1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    #481 Essje, 16 sep 2017
    Laatst bewerkt: 16 sep 2017
    @Suzanne92 och balen zeg! Hopelijk zet het snel door, hier ook ontzettend last van voorweeën, maar trekt uiteindelijk weer weg. Ook veel afscheiding, zo waterig dat ik soms wel eens twijfelden of het geen vruchtwater was Haha:p

Ben benieuwd wanneer de eerste baby's komen Haha! Heb hier al sinds het begin 20 september in m'n hoofd, ben benieuwd of ik gelijk krijg:rolleyes: pin me er uiteraard niet op vast hoor! :D

Hier het dagje Bataviastad overleefd, nu weer onderweg naar huis:p wel veel last van voorweeën/rugweeën, maar komt door het vele lopen denk ik:)

Nyna87 vindt dit leuk.
  2. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Appelsientje89 vind het een beetje een raar verhaal geen afspraken meer! Ik zou gewoon op iedere week controle staan want ze houden niet alleen de ligging in de gaten maar ook je bloeddruk! Op zich ook wel belangrijk! Ik bedoel dat is maar een paar keer extra voor die gynaecologen!

3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb ook sinds een tijdje een datum in mn hoofd raar is dat he ... en naar van die voorweeën

Essje vindt dit leuk.
  4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Oooh wat balen zeg Suzanne...

Het gaat nu echt spannend worden hier... zou zeggen dat het niet lang meer kan duren voordat de eerste zich aandient.

Veel stofzuiger tips voorbij zien komen haha. Gelukkig gelukt appelsientje.

Ik ben zooooo moe steeds... slaap van 22 tot 8 en dan vanmiddag ook met gemak weer een uur.. en tussendoor blijf ik moe ...

De laatste loodjes dames!!!!!!! Whoehoe!!!!!!!

5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ook nog steeds ZO benieuwd wanneer de eerste komt!
    Hier 's avonds zo moe dat ik steeds denk: liever niet vanacht. Laat mij maar gewoon slapen en begin maar gewoon overdag. :D
    Hihi. Ze is natuurlijk welkom whenever ze er klaar voor is hoor ;)

Luna30, Appelsientje89, Nyna87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa echt bizar we houden ze lang binnen hoor ik kan me herinneren in de andere groepjes van November en februari dat er zowiezo al 1 of 2 mensen voor de 37 weken bevielen (wat je natuurlijk niet wilt) maar ook een aantal met 37 weken gelijk!

En hier nog niks spontaan geboren :roflmao: ze hebben het lekker warm denk ik.
    Ik heb net nog 45 minuten gewandeld.. naja ik denk maar zo zolang ik dat nog kan zal ik wel nog niet aan het einde van mijn latijn zijn en zal het nog wel even duren o_O

Voel ook echt nog niks noppes..wel eens een harde buik maar die doet niet eens zeer.
    Enige wat ik nu heb na t wandelen is een drukke baby :p

Moe soms wel soms niet.. ben een avond mens dus ga vaak pas rond half 1 slapen en door de weeks gaat de wekker dan gewoon weer om 7u. soms slaap ik overdag mee met N. dat is dan wel lekker.

Luna30, Ladylola, Nyna87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jaa, verbaasd me echt hoe die ukkies blijven zitten !!! Bizar..

Wie weet vannacht haha?

Ben zelf zo benieuwd of dan eerst mijn vliezen breken!?? Lijkt me ook wel een dingetje !!

Essje vindt dit leuk.
  8. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oh ik lees al dat ik dus niet de enige ben die moe is ! Ik dacht echt waarom dan is mn ijzer weer gezakt eet ik niet genoeg groente weet ik t , ook heb ik t idee verkouden te worden steeds lichte keelpijn dan is t weer weg hoofdpijn enz .... ik hoop dat dat me toch wel bespaard blijft al zal het wel niet zo wezen.
    Morgen nog een monster klus te doen hier babykamer soppen en de overloopkast opruimen en dan zijn we wel weer babyproof denk ik .
    Hoe staat het er bij jullie voor dames ? Alles klaar ? Oja moet dat zeil nog op bed leggen maar heb er nog geen zin in . Haha

Essje vindt dit leuk.
  9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Dan weet je het ieder geval zeker haha kan het niet lang meer duren!

@poedel2015
    Jaa hier alles klaar hihi
    Hoop dat je bespaard blijft... hier in de omgeving ook veel mensen verkouden of diarree ect

Essje vindt dit leuk.
  10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog een paar kleine klusjes die ik moet (lees: wil) doen, maar verder baby proof!
    Nog geen gerommel en heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het bijna zover is, maar je weet natuurlijk maar nooit ;)!

Essje vindt dit leuk.
  11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Zooo.. WoW net eventjes nesteldrang moment! Even wat kastjes opgeruimd en paar dingetjes weggegooid en verplaatst! Gelijk wat opgeruimder! Heer-lijk! Papa deed gezellig mee nestelen :D

Hier ALLES klaar.. laat die baby maar komen!!
    Zelfs de versiering ligt in de box hahaha.. dus de opa's en oma's kunnen los gaan mocht beeb er zin in hebben om te komen :roflmao:

Zeiltje... vluchtkoffer... alles is klaar! Bedjes opgemaakt, wiegje ook... kinderwagen.. Toppie :thumup:

Luna30, Appelsientje89, Ladylola en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Lekker bezig geweest!:D hier moet ik de versiering zelfs nog halen Hahaha:roflmao: box staat ook nog op zolder:p

Nyna87, Mooss en MMD86 vinden dit leuk.
  13. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Box staat hier nog uit elkaar op de babykamer. Die wordt pas in elkaar gezet als de baby er is. Groot onding!
    Voor de rest helemaal klaar ervoor, babykamer af, kleding gewassen, vluchtkoffer klaar, waterdichte molton op bed, bed omhoog... nou ja lijkt alsof we alles in orde hebben... voelt goed in ieder geval! Nu die kleine knurft er nog klaar voor zijn dan zijn we helemaal happy!

Welterusten allemaal, op naar een rustige nacht!

Foeke, Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goed bezig!! Laat maar komen idd :)!

MMD86 en Essje vinden dit leuk.
  15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Iedereen is wel erg goed bezig ...
    Oh ik heb echt als ik een tijd gezeten heb mn linker lies een pijn als of er een mes in gestoken is en ik daardoor niet kan lopen ! Wat zou dat kunnen zijn herken het helemaal niet ...

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik heb ook flink last van Mn lies, maar dan rechts. Alleen bij bij is t juist met staan en lopen en ineens gaat er dan een flinke pijnscheut door heen. Vandaag ff opgezocht, kan komen door je bekken en/of door verstopping van je darmen.
    Nou heb van allebei last, dus kan Mn lol op :confused:

Misschien bij jou ook zoiets?

17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk trouwens dat het meer mn schaambot is auw wat doet dat zeer

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Woehoeee 37 weken dansje :p:D

MLB, Foeke, Nyna87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dat kan ook vanuit je bekken komen..

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Uhm heb geen verstopping gelukkig zouden wel goed mn bekken kunnen zijn heb daar de hele zwangerschap al last van maar dan met name bij mn onderrug

Deel Deze Pagina