg fijn even na zo'n vervelende ervaring van afgelopen vrijdag!

SnnR, nee tot op heden nog geen verklaarbare reden voor het bloed. Maar er is ook alleen maar met echo gekeken. Lijkt er op dat het niet vanuit mn baarmoeder komt en de zwangerschap is goed intact. Dus warschijnlijk of een laagliggende placenta of het is mn baarmoedermond. Maar daar hebben ze verder nog niet een onderzoek naar gedaan. Dat vind ik zelf wel raar... Bel denk ik morgen even met een ander ziekenhuis om te vragen of het normaal is dat ze dat nu nog niet doen? Bloed nu al meer dan een week. Zou dan toch ook een keer weer over moeten gaan.. (Hangt natuurlijk van de oorzaak af)

Vervelend dat je nog steeds last hebt van overgeven en migraine. Wel mooi dat je ondanks dat toch volop kan genieten en stralen.

Ik vroeg me dat indd ook af of de gyn zou kunnen zien met een 16 weken welk geslacht het is en of ze dat doen.. Zou het gewoon vragen, wie weet lukt het. Zo niet dan kan het bij de 20 weken echo!

Fijne moederdag voor iedereen!

20. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat lief van je vk dat ze je nog even wilt volgen, hoop dat ze mooi de tijd voor je nemen morgen!

Kan het toch altijd vragen of de gyn wil kijken naar het geslacht, die vraag zullen ze vast vaker krijgen.

Fijn Moederdag allemaal!!

Deel Deze Pagina