Klinkt ook onaardig geef het weinig hoop.... me zin was nog niet af. Geef het weinig hoop dat het meteen wat in werking zet, maaaar wie weet hoor jij bij 1 van de 3 van wel!
Hihi had al zo'n vermoeden dat het niet zo bedoeld was Ik ga er momenteel ook maar gewoon vanuit dat ik naar het ziekenhuis moet. Pff nou idd, dan voel je je echt weer voor Jan met de korte achternaam staan. Ben benieuwd wat er uit het bloed komt en wat ze willen doen.
Jeetje ladylola dat is toch ook wat ! Nou hopen dat ze maar gewoon snel inleiden dan ben je er vanaf dat geklooi ! Ik verlies echt geen druppel water meer ook dus ik hoop maar dat ze me geloven! Zo nog even mn temp opnemen en dochter weg brengen en dan wachten op een telefoontje ben benieuwd heb weinig vertrouwen in dit ziekenhuis
Dames ik heb jullie advies nodig Yassine is nu anderhalve week oud maar drinkt sinds eergister steeds minder eerst dronk die 90 zo leuk nu zit die met moeite aan 50 vanmorgen de vk gebeld die zei 70/80 kan nog als t zo blijft huisarts bellen Zouden jullie het nog een dagje aankijken of bellen vind het moeilijk in te schatten hij heeft geen koorts en komt wel gewoon om de 3 uur
Hmm mijn dochter was medisch en dronk ook veel te weinig en die is echt groot geworden op de helft van een gezond kind. Als hij verder goed van kleur is, goede plas en poepluiers. Hij ook wakker momenten heeft en die 50/60cc gewoon prima drinkt, kan je nog wachten tot maandag. Ooh poedel relax! Komt goed! Zij hebben meer middelen om te checken. Hier geen plek voor vanavond inleiden. Wachten op urine en als die tr hoog is, moet ik blijven en morgen inleiden en anders mogelijk maandag? Hoor het zo nog. Heb 2/3cm alleen is er nog een harde rand van het tuutje en dat moet eerst verweken. Dus ballon heeft geen zin om nu te doen.
@poedel2015 & @Ladylola Jeetje meiden wat zijn jullie toch aan het modderen. Erg frustrerend lijkt me. Hoop dat jullie wel serieus genomen worden!! Die dames in de buik laten op zich wachten! Ben even het overzicht kwijt wie er nog moeten bevallen maar kunnen er niet veel meer zijn. Nou k heb zo ongeveer zelf gedouched met douchekruk. Thank god voor dat ding!! Even meegekeken met in de tummy tub. Zo cute! En dan paar x eruit om te plassen en dan is het echt weer op. Die wond die brand zooooooo enorm dan. Heb ontzettend de behoefte om lekker mee te doen en alles 'op te ruimen', eigen te maken. Ik ben veels te opruimerig en heb geen idee hoe m'n huis erbij staat nu haha. We hebben tot dinsdag kraamhulp.. mogen nog 2 halve dagen erbij zo nodig, verloskundige vandaag goedgekeurd. Hielprikje gehad.. k heb buiten de geboorte om nog geen traan gelaten maar ik vond het zooo verschrikkelijk haha. Hebben jullie ook uitleg gehad over dat dunstan babytaal gedoe? Morgen lesje babymassage. Op zich wel leuk al die dingetjes erbij. Oja iemand tips over welke merkjes echt gewoon of klein vallen? Tis niet eens n heel klein ventje maar vind alle maatjes 50 vd Hema of h&m wat we meest hebben nog zo groot!? Vooral nog n lekker boxpakje erbij ofzo..
Hier drinkt mijn mannetje ook niet erg veel.. wisselt tussen de 70cc en 85cc maar hij doet het verder goed.. wel verkouden nou.. ook geen koorts! Kijk het eventjes aan, hoe de nacht gaat? Anders morgen ochtend hap bellen? Weigert ie de fles na 50cc? Of valt ie in slaap?
Aarghh.. wat een onzekerheid zo! Was bij mij ook dat harde randje.. Hebben ze al flink gestript? Wie weer maakt dat het week ?? Hopelijk morgen.. sterkte !
