Hahaha nou hier kan ik mijn mindset niet zo goed omzetten met dit logge lijf. Dus beide tegelijk ons hallelujah moment hebben we opgegeven.
Whaha dat is wel jammer .... ze zeggen dat als je goed verweekt bent de bevalling op gang kan helpen! Wat houd t in als je je slijmprop verliest ? Is dat erg dat ik die nu dan in delen verlies ? Sorry maar ik ken t niet
Ik kan me van de vorige keer niets herinneren van een slijmprop. Qua bezoek; 's nachts bevallen, m'n ouders en schoonouders gelijk gebeld. (stiefzoon was bij m'n schoonouders) die zijn gelijk gekomen 's nachts. (In het ziekenhuis) Broer en schoonzussen foto geappt. Volgende dag zijn broer en schoonzussen enzo geweest en een hele goede vriendin. En de rest van de vrienden etc zijn in de dagen/weken er na geweest. Gewoon ons gebeld of geappt wanneer het uit , dus wij bepaalde zelf wie wanneer kwam. Dus ga er vanuit dat dat deze keer ook wel goed komt.
De een verliest slijmprop wel en de ander niet. Maar zegt nog niks over de bevalling en kan geen kwaad. Ja denk meestal als het al rommelt en idd verweekt met cm’s. Is bij mij niet allemaal het geval, maar ze denkt ook dat er niet van beval, maar hopelijk meer opening als ik wel door moet voor inleiden. Jeetje iemand die ik ken, is dag na mij uitgerekend en vandaag spontaan bevallen!
@Ladylola Bij mij was de bevalling begonnen na t verliezen van mijn slijmprop,maar dat is niet bij iedereen zo. En het is niet erg dat je deze in delen verliest.
owhh kraambezoek hou maar op.. Mijn moeder wilt een paar dagen logeren nadat de kraamverzorgende weg is, omdat ze mij graag wilt helpen. Mijn schoonzus zei al dat ze vaak komt om de baby lekker in bad te doen enzo.. Mijn schoonouders willen ook vanuit t buitenland een paar dagen komen en bij ons slapen.. En ik denk alleen maar Neeee wil gewoon lekker alleen zijn met mijn gezin.. Ben sowieso erg op mezelf en hou absoluut niet van veel bezoek. Maar goed snap ook wel dat mensen graag de baby willen leren kennen en je kan t ook niet maken om nee te zeggen terwijl mensen t goed bedoelen.
@ ladylola ik hoop dat het wel wat doet bij je ! Het is altijd balen als er mensen later als jij uitgerekend zijn en die w spontaan hoppa bevallen. Ik kan daar dan echt de p over in hebben , wil ook gewoon heel graag comfortabel in bed liggen en vrij kunnen bewegen enz @esje1984 oh dat zou wel leuk zijn als het bij mij op die manier ook vanzelf begint no problemo , maar hopelijk niet weer zn nacht als vannacht laat t dan maar gewoon echt beginnen . Ohh echt dat mensen zich zo kunnen opdringen eigenlijk he , te bizar voor woorden ze nodigen zichzelf gewoon uit en vragen niet wat jij wilt .
Bij mijn dochter begon het ook met verliezen van de slijmprop paar uur later weeën... maar het is bij iedereen weer anders... Hopelijk zet het door ladylola. Iig voor zover dat je geen weeën opwekkers nodig zal hebben mocht het zover komen. Oh esje vreselijk dat ze willen logeren... ik haat logeren!!! Hier zit ik ook nog btje... ik je nl niet heel kenbaar gemaakt dat ik wil dat grote zus eerste kennismaking heeft... en mocht ik nu rond 9uur savond bevallen tja wat doe je dan... maak dochter dan wakker of niet? (Mits we allemaal thuis zijn). Dus of verbied je dan anderen om pas de volgende ochtend te komen nadat grote zus is geweest ?vorige keer kwam mn zus en ouders meteen en dat vond ik prachtig ook al was het 23.30uur. Nu weet ik het niet zo... Morgen moeten we om 10uur in ziekenhuis zijn voor extra controle omdat we dan alweer 41 weken zijn... ik ben benieuwd....
@esje1984 Oeff.. zou ik niet tegen kunnen! Wij hebben in de kraamweek helemaal geen kraambezoek gehad.. wilde onze kids laten wennen en ik kan er ook niet goed tegen! Nu rustig aan beetje bij beetje, plan ik bezoekjes in!
Mijn zoon wordt wakker gemaakt ongeacht of het midden in de nacht is. Evenals dat de oudste op wordt gehaald als hij bij zn moeder is, ook midden in de nacht. Dat is al afgesproken. De oudste is zo zenuwachtig er voor, dus die mag gelijk samen met z'n broertje en mijn ouders en schoonouders kennis komen maken. Die uren slaap halen ze wel weer in de school van de oudste is ook op de hoogte.
Niet echt! Wel iets meer harde buiken en iets intenser, maar niet heel veel meer. Soms menstrueel krampje in mijn onderrug en buik. Verwacht er verder weinig van
Tis idd super lief essje naar tis wel beetje teveel van het goede idd! Wel echt lief zoverl hulp dat weer wel. Oh ja poedel tis meer dat je denkt waarom lukt het mij niet spontaan eerder! En lijf idd word nu wel echt pittig hoor. Dat er vrouwen zijn die dit tot 42 weken volhouden. Nu nog 3 weken :-O wauw! Wel fijn wendy dat jullie het zo hebben besproken. Mocht ik vannacht bevallen, komt mijn dochter zodra ze wakker is. Enige die dan weten dat ik bezig ben, zijn me ouders en zus en allicht me schoonouders.
Zo ik lig al in bed vroeg voor t weekend maar ben omtzettend moe ! Net een behoorlijk stukje slijmprop verloren dus ben benieuwd of het vannacht rustig blijft of dat ik weer krampen ga krijgen . Ik hoop eigenlijk even wat nachtrust te kunnen pakken ! Weltrusten dames
Hier word ons zoontje ook snachts wakker gemaakt me moeder komt dan met hem naar het ziekenhuis zij moet dan op de gang wachten wand hij mag als eerste zijn broertje zien...
Ik heb me nu toch wat raars ik word wakker en ik voel dat ik moet plassen dus ik sta op en loop de trap af en gelijk voel ik wat lopen en kon t gewoon niet ophouden dus ik ga naar de wc is mn onderbroek gewoon nat , dus nu vraag ik me af heb ik nou in mn broek gezeken of is t vruchtwater ? Hoe weet ik dat ?