Ik klets ook alleen hier mee. Om dezelfde reden als honey. Mijn buikje is ook zichtbaar hoor. Voel mezelf ontzettend dik en lelijk. Krijg pukkels en ben al 3 kilo aangekomen. Niet leuk! Gelukkig weer ik dat ik met m'n zoontje ook in het begin aan kwam en later niet meer. Maar toch, voel me niet sexy. Haha. Succes lenthe, natuurlijk duimen we mee! Hier ligt mij ln baarmoeder ook redelijk hoog. Ben zelf niet zo een expert in voelen maar de verloskundige meet dit altijd. Balen dat je weer op bed ligt met migraine Snnr. Niet leuk! Mag je wel een beetje goede medicatie daarvoor slikken ? Ik zal straks even een foto maken. Het ligt al boven.. Vrijdag wordt de babykamer van m'n zoontje opgehaald. Ga alles opnieuw doen in alle kamers. Behalve die van de oudste van 9. Die blijft op z'n eigen kamer. Dus ik heb flink wat werk te verzetten en dingen uit te zoeken. Altijd leuk!
goedemorgen meiden hoe gaat het bij jullie? hier nog steeds iets minder, dadelijk voor de 3e keer op 1 week tijd naar de ha maar nu naar mijn vertrouwde arts deze morgen met pijn aan mijn keel opgestaan zowel links als rechts links zit er een dikke knobbel dus dat wil ik wel even onderzocht hebben hopelijk niet nog meer medicatie dan ik nu al moet nemen want ben het nu al beu en moet ze nog de hele zwangerschap door nemen de misselijkheid is wel beter daar ben ik al blij om hopelijk mag ik binnenkort eens onbezorgd genieten sorry voor weeral mijn geklaag
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 7 November ♡Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 12 November ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen♀Meisje 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Anniek, ? jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 28 1 ♂Jongens 3 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; Mei SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Honey; 14 mei - geslachtsbepaling Bengeltje; 14 mei geslachtsbepaling Zomer: 20 mei - controle Vulpen/Inkt: 23 mei - controle Tess88: 23 mei - geslachtsbepaling Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling Mamalol: 30 mei - controle vk Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk Loontje1: 31 mei - controle vk Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog Juni Soofster: 2 juni controle vk Elske: 3 juni -.controle Zuurtje: 4 juni 20 weken echo Ilse2016: 7 juni controle verloskundige Ilse2016: 10 juni 20 weken echo Soofster: 10 juni 20 weken echo SnnR: 13 juni - 20 weken echo Elske; 15 Juni - 20 wkn echo Honey: 17 juni - 20 weken echo Bengeltje 20 juni -20 weken echo Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Honey: 21 juni - controle gyn. Loontje1: 28 juni - 20 weken echo Ves: 29 juni - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje, ♂Jongens ♀Meisjes Verrassing 30 oktober 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje (na MA), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 6 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 7 November ♡Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje (na MK), ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 12 November ♡Ves, 32 jaar, 3e kindje, ♂Jongen♀Meisje 13 November MamavanLJN, 24 jaar, 2e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 14 November ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing ♡Anniek, ? jaar, 4e kindje, ♂Jongen ♀Meisje Verrassing Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 28 1 ♂Jongens 3 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; Mei SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Honey; 14 mei - geslachtsbepaling Bengeltje; 14 mei geslachtsbepaling Zomer: 20 mei - controle Vulpen/Inkt: 23 mei - controle Tess88: 23 mei - geslachtsbepaling Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling zuurtje: 30 mei - 1e afspraak vroedvrouw Mamalol: 30 mei - controle vk Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk Loontje1: 31 mei - controle vk Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog Juni Soofster: 2 juni controle vk Elske: 3 juni -.controle Ilse2016: 7 juni controle verloskundige Ilse2016: 10 juni 20 weken echo Soofster: 10 juni 20 weken echo SnnR: 13 juni - 20 weken echo Elske; 15 Juni - 20 wkn echo Honey: 17 juni - 20 weken echo Bengeltje 20 juni -20 weken echo Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Honey: 21 juni - controle gyn. Loontje1: 28 juni - 20 weken echo Ves: 29 juni - 20 weken echo Juli zuurtje: 4 juli - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Mijn misselijk was weg, maar ineens is het er op momenten weer. Dikke knuffel voor je, het valt soms gewoon niet mee, pfff... 😥 En klagen mag hier hoor, wij leven wel met je mee! 😁
Ik vind de lijst wel heel druk zo... 😁 We kunnen ook alleen dat jongen of meisje symbool achter de naam doen, wie weten wat het wordt. En bij de rest (nog) geel hartje...? Is dat niet mooier? Ik zeg maar wat haha.....
