Verdorie weer dikke ellende na z'n fles... eerst een poepbroek en nu alleen maar weer brullen... de ene nacht gaat het 'aardig' en nu weer dikke ellende... zielig voor hem!
@Poolvos Dit is dan de dag dat onze laatste baby geboren wordt (toch?) Wilde je heeeeel veel succes wensen! En dat je maar snel mag knuffelen met je kindje En dat ik je een bikkel vind, om zo ver over tijd te lopen!! Kanjer!!!
Dames! Zo lief dat jullie allemaal aan me denken! We zijn gisteren in ’t ziekenhuis gekomen omdat ’s nachts mijn vliezen waren gebroken. Controle allemaal weer prima en vandaag volgens plan inleiden. We hebben vanacht in ’t patienthotel geslapen - en zowaar heb ik (muv een paar plaspauzes) bijna 10u geslapen! 9.00 melden en dan heeeel hard duimen dat ’t allemaal fijn op gang komt. Een paar nachtjes blijven gaan we sowieso, vanwege de ”langdurig” gebroken vliezen. Ik krijg ook antibiotica vandaag (en hopelijk niet, maar zo nodig de komende dagen). Sorry dat ik jullie allemaal niet zo heb gevolgd de laatste dagen! Maar hopelijk kan ik vanaf morgen met jullie meepraten!! Knuffels!
Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt! Zet hem op vandaag ❤️❤️!! Je bent een topper! Echt de laatste loodjes nu!
Wat sneu Mooss! Zoveel last van krampjes? Super Foeke! Het gaat steeds stukje beter! Hier mag ik niet klagen! Ze drinkt goed, slaapt goed en is goed wakker overdag, waardoor ze in nacht gewoon slaapt. Slapen hier met 1 of 2 voedingen tussendoor wel van 23.30-7u. Gister kakte ze alleen tegen 00u der broek vol. Oopsie!
Poolvos heel veel succes. Je kan het. Over een paar uurtjes is jullie kleintje er dan ook eindelijk! Hier komt zometeen het cb. Ben benieuwd of ze de weegschaal mee hebben.. wil zo graag weyen of kleine man goed aankomt.. zo niet gaan we vanmiddag even naar het inloopspreekuur... Fijne dag vandaag°
@Poolvos wat raar dat je aan de antibiotica moet mijn vlies was 38 uur lang gebroken en had toen geen antibiotica nodig en maar 24 uur blijven dus dat is miss anders in elk ziekenhuis ? Maar wel fijn dat ze die niet meer hoeven te breken dus dan volgt er nu alleen een ctg en kijken of je cmters hebt ! Ik wens je heel veel succes en dat alles maar voorspoedig mag verlopen ! Wij wachten op jou baby nieuws
Weet niet of het nou echt krampjes zijn... het lijkt namelijk steeds na een fles te zijn... ik ga het er vanmiddag wel even met osteopaat over hebben en donderdag met cb. Vandaag is hij alweer 4 weken!!! Gaat veel te snel!!
Zo zielig! Hier dus ook enorm veel gehuil na voeding (bv) maar we hebben nu eindelijk een speen die ze blijft pakken met wat hulp! Dan krijgt ze t wel wat weg gezogen.. Ben benieuwd wat de osteopaat zegt!
Heeeeeel veel succes vandaag meid! Hoop echt dat de kleine gewoon lekker vandaag wil komen! Zet 'm op!
Even M.arlo spam! Hier elke keer drama nachten.. word daar niet echt een gezellige mama van.. bijslapen is erg moeilijk! Omdat het soms net niet lekker in elkaar loopt.. slaapje R.evi en M.arlo Maar ja.. het hoort erbij.. even doorbikkelen !!! Succes @Poolvos ! Goed teken dat je vliezen vannacht gebroken zijn!!! Woww...
Vannacht er 2,5u krap 3u tussen. Houd niet over maar t is iets beter. Verschonen jullie niet elke voeding? Hij heeft echt elke voeding n poepbroek! Dat loopt als n tierelier! Vanmorgen was ie n beetje mopperig.. dacht miss ook kramp maar met speen was ie stil, tot ie uit valt. Ff bij ons in bed gelegen (voor t eerst!) had ff aandacht nodig denk ik dan? Hij slaapt eigenlijk altijd keurig in zn wieg. Soms in de box. Ik heb 1 tiet best dikker dan de andere? Kan k die even kolven of juist niet doen?
Ik verschoon wel elke voeding maar onze dame heeft maar 2 poepbroeken op een dag en lijkt er ook wat moeite mee te hebben soms .... En kolven zou ik niet doen maar ik ben geen expert daar in miss hebben de andere dames daar andere gedachtes over