Zorgen dat je ook iets van een iPad bij je hebt ofzo... vooral voor de dagen dat je moet blijven, je wilt toch af en toe iets kijken ofzo... Na de tweede bevalling moest ik nl ook blijven en vooral als er geen bezoek meer was of 's avonds had ik weleens de behoefte om iets te kijken.
Jaa vinden jullie t snel gaan? Ik vind t nu juist weer langzaam gaan haha Ben maar beetje aan t boenen, spelletjes doen, koffie drinken met vriendinnen en rondjes wandelen
@Modra jaa, bij ons ook vertraging destijds! En dan wacht je al zo lang whaaa... nou wel lekker dat ie de schoothoop op gaat! Hier moest de bank en meubels meteen opgehaald worden door iemand! Verliep gelukkig goed... en op schema @esje1984 Jij ook al een nieuwe bank? Ultra nesteldrang jullie meiden hahaha! @Amch het is zoals het is toch? Als het niet verantwoord was, hadden ze het vast niet gedaan jij hebt over een weekje je ukkie in je armen.. zo bijzonder! Geniet ervan!!!! Mijn afspraken van vandaag: Ik was eerst naar voetreflextherapie, daar was ik ook geweest met de vorige zwangerschap. En ze verbaasde zich dat het alweer 2,5 jaar geleden was! Ze voelde echt dat het indd al week was en hoopte dat dit het laatste zetje zou kunnen zijn... we hebben dinsdagavond een nieuwe afspraak ingepland, zodat we met de 2e strip poging, mocht het nou niet doorzetten, alsnog het laatste zetje zou kunnen zijn! Het was echt heerlijk al die drukpunten en een beetje accapunctuur! Baby ging alleen steigeren! Woww... die was druk.. Deed gewoon zeer zeg jeeuuuutje ! Dit is een accapunctuur pleistertje, moet 5 dagen blijven zitten. Daarna had ik een afspraak bij de fysio! Die heeft nog even voor de laatste keer voor mijn bevalling alles los gemaakt.. zaten allemaal knopen in mijn nek! (Val de laatste dagen op de bank in slaap, niet bepaald een fijne houding) en hij heeft nog wat drukpunten ingedrukt hahaha! Ik zou zeggen... ben er klaar veur heur!! Miniwasje Heb nog een miniwasje gedaan.. (stiekem) nog 4 pyjamaatjes met voetjes van biologisch katoen, bij Hema besteld! Meteen gewassen.. hangt nou te drogen! En dan lekker strijken en de kast in..
Haha lekker niets doen, heerlijk! Hier meestal een gedeelte van de dag niks doen. En vanavond lekker op de bank. Vd week Mn vlucht tas (zo goed als) klaar gezet. Morgen weer even wat doen en bij vriendinnetje op de koffie
IPad of laptop, boek voor jezelf, tijdschriften, voedingskussen, wikkeldeken voor de kleine, een geslapen tshirt van jou, kan je in zijn bakje leggen als hij slaapt. En ja comfortabele kleding voor jou en hem
Wat fijn appel dat je je datum hebt! Nu kan je er helemaal naar toeleven. Zag dat een kleintje weer in stuit is gedraaid, ik duim voor je! Hier zoveel last van m'n buik krijg het er soms helemaal warm van tegelijk met harde huil en alle ongemakken. Kan dus ook niet meer op een stoel zitten, überhaupt zitten op m'n kont lukt niet. Iemand tips? Is een beetje lastig werken zo
Zeker goed idee! Of slapen met een knuffeltje onder je shirt, of lapje.. dan zit je geur er ook aan! Deed ik bij mijn jongste ook.. Hier lekker aan het rommelen! Wie weet te drukke dag geweest hoor.. Lijkt op voorweeën! Zweet aanvallen die ik weg moet puffen.. soms een beetje pijn.. maar zeker geen echte pijn pijn! Zegt nog niks.. maar kan zomaar doorzetten! You never know
Ik neem aan sowieso bij de apotheek, maar grote kans dat etos of kruidvat ze ook wel heeft Ik denk dat dit al genoeg is: http://www.hansaplast.nl/products/verstelbare-neopreen-polsbandage Het is gewoon dat je pols in neutrale stand blijft als je ontspannen ligt te slapen
En dit gaan we iedere dag een paar keer herhalen, omdat we gewoon veel te veel tijd hebben en staan te smachten whahahaa. Soepkippjes zijn we haha! Paar weken na de bevalling zitten we te zuchten en te kreunen van de nachtdiensten whHahha.
Hahaha dan gaan we over op de onzekerheden.. voeding dit dat Mijn kind groeit zo en mijne zo .. genoeg voeding of meer voeding? Te koud of toch te warm? Op eigen kamer slapen of in de wieg? Verwen ik mn kind niet als ik hem zovaak bij me hou? Laten huilen? Of juist niet? In de box of in bed? Wel een speen? Geen speen? 4 voedingen of 10? In bad of douchen? Huil uurtjes... aan-me-tiet-hang dagen of wel, regeldagen of wel, productie verhogende dagen.... of is mijn voeding soms Op? Of.. verwen ik hem dan niet? Of..... zo kunnen we nog wel even doorgaan Woehahaha dat word weer wat... weet ieder geval dat ik t allemaal wel zie en me alleen nog ga focussen op mijn gevoel ipv richtlijnen en wat andere mensen met hun kind doen moeten ze al helemaal zelf weten Zo maar slapen morgen gaat die klote wekker weer om 6:30 grrr. Zat nog een leuke serie op netflix te kijken, ben ik meteen weer verslaafd!
Ook helemaal waar!! Dat ga ik ook doen, focussen op mijn eigen gevoel! Welke serie ben je aan het kijken?
Ongetwijfeld! Hoewel we die nachtdiensten nu ook regelmatig doen. Haha! Afkloppen: ik heb echt de hele week prima geslapen. Maar vandaag lijkt niet te willen lukken
Oh mennnnn.. kutste nacht ever. Ik slaap nog steeds niet. Maagzuur en misselijk. Laat die baby's maar komen hoor! Dit ga ik no way missen.