@Nyna87 Wat heerlijk! M.ias is ook erg misselijk van de snelle bevalling en een hap vruchtwater. Maar op zich gaat het drinken nu erg goed, hij geeft wel mondjes slijm/vruchtwater terug. Hoe vind grote zus het? @Me84 hihi zag je berichtje net maar ik ben gisteren al bevallen hihi Gek is dat he! J. kwam met 39.4 N. met 40.1 en M. nu dus ook, wel vanwege dat zetje met het strippen denk ik hoor @Foeke Hoef je toch helemaal geen sorry voor te zeggen! het is ook gewoon onwijs druk en vermoeiend! Alles is weer nieuw en onzeker ect. Drinkt ze niet zo goed dat je bijvoed? met nu al stuwing klinkt het alsof je voeding genoeg hebt haha @Appelsientje89 Wat jammer dat je zoveel pijn nog hebt en de voedingen niet zo lekker gaan. Het is natuurlijk pas 2 dagen terug he en met een ks is het altijd even lastiger, hoop dat het snel goed op gang is. @MMD86 Aah zo sneu krampjes he pff Wat rot van je vriend zeg.. je zou toch denken dat die kerels wel even een tandje harder lopen de weken na de bevalling! Zo ben weer aardig bij! Ik ben moe en beurs merk dat ik door de dag heen echt wat in-kak momenten heb maar mezelf ook snel voorbij loop. Zo ging ik vanavond bijv de andere twee kids zelf douchen, dat moet je dan eigenlijk helemaal niet doen kost zoveel moeite en pijn. Wil natuurlijk ook alles doen voor de andere twee kids en het is gewoon best wel even druk. Aan de andere kant zijn we ook heel ontspannen, de andere twee kids hebben hun drukke en rustige momenten en soms laten we ze gewoon lekker uitrazen. Lichamelijk heb ik nog best wat last, ja duh het is natuurlijk pas een dag terug allemaal maar ik heb zo'n moeite met opstaan,bukken,lopen en omdraaien. In bed is het echt lastig om omhoog te komen en M.ias te pakken bijv. duurt soms wel 10 minuten haha Ik merk dat ik ook vrij relax ben wat betreft de voedingen ect. ik hou niet echt bij wanneer, hoe vaak en welke borst hij heeft gedronken. soms drinkt hij er 1 soms 2 ... komt om de 3 a 4 uur. Zolang hij zoet is... bij de andere twee kindjes kon ik me zo vast pinnen op dat voeden en stressen... Hij gebruikt ook al zn speentje, voorheen was ik dan altijd bang dat ik honger signalen zou missen of de tepel-speen verwarring maar nu helemaal niet. Hij heeft soms best wat zuigbehoefte en dat heb ik dan liever met speen dan dat ik de speen wordt. Hij poept best veel! en zijn poepjes stinken echt enorm Nu zitten we met zn tweetjes op de bank, M.ias in de box en de andere twee kids slapen lekker. Denk dat we straks al lekker naar boven gaan, maar dat kan ook zomaar pas 23u zijn haha Met bezoek doen we heel rustig aan! Ik ga zo de geboortekaartjes bestellen en de fotos bekijken die mijn vriendin heeft gemaakt tijdens het hele gebeuren.. ben benieuwd hihi @Ladylola Hoe voel je je nu nog steeds veel hoofdpijn? en @poedel2015 ? houden jullie t goed in de gaten! ik vind het altijd maar naar als die bd zo schommelt en stijgt. Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn! En de andere dames natuurlijk! @Wendy88 rommelt het nog steeds? Neem een bad zou ik zeggen hihi dat werkte bij mij wel. Nou wat een verhaal zeg..hoop dat het met iedereen goed gaat.