@ amch onze dochter dronk ook vaak de flessen niet leeg soms zelf maar 30 of 40cc dus zou niet gelijk aan de bel trekken miss een flesje van 30cc extra aanbieden tussen door maar niet gelijk in de stress zijn wij hebben ook wel een dagen minder trek dat heeft mijn peuter soms nog steeds
Ik moet me om 20:00 melden maar waarschijnelijk word ik weer naar huis gestuurd ! Krijg een ctg en kweek en temp bekijken als alles goed is dan mag ik weer gaan
@Amch bij mij heeft de oudste werkelijk nog nooit z'n flessen opgedronken. Liet altijd wel meer dan de helft staan en is toch ook groot ermee geworden. Ik zou het even aankijken... @Appelsientje89 ik heb hier een paar pakjes vanaf feetje en die vallen wel redelijk klein. Hema en h&m staan erom bekend dat de kleding groot valt. Name it misschien ook nog wel smal?! Dat weet ik alleen voor als ze wat groter zijn hoor... babymaatjes weet ik niet. @poedel2015 en @Ladylola jeetje wat is het spannend bij jullie!! Ik hoop dat het allemaal doorzet of dat jullie niet meer lang hoeven te wachten. Hier alles goed. De kleine man is overdag veel aan t tukken. 'S avonds laat wordt hij wel onrustig. Gisteravond heeft ml tot 1.00 uur met beneden gezeten. Daarna wel goed gaan slapen overigens. Hij heeft later op de avond veel last van krampjes. Zou dat dan zo graag van m overnemen, die pijn... met pink kan hij t nog wel aardig wegzuigen... dus we houden hier geen pink meer over...
Ha dames! Even snel een berichtje van mij. Ik lees wel mee, maar heb de laatste dagen weinig puf om te reageren. Sorry! Maar ik zit echt een beetje in m’n eigen bubbel. Ook erg moe, ik ben zelfs net in bed gekropen en ga zo slapen. @Appelsientje89 wat rot dat je herstel zo tegenvalt! Hopelijk gaat het straks van de een op de andere dag ineens een heeeel stuk beter @poedel2015 succes zo in het ziekenhuis! @Ladylola wat een gedoe!! Ben benieuwd hoe t gaat aflopen.. maar het klinkt alsof je binnen nu en een paar dagen je kindje gaat krijgen. Zo jammer dat het toch nog medisch is geworden. Maar als baby en jij er uiteindelijk gezond uitkomen is dat het belangrijkste! Het zal vast heel erg gaan meevallen, na alles wat je vorige keer hebt meegemaakt. Succes dames!
Succes Poedel! Doe rustig aan Poolvos, denk aan jezelf! Hier lekker rustig dagje gehad en nu lekker rustig avondje.
Aah wat sneu mooss misschien een speen? Of hou je daar niet van? Nou hier een plan. morgen 6u word ik gebeld. Sta om 7u op de planning, mits er accute gevallen tussenkomen. Dan word ik tussen 8-9 gebeld dat ik wat later kan komen. In uiterste geval maandag, maar gaat ze niet vanuit. Hoefde niet nu te blijven. Wel eiwitten, maar nog onder de norm van pre-eclampsie. Ze gaan beginnen met vliezen prikken. Niet nog keer gestript, omdat gister al was gebeurd en ze al flink had getoucheerd en mijn buik er al op reageerde. Anders ben ik bang dat ik morgen verkramp met vliezen prikken. Heb een hoge pijngrens, maar downunder teveel gebeurd. :-O
En poolvos toch niet zo gek dat je moe en zat bent. Neem aan dat je ook graag wil bevallen? Geef het wel aan he aan je vk. Je bent morgen 41 dus dan kunnen ze redelijk succesvol strippen
Jeetje spannend!! Hopelijk kun je nog een beetje slapen vannacht! Speen pakt hij niet... hij houdt z'n mond dan wijdt open en wordt dan heel boos! Hij vindt het ook lekker op z'n eigen duim maar die vliegt alleen maar heen en weer... nou ja moeten er even doorheen denk ik.