Ahhh @Donutlover echt een smelt momentje!!! Hier mijn kanjers ! Hier moest mijn vriend vanavond weg en mijn moeder was even geweest.. heb met die kleine gedoucht heerlijk ! Mijn vriend wil de nacht doen.. maar vind het moeilijk om los te laten is dat stom? Moet wel even een goede nacht maken!
Wow blijft je dochter op de plank? En gaat ze niet allemaal producten pakken? Mijn zoontje wil altijd alles pakken en openmaken, ben blij dat hij vast in de wagen zit dan
@esje1984 klinkt goed ! Kom maar baby het is nu wel genoeg geweest !!! @MMD86 nee is niet gek maar om even bij te komen zou ik het aanbod toch aannemen Wow dat jullie al op pad gaan ! Ik zou het nog niet aan durven . Ik had bijna geen bloedverlies meer en vandaag wat meer gedaan en begint het zo weer op nieuw verdorie hoe is dat bij jullie ?
@poedel2015 Bij mij was het zo goed als weg en toen ik weer actiever werd (lees thuis was bij mijn zoontje ) kon het de hele dag heel rustig zijn qua bloedverlies en dan opeens een enorme plons verliezen. Nu loop ik dus nog steeds met kraamverband al heb ik het dus eigenlijk niet meer nodig, maar ben bang dat er opeens zo een plons komt Haha.
@Luna30 ja precies dat ja ik heb vanavond wat dingetjes op geruimd en dochter in haar pyama geholpen en ineens begon t te lopen
Zo we zitten weer ff te voeden. Voel me alleen nog maar melkfabriek inmiddels. Jeetjr wat gaat de tijd (lees vrijheid) tussen de voedingen snel. Was vandaag ook wel n zooitje. Heb zonet maar gewacht tot ie zich meldde.. nou straks maar weer n wekker om 3:00. Zodra is terug is op geboorte gewicht (nog 50 gram!’) dan wil ik gewoon op verzoek gaan doen. Dat moet kunnen toch? Ben inmiddels ook erg moe! Vandaag wezen wandelen, zo leuk!! Maar daarna echt kapot, geslapen.. maar hele middag moe gebleven. Had niet verwacht dat zoveel energie zou kosten. Qua pijn aan de wond viel gelukkig mee. Hier ook soms minimaal briinverlies en zostraks ineens toch weer aardig wat bloed/slijm. Hoop gauw over, wil in bad!! En de seks moeten we idd ook maar weer eens proberen.. Wat doen jullie trouwens nu qua anticonceptie? Nou ff schone broek verzorgen.. en dan maar weer tit nr. 2.
Zo het eerste dagje alleen met de 2 kids is in gegaan! Vriend is weer ah werk. Spannend! Zoonlief is nog wel erg jaloers en wat driftiger . Maar goed we slaan ons er wel doorheen!
@Appelsientje89 als hij nog maar 50 gram van geboortegewicht zit lijkt me dat je nu al gewoon op verzoek kan voeden? Hoop dat je je snel wat fitter voelt. Wij hebben zware nachten met ons dametje maar goed wel al ietsje aan gewend door zoon en sinds ik hem heb gewend aan minder slaap etc dus nu wel erg moe maar beter dan toen met mijn zoontje, al sliep die beter vlak na geboorte! Treurig maar waar .
Heey meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik kan t nog steeds niet geloven, maar ik ben om 22.55 bevallen van L.iva! Ze weegt 3500 en is 50 cm. De bevalling heeft nog geen 1.5 uur geduurd en met 6 minuten persen was ze er al! We hebben nog geen eens tijd gehad om naar t ziekenhuis te gaan dus ben onverwachts thuis bevallen. Wij zijn super gelukkig! ❤❤❤
Jaaaa!!! Van harte gefeliciteerd!! Wat een flitsbevalling zeg! Geniet er maar lekker van nu saampjes! Prachtige naam trouwens!
Wat een mooi nieuws van harte gefeliciteerd met de komst van jullie dochter!! Wow kort zeg!! Ik vond mijn 2.5 uur al kort haha. Was het te doen of heel heftig??