Oh joh was dat maar waar. Ben +20 kilo gegroeid .... mn benen en billen doen ook lekker mee.... Idd af en klaar! Eruit!!!!
@Me84 wel een prachtige buik hoor! Maar kan me heel goed voorstellen dat j het zat bent! En klagen mag altijd dat lucht soms toch op! Hoop ook dat jij snel je baby in je armen mag houden! @ennasus Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Had ineens heel veel vocht verloren toen ik in de auto zat. Stoel was ook gewoon echt nat! Ik dacht ook dat t vruchtwater was, maar dit was toen ook niet zo. Kon me gewoon niet voorstellen, want t was zo veel vocht! Stom hoe j lichaam je dan soms voor de gek kan houden. Heb nu ook al een paar keer gehad dat ik dacht nu gaat t beginnen, maar nee hoor vervolgens gebeurd er niks meer.. Nou dat t maar snel mag doorzetten!.. Het moet toch een keer gaan gebeuren
Oo wat balen ennassus! Hopelijk zet het toch gauw echt door! Hier eigenlijk alleen vorig weekend wat voor weeën, verder niets meer gehad. Alleen weer een drukke baby nu en m'n bekken zitten te vervelen.
Hier ook echt nog niks..zelfs toen ik gestript was afgelopen dinsdag geen kramp haha Ik denk dat mijn lijf niet meer weet hoe t werkt
Aaah jawel joh! Je wordt ineens overvallen jij! Hopelijk wel snel! Wie weet biggen we op dezelfde dag haha
Weer een baby erbij! Gefeliciteerd @Modra !! Leuke naam! Hier morgen 40 weken, nog steeds geen teken van een bevalling.. Vandaag nog de hele dag op pad geweest: auto gekocht, nog even naar Prénatal, Praxis, BCC, lekker gekoffied, en nu net klaar met eten en redelijk total loss... Zo meteen dochter naar bed zien te krijgen en dan op de bank om er niet meer vanaf te komen vanavond!!
Zo he he zit weer op de bank de hele dag lopen was echt een heel slecht idee ben kapot alles doet me zeer bah, dochter ligt nu lekker op bed en ik plof op de bank en doe echt niks meer ! We hebben wel een hele mooie buggy gekocht 1 tot 22 kilo als we dan naar een dierentuin gaan kan dochter ook gewoon lekker zitten als ze dat wilt fijne avond !
Lekker bezig geweest haha Je hebt gelijk hoor kan beter bezig blijven anders duurt het wachten zo lang. 40w alweer... met welk termijn kwam je dochter? Vanavond gaan we naar de lichtjesavond begint rond 21u dus de kids mogen een keertje lekker opblijven! En daarna lekker bankhangen misschien vroeg naar bed? Maar dat zeg ik elke avond haha
Hihi, same here! Morgen 40wk, eigenlijk geen voortekenen en vandaag op stap geweest. Winkelcentrum en ikea. Haha! Flink last van m'n bekken nu, maar verder niets aan de hand. Wanneer zouden ze zich gaan aandienen?
Volgens mij zijn er en boel dames heeeeel hard aan het werk of lekker met hun kersverse beebjes aan het knuffelen! Het is te rustig hier
Hahaha! Klint bijna alsof iedereen aan het bevallen is behalve wij. Maar ik denk dat er ook gewoon veel meiden lekker van de zaterdag aan 't genieten zijn
Met mijn dochter ben ik, vanwege zwangerschapsdiabetes, ingeleid op 40 weken.. Die was ook nog niet van plan te komen, haha. Het protocol ivm zwangerschapsdiabetes is inmiddels gewijzigd en nu is 41 weken de max. Woensdag afspraak in het ziekenhuis voor echo en plannen inleiden, zal dus nog maximaal een week duren...
Oke naja dat is op zich ook een 'fijn' vooruitzicht nog max. 1 week! @Appelsientje89 haha beetje balen dat ik daar dan weer niet bij hoor!
Ooohhhh ik wil ook haha! In mijn zwanger actief groepje zijn inmiddels 4 van de 6 bevallen en ik was als tweede uitgerekend haha! Straks als laatste een baby