Ah maartje even doorzetten meid er is licht aan t einde van de tunnel! @Ladylola wat heb jij het toch goed gedaan ! Je moest in eerste instantie toch van niks komen , en wat een dappere dame mooi koppie ! @Wendy88 wauw snelle jelle is er niks bij gefeliciteerd ! Wat een dappertje en zn mooie naam ook . Hier wel een redelijk goeie nacht gehad , veel last van mn onderkantje maar ja wat wil je ook het is compleet geruineerd . Wij hopen vandaag lekker naar huis te mogen maar dat is afwachten de kleine heeft t behoorlijk zwaar veel spugen en poepen . Als het goed is komt manlief om 8 uur weer die moest nog even langs zijn werk dus die heeft thuis geslapen . Ik zal straks even een foto posten ! Hij is niet heel duidelijk is gemaakt door mijn bibberige handjes
Zo is het! Gaat er om dat jullie het mooi vinden. ❤️ Drinken komt vanzelf weer. Ons mannetje was ook heel misselijk en slijm/vruchtwater aan het spugen de eerste dag. Wilde toen ook niet aan de borst (met uitzondering van echt net na de bevalling. Hoe voel jij je nu?
Wowwie! Drie beebjes erbij! Van harte gefelicteerd meiden. Goed gedaan! En nu lekker gaan genieten van ‘t kleintje
Wat een knapperds allemaal! Woww.. @poedel2015 wat is dan de naam van jouw kleintje ? Waar iedereen zo aan moet wennen? Ik heb volgens mij alleen maar leuke namen voorbij zien komen Nog maar een paar baby’s te gaan!!! Hier ben ik met pijnstillers redelijk opgeknapt.. heel gek dat ik zo een hoge koorts had.. gelukkig hebben ze alles gecheckt ! Maar ik heb geen keelpijn en niet verkouden?? Maf hoor! Maarja.. even aan de pijnstillers blijven.. koorts laag houden.. en vanmiddag even samen liggen als M.arlo mee wil werken
De naam van onze dame is brooklyn en veel mensen vinden het een aparte naam omdat het te onbekend is en engels mn schoonpa zei dat is toch een staat in amerika uhm ja ook dat maar het is ook gewoon een naam ! Maar ze wennen er vast wel aan
Wat zie ik hier mooie baby's voorbijkomen! Gefeliciteerd allemaal!.. @poedel2015 Ik vind t een prachtige naam! Ik weet nu al dat heel mensen de naam die ik voor mijn kleine meid heb uitgekozen ook 'apart' gaan vinden Maar lekker boeiend. Als ik en mijn man het maar mooi vinden.
Gefeliciteerd @Ladylola met jullie dochter! Gefeliciteerd @Wendy88 met jullie zoon. Lekker genieten nu
Nieuwe mama's ,, gefeliciteerd! Prachtige namen hoor! En ieder z'n smaak toch? Hier ook wel reacties op de naam ,, maar wij vinden hem mooi en daar gaat het om toch? Wie moet er nu nog bevallen?
Zo wat een hoop berichtjes en nog meer baby's. Gefeliciteerd allemaal!! Lekker genieten hoor.. Hier genieten we ook lekker.. M.ees doet het super goed.. alleen die borsten. Mennn die knallen uit elkaar.. zit nu op dag 7 maar blijf stuwing houden. En er komt ook zoveel uit.. kleine man krijgt het gewoon niet weg. Hebben jullie daar geen last van?? Succes nog voor de zwangere. Ik duim dat jullie kleintjes er snel zullen zijn!!
Gefeliciteerd!!! @Ladylola Nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Prachtige naam! En nu lekker genieten en kroelen! Hopelijk morgen naar huis? @poedel2015 idd als jullie de naam maar mooi vinden! Sneu he! M.ias was ook zo misselijk de eerste twee dagen Hopelijk herstel je snel. Ik heb geen last meer down under maar mijn rug, bekken en bil lijken zelfs erger te zijn geworden jeetjemina lijk wel een oud wijf @Drollie ik heb 1 dag echt pijn gehad van de stuwing maar verder niet. Heb wel echt mega veel voeding volgens mij want hij groeit als kool!
Van harte gefeliciteerd meiden! Geweldig! voor de dames die nog niet bevallen zijn... Heel veel succes nog even..! Hopelijk ook gauw jullie beebje buiten de buik!
Hier gaat t goed. Lena groeit, maar het ging nog niet heel hard, hoop eind van de week een afspraak te maken met wijkverpleegkundige en dan hoop ik dat ze richting geboortegewicht gaat! Borstvoeding is goed op gang, ze poept en plast als een malle! Vandaag wilde ik haar in bad doen... Droeg haar er naakt naartoe... Flats... Spuitpoep en plas, ik eronder, alles eronder! Morgen heb ik mijn peuter voor t eerst de hele dag alleen icm baby. Ben benieuwd... Je bent nog zo'n tijd bezig steeds met die kleine en mijn peuter vindt het nog lastig de aandacht te delen. Ga m'n best doen..! Ze had gisteren een regeldag denk ik, onrustig en ontevreden. Vandaag weer rustiger. Lichamelijk voel ik me eigenlijk supergoed. Vandaag t huishouden bijgewerkt, halfuur gewandeld... Gaat haast te goed, mijn rust pakken overdag is dan zo lastig, terwijl mijn nachten kort zijn