Jeetje meiden waardeloos van die hoge bloeddruk!! @Appelsientje89 laat je niet gek maken met die borstvoeding hoor! Mocht het op gang komen heel mooi natuurlijk maar zorg ervoor dat je wel blijft genieten en dat je jezelf niet vergeet! Heb trouwens net een kipkep besteld. Vanmiddag had de kleine man weer last van krampjes dus hopelijk verzacht dit een beetje! Morgen komt ie al binnen!! Hier vinden we steeds meer onze draai. Heb afgelopen dinsdag zelfs al op de fiets gezeten! Man man wat scheelt dat als je geen 'schade' hebt aan de onderkant!
ego berichtje ♡ gefeliciteerd aan alle andere meiden met jullie prachtige babys voor de meiden die nog zwanger zijn ik denk aan jullie♡ hier is Baby G.S geboren op 3okt om 11:44 52cm en gewicht van 3698! hoe mijn 1e kind binnen 3.5uur geboren werd heb ik er nu 12 ellendige uren over gedaan " zucht " kind wou echt niet...... maar goed nu genieten!!
Van harte gefeliciteerd Suzanne!! Ja hier rommelt het nog steeds. T is eigenlijk een constant zeur gevoel, niet echt pijnlijk wel vervelend, maar net wel paar keer een piek. Dus dat ga ik nu even in de gaten houden. Heb net gedoucht, daar is het niet van over gegaan. Nu rustig op de bank, even kijken wat de avond mij brengt.
Hier kan ik de bloeddruk niet echt in de gaten houden heb zelf geen bloeddruk meter wel 1 besteld en komt morgen binnen ! Wel hoofdpijn gehad weer vandaag, vanmiddag gelukkig wat minder .
Tjah poedel hier ook wel mobieljunk! Man minder dan ik. Hier hebben we die issues eigenlijk niet. Heb hier een zeer assertieve vent, maar goed die heeft soms andere gebreken, zoals lallen en nachtbraken Maar bd besteld? Gek! Je had die van je schoonouders mee moeten nemen! Mooss jaa lekker fietsen! Lijkt me heerlijk weer ook zonder die buik. Sneu van de krampjes zeg! Hopelijk snel over! Gefeliciteerd met je mannetje suzanne! Geniet van hem Ooh donut zoo heerlijk he lekker kroelen! En doe ff rustig aan ja! Je kan straks nog genoeg rennen, in je kraamweek even rustig. Je kan erbij zitten als ze douchen, maar laat jac de rest doen! Doe nou maar je hebt nog maar 1 laatste kraamtijd Wendy wie weet zet het vannacht door! Spannend! En ja bd is hier definitief in de 90 beland echt nu al uren 130-140 om 90-97. Twijfel om te overleggen. Maar goed als ik niet zo’n ding had zou ik het niet weten. Ze kunnen nu toch niets, maar goed misschien wel fijn om het besproken te hebben?
Haha nee ik kan die van mn schoonouders niet mee nemen mn schoonvader heeft hem zelf nodig aantal x per week haha had handig geweest maar ja ach vind zelf zn ding ook wel handig als je hem nodig heb dan heb je er 1 in huis je weet t nooit ! Hoe laat moet je anders morgen ? Ik zou denk ik zelf gewacht hebben maar ja ik wacht altijd te lang met dingen . Als jij je er beter bij voelt dan moet je bellen ! En miss dat ze dan s,ochtends kan komen of jij daar ? Dat t maar gauw gedaan mag zijn ?
Aah zo ja oke dan heb je maar in huis. Maar tussen 11-14u komt ze. Maar voel me prima. Dus bel morgenochtend wel als ik weer heb gemeten ook om af te stemmen hoe laat ze denkt te komen. Want moet ook oppas fiksen als ze tegen 14u komt.
