@Appelsientje89 heel veel succes en sterkte morgen!! Heerlijk genieten van je kleine mannetje!! Hopelijk kun je nog een klein beetje slapen! @Drollie dat klinkt goed!! Morgen is ook jouw dag!
Ja het is zo tevreden mannetje hoor hem alleen als die honger heeft alleen grote broer is erg jaloers vaak boos verdrietig wil alle aandacht maar gaat ook wel weer over en hoe gaat het bij jou
Haha krijg je dan ook van die lekkere steken? Van schrik maak ik soms de gekste bewegingen hahaha Vind ik wel een goede deal ja! @Amch aah even wennen natuurlijk maar komt vast goed!
Dankjewel meiden!! Ik ben echt zo nerveus onderhand haha. We zitten elkaar soms aan te kijken.. besef begint te komen. Beeb is echt mega druk nog ff.. Pff pijnlijk haha.. maar wat een gek idee dat ik straks geen gewiebel en geschuifel meer voel.. Bedtijd! Ik laat morgenvroeg nog even van mij horen. @Drollie succes morgen meid!!
Fijn amch dat hij het goed doet. Wel vervelend van je oudste. Zal vast weer goed komen! Ff update; Nou bd was ineens weer goed uitslagen ook goed. Wel ivm voorgeschiedenis kon ik bij hen blijven, maar dan zou ik eind deze week ingeleid worden, omdat met dit termijn hun beleid is om pre-eclampsie niet af te wachten. Heb ervoor gekozen om terug naar vk. Vind einde deze week inleiden geen fijn idee. Kon ze begrijpen. Ze heeft wel getoucheerd, tis deels verweekt en zacht, maar ze kon niet strippen, omdat der hoofdje nog te hoog lag. Wel kleine opening. Dus advies naar vk word extra controle bloeddruk deze week en het weekend strippen, zodat het eventueel wel lukt zonder inleiding. Mocht bd wel omhoog gaan komende week en ik daardoor weer doorverwezen worden, word ik wel meteen ingeleid.
Ah.. fijn zeg! Hier ook een tevreden mannetje.. ook bij honger hoor je hem! En soms heeft hij mama-honger/krampjes..? Maar hij is ook goed te troosten.. flessen gaan ook beter, behalve ''s avonds, als ie knock out is.. dan is het echt die fles erin pushen! Wel jammer, want in de nacht komt ie dan echt om de 3 uur! Maar goed, hij is pas een weekje! Mag van mij Hier is de middelste ook erg boos en gefrustreerd... maar moet zeggen, gaat steeds beetje beter! Gelukkig maar!
Hier hadden we zeker de eerste maanden gewoon een nacht voeding hoor volgens mij is dat redelijk normaal voor de mini's @Ladylola Fijn dat je voor nu terug kan.. en ze je goed in de gaten houden. Hoop dat ze aankomend weekend kunnen strippen én dat t wat doet!!
Ooh bummer! Was hier ook. Vond ook niet erg. Wel fijn te weten dat het verweekt is. Wie eert over pasr dagen wel?
Dan lig je hier gewoon wakker en kun je niet meer in slaap komen ! en heb ongeloofelijk last van maagzuur bah !
Haha ik lig echt gewoon de hele nacht voor me uit te kijken! Moe nee hoor! Gierende adrenaline! dat scheelt. @Ladylola Wat fijn dat je terug kunt naar de vlk! Hopelijk blijft dit zo en komt Madame gauw uit zichzelf! Ik ben zo benieuwd naar Foeke! Hopelijk alles goed en lekker aan het genieten.