Dat is ook schrikken! Moesten jullie niet blijven? Ik weet nog dat mijn dochter ( 11 jaar geleden) en net een paar dagen oud ook koorts had en niet goed dronk. Ze werd hiervoor toen opgenomen in t ziekenhuis, omdat koorts gevaarlijk was voor pasgeboren baby's. Ze hebben haar toen zelfs een ruggenprik gegeven. Maargoed dit is jaren geleden en waarschijnlijk weer veranderd? Beterschap voor jullie kleine man.
@Me84 Jeeeeeeej Gefeliciteerd!! Wauw hij is inderdaad mega! Vind t niet gek dat je enorm beurs bent zeg! Hoop dat je snel opknapt ❤
@Me84 wauw!!!!! Wat een grote beer!!! Gefeliciteerd! Maar snap wel dat je helemaal beurs bent! Wat den kanjer ben je!! @poedel2015 en @Ladylola succes meiden! Zet m op morgen! @Wendy88 spannend bij jou misschien ook wel morgen.... succes!
@Wendy88 spannend!! Hoop dat t doorzet. Mijn duimen draaien. @poedel2015 Ook voor jou spannend! Waarschijnlijk heb ook jij straks je baby in je armen! Nou volgens mij ga ik hier als laatste achter blijven, want bij mij is t nog steeds rustig! Hoop toch ook dat t bij mij snel gaat beginnen. Kan maar niet in slaap komen, dan heb ik weer dorst, dan weer naar beneden om te plassen en nu heb ik weer honger. Ga nu snel wat eten en dan weer proberen te slapen. Ben benieuwd hoeveel baby's er straks weer geboren zijn!
Wauw @Me84 gefeliciteerd met jullie zoon ! Wel een flinkerd idd @Amch jeetje wat ontzettend schrikken Hopelijk snel beter ! Hier sta ik te heen en weren heb in bed geen rust te veel pijn bij de weeën en die komen zo ongeveer elke 6 min maar dat doen ze al bijna de hele avond !
Ohmy alweer wakker! Kan even niet meer in slaap komen :-O Fijn dat ze nog een keer gaan checken. En heel vreemd van de HAP. En idd koorts bij zo’n kleintje is eng. Gelukkig een viraaltje, maar toch.
Oohjee poedel! Nou wordt een lange nacht voor je zo. Kunnen ze niet even strippen of doen ze dat niet met een vliesscheur?
Nou hier ook een lange nacht, kan nog steeds niet slapen! Unbelieveble! Echt bloed irritant, maar goed heb de hele zwangerschap nagenoeg prima geslapen, dus beschouw dit maar als voorweeen Nu hopen dat ik wel om 7u kan komen! Ga zelf wel bellen over een uur. Dan kan ik rustig douchen, nog even me haren wassen en wil de vloer nog dweilen
Hier ook de hele nacht weer niet geslapen ! Ondanks de slaappil en de paracetamol die doen overigens helemaal niks ! Ben alleen maar misselijk geworden van die gore pil .... maar heb wel hele erge honger lekkere combinatie niet echt
Whaha ja behoorlijk hinderlijk ! Maar we krijgen tussen 8 en half 10 wel ontbijt dus moet goed komen tot die tijd hoop ik ! Ik hoop zo voor je dat je mag komen .
Hier als het goed is zo weer ctg ! Vet raar trouwens als ik loop heb ik weeën om de 2 minuten lig ik in bed komen ze om de 6 heb net trouwens een mega stuk van de slijmprop weer verloren . Jij succes ladylola ! Krijg je ook weer een ctg ?
@Me84 Woaahhhhh!!! Wat een bink zeg! Ik dacht dat ik grote kinderen maakte.... maar WoW, bikkel! Snap dat je beurs bent en dat de vacuüm erbij moest komen.. sterkte met het herstel en geniet van je grote kleine mannetje @Ladylola , eindelijk ! Ze gaan actie ondernemen... nog maar eventjes dan kan je je kleintje vasthouden! Samen met @poedel2015
Me84 beetje goed geslapen??? Mag je straks naar huis? Hier aan ctg! Lig al in de bevalkamer geloof dat ze de hoop hebben dat het snel gaat :-O
Zooo ben ik weer meiden! Hier wat zware dagen achter de rug doordat de borstvoeding niet op gang kwam, dus donderdag nacht na een enorme breakdown en huilbui besloten over te gaan op de fles, wat een wereld van verschil! Zoveel rust en een een tevreden baby verder gaat alles gelukkig goed hier @Me84 en @Appelsientje89 nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! @poedel2015 en @Ladylola heel veel succes vandaag meiden! Jullie kunnen het @Amch jeetje schrikken zeg hopelijk dat de kleine er vanzelf overheen groeit @Wendy88 spannend hoor! Ben heel erg benieuwd
Whahha durf niet meer! Hahah! En heel goed essje! Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Wat niet gaat dat gaat niet’