Jaa super fijn dat t heeft doorgezet zeg! Heerlijk genieten! Gefeliciteerd!! En idd anders de naam met een . Ertussen
Ahh @Foeke fantastisch! Gefeliciteerd! Leuk ook bij 40+3. Haha lastig he dat slapen, ik lig nu voor een middagdutje, mijn oudste slaapt en ook onze baby ligt lekker in z'n wieg. Toch ben ik nog steeds te energievol ondanks het totale gebrek aan nachtrust. Geniet lekker van je ukkie
Hallo daar ben ik dan!! Onze zoon D.uuk is vanmorgen 11:45 geboren!! 3576 gram en 50cm. Had even wat hulp nodig met ademen maar alles gaat nu perfect! Bij mij wel helaas ruggenprik hoog en tensie paar x flink gezakt. Nodige dingen toegediend gekregen en nog ff naar de uitslaapkamer. Maar ondanks dat gaat herstel al als n speer!! We zijn zo verliefd!! Hij is perfect!!
Gefeliciteerd met jullie dochter Foeke! Fijn om even wat te horen! Lekker genieten. Jaaa daar is ie appelsientje! Gefeliciteerd met jullie zoon D.uuk.! Fijn dat alles goed gaat. Jammer dat de ruggenprik niet helemaal vlekkeloos is verlopen maar nu vooral Genieten!! Drollie hoe gaat het met jou? Hier behalve harde buiken nog steeds rustig.... Morgen toch es vragen hoe zijn staan tegenover strippen....
Dankjewel meiden!! @Foeke Gefelicteerd meid!! Ik lees straks alles eventjes bij. Kleine man wil nog niet goed aan de borst... Even druk mee.
@Appelsientje89 gefeliciteerd met de geboorte van D.uuk ❤️❤️!! Mooi mannetje! Lekker genieten nu! Jij natuurlijk een goed herstel toegewenst!
Gefeliciteerd @Foeke en @Appelsientje89 !! Nu lekker gaan genieten! Ben benieuwd hoe het met @Drollie is!
Hier maandag om 06.30 ziekenhuis bellen om in te leiden die dag, als ie niet zelf komt of het strippen zondag niets uithaalt. Hoop natuurlijk dat ie er voor zelf komt!
Aaaachh... wat een scheetje zeg! Leuke naam ook, super stoer! En heeft hij nou zulke blonde haartjes? Aaawwwhh.. geniet ervan! En gefeliciteerd !!!