Wat is hier een hoop afgekletst haha Ik heb niet veel tijd om me te kletsen, heel erg druk met werk en de kleine man vraagt z'n aandacht ook en dan nog het huishouden wat zichzelf niet doet Ik zie dat er al een jongetje bij de lijst is gevoegd! Wat leuk! Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht van deze kleine spruit maar geslachtsbepaling is hier vorig jaar fout geweest en manlief komt pas begin juni thuis.
♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje ♡honeyy, 27 jaar, 2e kindje ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November ♡Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje ♡♡Julyn, 25 jaar, 1e kindje 12 November ♡Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November ♡Tess, 27 jaar, 1ste kindje 14 November ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje ♡Anniek, ? jaar, 4e kindje Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 Aantal zwangeren: 28 1 ♂Jongens 3 ♀Meisjes 1 Verrassing Afspraken; Mei SnnR: 12 mei echo + controle gynaecoloog Honey; 14 mei - geslachtsbepaling Bengeltje; 14 mei geslachtsbepaling Zomer: 20 mei - controle Vulpen/Inkt: 23 mei - controle Tess88: 23 mei - geslachtsbepaling Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling zuurtje: 30 mei - 1e afspraak vroedvrouw Mamalol: 30 mei - controle vk Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk Loontje1: 31 mei - controle vk Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog Juni Soofster: 2 juni controle vk Elske: 3 juni -.controle Ilse2016: 7 juni controle verloskundige Ilse2016: 10 juni 20 weken echo Soofster: 10 juni 20 weken echo SnnR: 13 juni - 20 weken echo Elske; 15 Juni - 20 wkn echo Honey: 17 juni - 20 weken echo Bengeltje 20 juni -20 weken echo Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Honey: 21 juni - controle gyn. Loontje1: 28 juni - 20 weken echo Ves: 29 juni - 20 weken echo Juli zuurtje: 4 juli - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Ja de lijst is mooi zo, veel overzichtelijker! 😀☺ Alles was goed! Jeeej! Hij liet zich goed vangen, er was een mooi duidelijk hartje te horen! 💛😍🎉🎉🎉 Straks afspraak maken voor echo met 16 weken en 20 weken. En kraamzorg hahahaha...... Ben zooo blij!!
Bengeltje: ben benieuwd of je het goed gezien hebt! Wat leuk, al die geslachtsbepalingen. Ik moet helaas nog 2,5 week geduld hebben..... Nu steeds meer van jullie het weten, worst ik wel heel nieuwsgierig.
Jeetje wat een berichtjes! Bengeltje86 wat een vage man idd, spannend zaterdag! Vlindertjes23 Wat een SUPER nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Nu kan je alles in het blauw en in het roze shoppen, wat leuk! Wat jammer dat jullie zo een onpersoonlijk gevoel bij de gyn. hebben, ik ben bij de vk en dat vind ik juist erg fijn, ze neemt de tijd voor je en vraagt en luistert naar je Honeyy fijn dat je die gekleurde hartjes ervan hebt gemaakt, ziet toch wat overzichtelijker uit zo! Voor jou ook spannend zaterdag! Ben echt benieuwd hoe ons clubje wordt aangevulde met jongetjes en meisjes! Soofster heel herkenbaar, ik heb ook al van alles geshopt maar wil ook niet te veel kopen want in de komende 5,5 maand ga ik zeker weten nog zoveel leuks zien en ze kan niet alles aan Wat jammer dat je je zo voelt, hopelijk valt dat snel weg... Annie welkom! Hoe voel je je?
Welkom anniek, als je terug wil lezen ben je wel ff zoet Ik klets alleen hier. Was er trouwens een Facebook pagina. Ik heb gisteren eindelijk op werk verteld iedereen super blij. Hadden nog niks in de gaten. Vandaag met cliënten naar slagharen geweest. Was gezellig. Thuis buiten gegeten. En zoonlief heeft dikke pret, ze zijn met de tractors op t land bezig. Vind wel jammer dat de temperatuur gaat zakken. Wat fijn dat de kleintjes goed van zich lieten horen. Het is jammer dat gynaecologen anders werken als verloskundigen. Maar sowieso elke praktijk werkt anders. Dat maakt denk ook onzeker. Ik heb 18 april laatste controle gehad en volgende is 23 mei dan alleen hartje en bloeddruk. Zelf vind ik dat niet erg. Als ik wil mag ik altijd bellen of eerder komen.
zomer ja er is een fb groep! Wil je lid worden? Zo zonde indd van het weer. Vind dit echt genieten. Hartje en bloeddruk is ook het belangrijkste hè. Gewicht etc maak ik me niet zo druk om.. Wat fijn lenthe! Ik heb kraamhulp al paar weken terug gedaan maar naar dat ik het papier opgestuurd haf niks meer gehoord morgen maar even bellen.moet alleen nog afspraak maken voor erkenning van de ongeboren vrucht. 😁 had je ook een echo? Dames die.al zo lekker aan het shoppen zijn. Ik wil jullie aankopen best zien hoor 😁😁