Heel veel succes en sterkte Appel! Het komt goed! No pain no gain!! Straks ontmoet je de grootste liefde in je leven! Poedel nog geslapen? Nyna je was ook weer bedrijvig? Hoop ook dat ze binnen nu en week zelf komt. Bd zal hoe dan ook stijgen en op en af dansen. Maar weekje verder voor een inleiding heb ik liever! Dus hopelijk lukt het met strippen voor maandag, anders word het denk ik begin komende week inleiden. Tenzij er een wonder gebeurd.
@poedel2015 he jakkes!!! Nog kunnen slapen? @Appelsientje89 succes vandaag en geniet van jullie mannetje! Vannacht weer goed geslapen zonder krampjes of iets. Hier offcieel de 40w gehaald... jeej! Laat nu maar komen lang genoeg gewacht. Vanavond naar de vk, ben benieuwd miss dat ze nog een keer wilt strippen. Aan de andere kant denk ik hmm miss werkt t weer niet
Ja @Donutlover, maar M.arlo deed een uur over zijn fles en ze twijfelde aan zijn tongriempje. Overdag is hij sneller gaan drinken, dat gaat goed, maar avond en nacht valt hij zo diep in slaap! Die flessen gaan gewoon niet op! Maar dan nog.. hij meldt zich om de 3 u netjes.. daar kan ik mee leven
@Ladylola mijn nacht was eigenlijk wel goed te doen! Paar keer wakker geweest, maar kon daarna ook snel weer slapen. De wekker van mijn man staat alleen altijd ergggg vroeg en kan de laatste dagen dan niet meer slapen, maarja als dat het ergste is ! Ik hoop echt dat een inleiding je bespaard blijft!!
Hier best geschrokken vanochtend op de wc. Gisteren avond dat geprobeerd te strippen maar kom dan niet. Ze zij al savond kan je wat bloed verliezen maar niks vanacht ook niet gaan vanochtend ineens bloed op wc papier. Kijk in de pot 2 groote stukken bloed heb de vk gemaild omdat ik toch wel schrok wacht nog op antwoord maar denk ook ineens kan oom dr slijm prop zijn
Zou heel goed kunnen idd dat er wat los is gekomen tijdens t toucheren/strippen en dat er nu nog uit komt Maar lekker is anders idd
Waarschuwde ze hier ook voor, maar niks gezien! Mmd mijn dochter dronk dus alleen snachts goed. De truuc was juist haar niet te wekken. Gewoon slapend de fles geven. Maar goed toen was zij 10’weken. Is wat anders dan zo’n hummeltje. Als Hij overdag goed drinkt, zal niet aan zijn tongriempje liggen. Eerste 6-8 weken is natuurlijk niet raar om 1-3x per nacht wakker. Denk dat je al redelijk in je handen mag knijpen met ommde 3u uur ik teken dervoor zeg!
Heel veel succes appelsientje! Succes drollie ook zet em op! Oooh Foeke hoop dat je ons gewoon vergeet omdat je zo aan het genieten bent...! Fijn dat je terug kan naar de vk ladylola. Hopelijk lukt het allemaal zo dat de bevalling natuurlijk op gang komt! Maartje klinkt idd als slijmprop, goed dat je even gemaild hebt Nou 40+3.... komt u maar komt u maar..... Sorry rest vergeten.. zal dochter klaarmaken voor een dagje opa en oma.
@Drollie @Appelsientje89 succes vandaag! @Foeke hoop dat alles goed gaat? @Maartje03 volgens mij is dat gewoon je slijmprop? Maar kan me voorstellen dat j geschrokken bent. Ik heb mijn kinderen net op school afgezet en lig nu weer heerlijk in bed. Wasje staat aan en straks nog een beetje rommelen in huis, maar ik ga nu nog lekker een uurtje slapen.
Dan ben ik wel heel erg verwend! Mijn beide dochters kregen hun laatste flesje rond 23.00/00.00 en sliepen door tot 06.00 uur en dit beide binnen 2 weken. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat, maar ik heb eigenlijk geen gebroken nachten meegemaakt. Ook nooit toen ze wat ouder werden.
Spannende dag voor @Appelsientje89 en @Drollie !! @Maartje03 kan best iets van je slijmprop zijn. Helaas zegt strippen niet alles... blijkbaar was het bij mij dat ene laatste zetje en zette het door maar heel vaak hoor je dat strippen toch weinig zin heeft.