Wij hebben een draadloze stofzuiger van een onbekend merk heb ik voor 80 euro toen gekocht bij de Lidl haha. Ideaal ding snoeren zijn niks voor mij. Hier nu even rustig op de bank ben weer thuis van vakantie en voel me weer heerlijk lekker rommelen in huis me zoontje lekker vermalen heerlijk
Balen meid dat t niet heeft doorgezet! Je lichaam kan je soms inderdaad aardig voor de gek houden. Dikke knuffel.. ❤
Ook ik heb een nieuwe stofzuiger nodig en twijfelde om een draadloze te kopen, maar jij raad t dus aan.. Heb ook een hekel aan die snoeren want je komt altijd tekort
Balen @Suzanne92 je lichaam kan je idd er flink laten in stinken he! Niks anders doen dan afwachten helaas Maae anders werd jij al eerder ingeleid toch?
Ach wat ontzettend balen voor je zeg... maar wie weet, het kan zomaar doorzetten! Ik heb zelf voetreflextherapie gehad, afgelopen donderdag avond.. dinsdag avond mag ik weer, die middag eerst gestript en de avond weer Voetreflex! Het kan dus net het laatste zetje zijn??? Ik duim voor je dat het gaat doorzetten..
ow wat spannend voor jou ook zeg! wat ik jou ervaring heeft ze ook al drukpunten geprobeerd om weeën op gang te helpen of dat nog niet? ben erg benieuwd wat voor ee. effect het heeft! hoop dat het idd het laatste zetje mag zijn..
Ja, klopt.. ze voelde dat het week was! En baby reageerde heeeeel erg erop, is ook gaan rommelen, heb zelfs even getimed maar indd, eerst 10 min, toen 35 min toen een uur.. toen heb ik opgegeven Haha! Maar goed, hebben gewoon nog een afspraak, het is daarnaast ook heerlijk ontspannen! Heb ook accapunctuur in mijn hand gehad en bij weggaan in mijn voet een accapunctuur pleistertje die moet blijven zitten 5 dgn!
Ik zit trouwens in zo een indoor speelparadijs... Pff geen succes zo rechtop! Mijn rug is naar de knoppen en mijn ribben zijn beurs whaaaa... dat word rustig aan op het bankje straks! Zouden eigenlijk voor mijn moeders verjaardag bij haar eten met mijn broer, vrouw en de kids! Maar de kids hebben krentenbaard... bahhh... dus de huisarts adviseerde, geen risico nemen! Dus balen! Maar alles voor ons ukkie <3
Ah das jammer @MMD86! Maar idd.. geen risico lopen. Wat zijn eigenlijk de risico's: dat je het zelf krijgt en dan dus baby straks misschien ook? @Suzanne92 oh das echt helemaaal niet leuk. Zo ontzettend balen, en de teleurstelling na al die weken, kan me voorstellen dat je een potje hebt gejankt ja! De baby komt vanzelf.. maar wanneer.. hmmpf! Hier lekker worteltaart in de oven en moeders heeft t huis weer schoon gemaakt. Zo fijn! Trouwens.. ik ben dan wel weer een beetje zat van die gesprekken die je nu voert. Dat je in de supermarkt rondloopt en iedereen die je kent wil een praatje met je maken. En dan is dat zo goed bedoeld maar hmmpff.. altijd hetzelfde. Hoelang moet je nog, oh joh nou voor t zelfde geld nog 4 weken (roepen ze dan) ik denk alleen maar; neeeeeeee sssssst
Jaa, volgens mij kan ik het krijgen en tijdens de bevalling doorgeven.. tijdens je zwangerschap kan het volgens mij geen kwaad. Maar beter niet dus! Helaas pindakaas! En Jaa.. ik probeer iedereen te vermijden hahahaha.. of ik zeg dat ik haast heb! Al die praatjes.. normaal lopen ze je ook voorbij whahhaa! Ook verdacht veel appjes hoe het met me gaat Ach Noujaaa! Beter interesse dan niet!
Haha ja die appjes!! Maar idd, die kan je tenminste nog op je eigen tijd beantwoorden.. nou volgende keer zal ik inderdaad ook wat minder sociaal doen en oogkleppen ophouden haha
Jeetje als ik te lang gezeten heb dan doet t zeer aan de linker kant van mn lies zeg maar binnenkant bekken als ik even gelopen heb is het weer weg maar doet zo zeer dat ik eigenlijk niet wil lopen herkenbaar voor jullie ?
Balen zeg maar lijken dus echt voorweeen te zijn... hier ook af en toe last van hoor. Afscheiding heb ik ook megaveel!! Af en toe een steviger iets erbij, zou dat dan ook de slijmprop kunnen zijn?!?!
Ach shit @Suzanne92! Dat is echt even slikken. Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent! Wat kan z'n lijf toch gemixte signalen afgeven he. Hier rommelt er nog niks, noppes. @BJlover Helemaal met je eens hoor.. Stom dat ik zelf ook geen vragen stel.. maar een beetje instructie had zeker genomen. Tis m'n eerste! En ligt dus ook nog verkeerd. Geen idee wat er op me af komt als het zover is. Ze twijfelde zelfs ng of de afspraak v komende woensdag moest of gewoon joh we zien je bij de opname. Maar toen vonden ze kennismaking met de desbetreffende gyn toch wel n goed idee. Nou zeg dat! Wil toch weten wie me gaat kielhalen! Ga het woensdag wel even bespreken.. Dinsdagavond eerst nog naar de anesthesist over de ruggenprik hebben. Die middag wimpertjes verven. En dan komt t allemaal zo dichtbij! iiiieeeeek!!! Volgens mij sta ik die nacht ervoor strak de adrenaline. Nou we hebben n nieuwe stofzuiger Hahahaha Wereldnieuws ! Het is de bosch geworden @MMD86 Ik vond de dysons niet overtuigend genoeg voor dat geld.. ging me vooral om n langer snoer (en deze is lang zeg Whoehoe!) En dat die stomme slang niet meer kan dubbel knakken. Moest de poest nog doen dus net meteen getest en goedgekeurd! Jeuj! Volgens mij kun je met die voetreflextherapie niet zoiets bereiken als de moxa heb k me laten vertellen! Die drukpunten etc. Wist niet dat t ook hielp om de boel op gang te helpen. Dat ie zo druk werd @MMD86 hadden wij graag gezien met de moxa.. maar helaas. Dan schijnt de kans te vergroten dat ze goed draaien. Ik heb helemaal n gevoel dat het eerste kindje niet lang meer op zich laat wachten. Van zondag op maandag ofzo!!
@Appelsientje89 Jaa! Hij is fijn he ? Super stil.. ik dacht in het begin.. naahhh die zuigt haast niet! Maar het is een goed dingetje hoor! Blij mee. Baby's... DUURT LANG.
Wat voor afspraak heb je woensdag dan? Twijfelen of een afspraak moest? Beetje rare gang van zaken in mijn ogen. Ik ging met 36+3 naar de gyn en heb nu elke week controle tot de geboorte. Als je kleine man gewoon netjes naar beneden had gelegen zoals het hoort, had je toch ook gewoon elke week controle? En dat je zelf geen vragen stelt. Tja als die gyn toch stiekem probeert om te draaien, terwijl jullie dat niet willen, dan ben je toch te flabbergasted om aan vragen te denken? @Suzanne92 Hele dikke knuffel. Hopelijk zet het snel door.