1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja opvliegers heb ik ook, maar griep gevoel kan. Heerst als een gek. Snap door je bd dat je wel wat meer alert ben. Jij kent jezelf het beste.

Hier blijf ik rond de 90 dobberen. Maar voel me niet helemaal oke. Man zegt ook dat ik misschien moet afstappen van het idee dat ideaal hier gewoonweg niet gaat en bloeddruk zo schommelt omdat het aan geeft dat mijn lichaam tegen de grens aan hikt. Hij vindt dat ik als enige kan aangeven wanneer het genoeg is, maar wel veilig moet blijven voor ons meisje.
    Dilemma’s :(

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Gefeliciteerd wat een plaatje! En wat snel
    Ook! Lekker genieten

Nyna87 vindt dit leuk.
  3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hmm heel lastig idd. Maar je moet idd ook aan jezelf en jullie kleine meisje denken. Het belangrijkste is dat de kleine zo veilig mogelijk, voor jou en haar, ter wereld komt. Ook al is het dan heel moeilijk om die beslissing te maken ten nadele van jouw gevoel.

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Het belangrijkste is uiteindelijk dat je kleine meid gezond blijft ! En het is wel heel moeilijk om die knop om te zetten ik zit ook nog steeds in dat proces dus weet als geen ander hoe moeilijk het is en hoe erg met jezelf kan worstelen !

Ik weet niet of jij het gevoel kent maar ik was gisteren heel boos dat mijn lijf me weer in de steek laat en heel verdrietig. Maar uiteindelijk heb ik besloten voor mezelf het maakt niet uit hoe de kleine te wereld komt en wat daar aan voor af moet gaan als ze maar gezond blijft !

Meid bel echt gewoon de vk als je je niet goed voelt

5. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Nyna87 gefeliciteerd !!!

Nyna87 vindt dit leuk.
  6. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Alle kersverse mama's ,, gefeliciteerd!!

Hier ook flinke stuwing, tot pijn aan toe, neem PCM en koel ze..
    Hoop dat het gauw afneemt.
    Jullie nog andere tips?
    Verder gaat hier alles goed, afgelopen nacht was ze veel wakker, waardoor we amper geslapen hebben, vandaag dan ook een dag niks.
    En hopen op een goede nacht, aankomende nacht.

Nyna87 vindt dit leuk.
  7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties! Ik lees snel alles bij ❤️!
    Het gaat goed hier!
    J.ens is alleen nogal moe en misselijk, vanwege de snelle bevalling. Hij heeft vanochtend aan beide kanten gedronken en verder nog niet, maar dat komt vast vanzelf als hij minder misselijk is enzo.

Ik hoop op nog veeeeeeel meer baby-nieuws hier!!! Succes allemaal!

Foeke, Appelsientje89, Luna30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Nyna87 gefeliciteerf met je kleine mannetje!!

Nyna87 vindt dit leuk.
  9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ladylola al wat meer bekend ?

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wou het idd ook net vragen! Wel lange radiostilte..

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ah sneu dat misselijk zijn voor J.ens...
    Hoe gaat het met jou dan Nyna?

Donutlover hoe is het nu? Nog bij de vk geweest?

Ah appelsientje knuffel voor jou... klinkt heftig.... doen waar jij je goed bij voelt!!!

Nou kan niet wachten tot ik onze kleine jongen of meid ontmoet!
    Duurt lang!!!!!!! Ben nu al bijna 2 weken langer zwanger dan bij mn dochter haha das toch apart.

12. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Nyna87 vindt dit leuk.
  13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Still present! :)
    Was ff acupunctuur doen en daarna op visite. Bloeddruk nog steeds rond de 90, dus heb het voor nu even gelaten. Morgen komt de vk al. En als ik zelf echt steeds boven 95 kom, ga ik bellen. Druk op me hoofd is iets minder.

Aah nyna jaa je ventje is evht gelanceerd! Fijn dat het verder goed gaat!

Nyna87, esje1984, MMD86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Sorry sorry sorry jongens (nee meiden haha)

Ik heb gewoon echt geeeen tijd om bij te lezen. Het gaat hier inmiddels een stuk beter, het is zo ontzettend wennen en overweldigend. Ons meisje is heel erg misselijk (geweest, denk ik, lijkt nu goed!) En dat kostte veel energie en jank momentjes bij mij, enz enz enz.. kraamtranen, ga maar door.