Tja ik denk dat ik het zelfde gedaan zou hebben maar ben nogal een eigenwijs typetje ! Oh handig idd dat je dan even weet rond hoe laat precies want je hebt nog een kind idd , anders had t niet zn probleem geweest
Whaha het is zo raar ik heb met manlief afgesproken dat we zondag alles van boven naar beneden nog even goed soppen zodat mocht ik maandagmiddag wel te strippen zijn en het komt wel opgang maandagavond dat we niks meer hoeven te doen hier in huis zo raar dat ik daar uberhaupt over na denk bij mn 1ste totaal niet over na gedacht
Hier heel de dag gerommel dan weer weg dan weer wel zucht..... Morgen is me zwager jarig en heb heel de tijd het gevoel dat het dan komt dus ben benieuwd
Hoop het niet voor je maartje! Maar wel fijn als de kleine komt! En leuk tijdverdrijf tijdens de weeen, poetsen! Hier ga ik morgenochtend ook maar ff goed poetsen! In ergste geval moet ik morgen weer door naar zkh...
O dat heb ik nou ook de hele dag al.. zo irritant, als t dan is ff doorzet. Mja misschien vannacht, al heb ik zo'n vermoeden dat ik gewoon weer prima slaap vannacht Eigenwijze baby's @Ladylola als je je nu niet beroerd voelt dan zou ik idd ook wachten tot morgen ochtend. Maar zou dan wel vroeg in de ochtend bellen, zodat ze evt zo vroeg mogelijk kan komen. Wat fijn @Mooss ! Dat hoop ik deze keer ook ze erg. Bij mijn zoon knip gezet en niet fijn gehecht, waardoor eerste week echt veel pijn en bijna niet kunnen lopen, staan of zitten/liggen. Hoop echt dat dat nu iets minder heftig is.
Oh, weer wat baby's erbij, van harte gefeliciteerd!! B.o is ook misselijk geweest, dus dat komt door de snelle bevalling?! Dat wist ik niet! Kraamhulp had een homeopathische tip voor krampjes, dat heb ik besteld en ben benieuwd of dat gaat helpen! Balen van de dames met een hoge bloeddruk.. Wel goed in de gaten houden, hoor! Mijn ml doet zo enorm goed zijn best, heb er vandaag nog een (kraam)traantje om gelaten! Zeker omdat hij niet zo stond te springen om nummer 2..
@Suzanne92 jeeeej weer een baby erbij! Gefeliciteerd! ❤ @Wendy88 hopen dat t rommelen gaat doorzetten tot t echte werk!.. Hier echt nergens meer last van. Grrrr zo heb je weken last van voorweeen en nu ik dichter bij de 40 weken kom gebeurd er helemaal niks meer.. Heb zelfs nog geprobeerd om t vandaag gezellig te maken met manlief,maar helaas ook dat heeft niet mogen werken @Ladylola balen dat je bloeddruk aan de hoge kant blijft. Gelukkig heb je geen klachten!.. en als t je echt niet lekker zit moet je gewoon bellen! Daar zijn ze voor hoor denk ik dan.. @poedel2015 owhh ik maak me hier ook schuldig aan. Ik ben thuis ook de telefoonjunk.. Je zit er ongemerkt toch te lang achter. Maar hier geen hele kleine kindjes meer die veel aandacht vragen dan zou ik t weer een ander verhaal vinden. Dus ik geef je wel gelijk en vind je geen zeur! Misschien dat je duidelijke afspraken moet maken met je vriend? Van zo laat tot zo laat geen telefoon en gaat alle aandacht naar de kleine? Sommige mannen hebben duidelijkheid nodig anders kun je praten wat je wilt maar gebeurd er toch niks. T zijn soms net kinderen Zo ik ben nu echt moe aan t worden dus ik ga richting mijn bedje! Morgen weer vroeg uit de veren.
Slapen gaat hem hier niet worden ze is zo ongelofelijk druk dat ik helemaal mee beweeg kleine verbouwing aan de binnenkant
Jeetje wat een rust hier! Ongelofelijk bizar iedereen bijna bevallen! Haha! Hier wakker na mijn tweede plassessie. Heb ook trek en koppie dat gaat malen. 6 okt wie biedt??? Ik ga voor 7 oktober 7-10–17!