Sorry sorry, gister vergeten online te gaan. Maar naar een snelle bevalling is onze dochter gistermiddag rond 14.30 uur geboren. Mijn vliezen werden rond 09.00 uur gebroken, helaas pakte mijn lichaam het niet op en ben ik rond 12.00 uur gestart met wee opwekkers. We zijn sinds gister avond weer thuis.
Van ❤️-e gefeliciteerd!!! Genieten! Dat is idd een mooi snelle bevalling! Hoe zwaar/lang is ze en ga je haar naam delen of houd je het voor je? Hoe gaat het met jullie? Fijn dat jullie thuis zijn
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 27 SEPTEMBER ENNASUS - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 25 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - 25 jaar - 2e kindje - Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Meisje! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! Jongen (8) | Meisje (6) | Verrassing (1) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 1 okt Suzanne92 Controle VK 2 okt Foeke controle + strippen (40+3) 3 okt Appelsientje89 KS: ons knulletje halen! (39w), Donutlover Controle (40wk) 4 okt Nyna87 Controle (40wk) GEBOREN 19 sept baby van Mooss (38+3) - 3400 gram & 48 cm 23 sept baby van MLB (36+6) - 3240 gram 25 sept baby van MMD86 (38+6) - 4295 gram - M.arlo S.ev 26 sept baby van AMCH (38+5) - 3938 gram 27 sept baby van BJLOVER (39+2) - 3490 gram - D.any 28 sept baby van Luna30 (39+4) - 3520 gram & 50,5 cm 30 sept baby van Modra (39+0) - 3700 gram - L.ena 30 sept baby van Essje (39+2) - 3440 gram & 51 cm - L.izzy 30 sept baby van Bloemetje45 (39+1)
Hee meiden Dank voor de felicitaties! Hier alles OK. Ze was wel wat misselijk van het vruchtwater en de snelle bevalling. Ik heb flink last van naweeën, maar verder gaat t lichamelijk best goed! Hier vannacht ook 3, misschien 4 uurtjes geslapen. Meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel mogen, ik duim voor jullie!! Bloemetje45&essje hartelijk gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd bloemetje en essje! wat een feest, zoveel baby's! Hier best oke nachtje, na t plassen (ook maar zo'n 5 keer) steeds weer direct in slaap gevallen. Ik wil vandaag wel m'n baby. Kan iemand dat ff regelen?
Gefeliciteerd bloemetje en essje. Fijn dat jullie kleine meisjes er zijn! Nu is het toch wel weer tijd voor een knul ik hoop dat mijn mannetje zich snel gaat melden.. zou zo fijn zijn. Want ook ik ben klaar met de nachten..
Af sluit me weer aan bij de kloote nachten.... zoveel pijn aan me handen word dan wakker en kan me vingers niet buigen helemaal stijf probeer ze dan in alle mogelijke manieren te leggen niks help. Uiteindelijk slaap ik maar word al snel weer wakker. En heb maagzuur wat omhoog komt alleen klinkt stom is alleen vocht wand heb medicijnen dus geen zuur maar die uk ligt echt op me maag zij me vk van de week. Morgen weer controle en alles bespreken wand dit gaat echt niet langer dan maar het mietje zijn die niks aankan ofzo
Joepi Gefelicteerd @Bloemetje ! Ook al lekker weer thuis. Geniet van jullie meisje. Nou gaat t toch best wel even hard met de beebjes dit weekend. Vandaag ook nog zondagskindjes?! @Foeke ik vind jou wel de kandidaat voor vandaag! Hoppa eruit ! Had ook een redelijke nacht.. Jeetje wat word je daar n ander mens van.
Hier een niet zn goeie nacht om meerdere reden , veel plassen, dochter wakker en nog meer plassen ! En alweer vroeg wakker ook
Pijnlijk hè die handen? Ben er ook echt helemaaaaaaal klaar mee! Ik gun alle slechte slapers vannacht een heeeeeele goede nachtrust (inclusief mezelf haha). Gelukkig kunnen we aftellen en hoeven we niet nog een paar maanden! Laat maar komen die baby's!
Woensdag de keizersnede. Donderdag ging mijn infuus met pijnpomp eruit en katheter. Toen heel rustig naar de toilet lopen. Vrijdag heb ik lekker gedoucht en was de pijn redelijk te doen. Ik kreeg 4 keer per dag 2 paracetamol 500 en 2 keer per dag Naproxen. Maar niks meer meegekregen bij thuiskomst. Ik kan gewoon paracetamol nemen. Maar heb ik bij thuiskomst niet meer gedaan. Enige dat nog pijn doet momenteel is met opstaan. Duurt eventjes. Maar gaat verder wel lekker.
Gefeliciteerd Bloemetje! Lekker genieten nu! Ik dacht vanochtend; shit weer niet wakker geworden met weeen. Wel weer met die rot pijn maarja niks aan te doen... of naja eigenlijk wel: Bevallen Vandaag weer lekker een rustig dagje denk ik dat ik er vanavond maar weer op uit ga..
Morning! Jeetje wat waren jullie bedrijvig! Vervelend van jullie nachten nyna en poedel! Bloemetje van harte! Geniet van je roze wolk! ...er is zoveel gekletst, ben het kwijt! Zag alleen een prachtige foto van mmd wauw wat een plaatje! En dat op dag 4 al! Hier heb ik ook een newbornshoot. Maar ga voor zekerheidshalve uit dat dit op dag 7 wordt.
@poedel2015 wat betreft huilen en andere kindjes in huis wakker maken. Hier geen last van. Kinderen schijnen daar niet gevoelig voor te zijn. En wij hebben echt een aantal nachten al gehad waarbij onze kleine man een paar uur huilde maar onze jongens er niks van hadden gehoord. De oudste kwam dan 's morgens doodleuk uit z'n bed en zei 'nou hij heeft vannacht niet gehuild'. Dat hebben we maar zo gelaten. En daarbij gezegd dat de baby huilt voor ons en dat hij zich daar ook niet druk om hoeft te maken.