Maar lichamelijk gaat het hartstikke goed, ik voel me stuk beter en herstel mooi. Ze drinkt inmiddels ook aan de borst, maar voeden wel bij. Maar daar geen stress van, tenminste.. niet meer zo erg:) stuwing komt nu op gang. Heb echt meloenen.. had ik al, maar nu gevuld en bol:p

Ik ga echt echt echt bijlezen, maar nu ff geen tijd voor (neem ik ook niet, teveel bezoek en appjes en gewoon.. een baby en wennen..)

Sorry voor de ego berichtjes!

15. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    @Foeke je hoeft je echt niet te verontschuldigen! Is toch heel begrijpelijk dat je nu hele andere dingen aan je hoofd hebt. Lekker genieten van je meisje en gelukkig gaat t nu al een stuk beter! Hoop dat jullie beetje bij beetje je draai weten te vinden.

@Appelsientje89 jammer dat de voedingen nog moeizaam gaan, had dit ook met mijn 2e kindje en ben na 2 weken gestopt, omdat ik er helemaal kriebelig van werd. Hoop dat t bij jou sneller gaat lukken en dat je snel lichamelijk mag opknappen. T is ook niet niks allemaal. succes..

En rommelt t al bij de andere dames?
    Ben benieuwd wie de volgende van ons is! :D

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Ja hier rommelt het al de hele dag, maar niets wil doorzetten.. blehh.. ben er vandaag ff klaar mee. Stoot overal tegen aan met m'n buik, m'n hersenen staan ook op de spaarstand volgens mij, kan nergens meer normaal bij en dan nog de onnozele opmerkingen van de mensen in dorp en supermarkt enzo..
    Zo uitgeklaagd..

17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Nee helemaal geen gerommel hier ! Totale stilte , wel een drukke baby hoor maar geen gerommel. Miss dat we het straks maar weer eens gezellig maken kijken of dat wil helpen, al heb ik er wel een heel zwaar hoofd in omdat het anders allang gebeurt had.

@Foeke je niet schuldig voelen ! Iedereen die al een kindje heeft weet precies hoe dat gaat .

18. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Aahh.. @appelsientje bij mij is het 2x niet gelukt en nou voor gekozen er niet mee te beginnen.. ik hoop dat het snel op gang komt Meis.. en anders moet je echt voor jezelf kiezen! Stress is ook niet goed :( geniet maar van je Knappie!

Hier veel last van krampjes.. zo zielig heb infacol gekocht maar vergat het voor de fles... strakjes maar eventjes doen! Vriendlief heeft een pestbui.. pfff vermoeiend.. drama met mijn oudste zoon vanochtend.. kind met krampjes.. kind van 2 rondlopen.. weinig slaap! Kan er ook nog wel bij.. ga zo lekker bij de volgende fles in bed liggen.. hopen dat de krampjes eventjes voorbij zijn! En dat ik even wat kan bijslapen..
    Balen dat hij me nou laat zakken na een heftig dagje :(

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh oh wendy hinderlijk! Hopelijk slaat het snel om!

foeke relaxt moeke;) lekker genieten en we horen je vanzelf wel. Fijn dat het nu lekker gaat.

Ooh oh mmd zo’n dag is niet fijn! En wat een drol, snap dat hem ook overweldigd, maar je kan ook niet alles zelf. Hopelijk allemaal morgen weer stuk vrolijker!

Nou hier rommelt niks, maar goed ben de laatste op de lijst. Hoop dat ze morgen gaat strippen. Bloeddruk is nu weer boven de 93 steeds :( moet ook stoppen met meten! Nu niet zo’n druk op mijn hoofd. Dus nu bellen haalt weinig uit.

Dus esje misschien jij wel de volgende ;)

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ohh mmd dat zijn mannen ! Zo van mama lost het wel weer op zoek t uit ... :( hier heb ik er zn 1 ja ik heb er geen zin in doe t zelf heel vermoeiend

Hoe zit dat bij jullie dames zijn jullie mannen ook zo veel bezig met hun telefoon ? Die van mij wel en dan loop ik bijv even naar de keuken en heb dan geen zicht op de woonkamer en dan doet dochter iets wat niet oke is en hij ziet t niet of wil t niet zien omdat hij te druk is met dat rot ding en heb er al zo vaak wat van gezegd maar hij legt hem gewoon niet weg . Zoals s,avonds zit hij er de hele avond op en ik vind dat niet erg maar zolang dochter wakker is vind ik dat de meeste aandacht naar haar moet gaan ze moet de hele dag al zonder haar papa . En dan vind hij het gek dat ze niks van papa moet weten ! Ben ik gek ? Zeur ik echt teveel ? Hoe zien jullie dit ?

MMD86 en Suzanne92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina