@Suzanne92 och balen zeg! Hopelijk zet het snel door, hier ook ontzettend last van voorweeën, maar trekt uiteindelijk weer weg. Ook veel afscheiding, zo waterig dat ik soms wel eens twijfelden of het geen vruchtwater was Haha Ben benieuwd wanneer de eerste baby's komen Haha! Heb hier al sinds het begin 20 september in m'n hoofd, ben benieuwd of ik gelijk krijg pin me er uiteraard niet op vast hoor! Hier het dagje Bataviastad overleefd, nu weer onderweg naar huis wel veel last van voorweeën/rugweeën, maar komt door het vele lopen denk ik
@Appelsientje89 vind het een beetje een raar verhaal geen afspraken meer! Ik zou gewoon op iedere week controle staan want ze houden niet alleen de ligging in de gaten maar ook je bloeddruk! Op zich ook wel belangrijk! Ik bedoel dat is maar een paar keer extra voor die gynaecologen!
Oooh wat balen zeg Suzanne... Het gaat nu echt spannend worden hier... zou zeggen dat het niet lang meer kan duren voordat de eerste zich aandient. Veel stofzuiger tips voorbij zien komen haha. Gelukkig gelukt appelsientje. Ik ben zooooo moe steeds... slaap van 22 tot 8 en dan vanmiddag ook met gemak weer een uur.. en tussendoor blijf ik moe ... De laatste loodjes dames!!!!!!! Whoehoe!!!!!!!
Ook nog steeds ZO benieuwd wanneer de eerste komt! Hier 's avonds zo moe dat ik steeds denk: liever niet vanacht. Laat mij maar gewoon slapen en begin maar gewoon overdag. Hihi. Ze is natuurlijk welkom whenever ze er klaar voor is hoor
Jaa echt bizar we houden ze lang binnen hoor ik kan me herinneren in de andere groepjes van November en februari dat er zowiezo al 1 of 2 mensen voor de 37 weken bevielen (wat je natuurlijk niet wilt) maar ook een aantal met 37 weken gelijk! En hier nog niks spontaan geboren ze hebben het lekker warm denk ik. Ik heb net nog 45 minuten gewandeld.. naja ik denk maar zo zolang ik dat nog kan zal ik wel nog niet aan het einde van mijn latijn zijn en zal het nog wel even duren Voel ook echt nog niks noppes..wel eens een harde buik maar die doet niet eens zeer. Enige wat ik nu heb na t wandelen is een drukke baby Moe soms wel soms niet.. ben een avond mens dus ga vaak pas rond half 1 slapen en door de weeks gaat de wekker dan gewoon weer om 7u. soms slaap ik overdag mee met N. dat is dan wel lekker.
Jaa, verbaasd me echt hoe die ukkies blijven zitten !!! Bizar.. Wie weet vannacht haha? Ben zelf zo benieuwd of dan eerst mijn vliezen breken!?? Lijkt me ook wel een dingetje !!
Oh ik lees al dat ik dus niet de enige ben die moe is ! Ik dacht echt waarom dan is mn ijzer weer gezakt eet ik niet genoeg groente weet ik t , ook heb ik t idee verkouden te worden steeds lichte keelpijn dan is t weer weg hoofdpijn enz .... ik hoop dat dat me toch wel bespaard blijft al zal het wel niet zo wezen. Morgen nog een monster klus te doen hier babykamer soppen en de overloopkast opruimen en dan zijn we wel weer babyproof denk ik . Hoe staat het er bij jullie voor dames ? Alles klaar ? Oja moet dat zeil nog op bed leggen maar heb er nog geen zin in . Haha
Dan weet je het ieder geval zeker haha kan het niet lang meer duren! @poedel2015 Jaa hier alles klaar hihi Hoop dat je bespaard blijft... hier in de omgeving ook veel mensen verkouden of diarree ect
Hier nog een paar kleine klusjes die ik moet (lees: wil) doen, maar verder baby proof! Nog geen gerommel en heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het bijna zover is, maar je weet natuurlijk maar nooit !
Zooo.. WoW net eventjes nesteldrang moment! Even wat kastjes opgeruimd en paar dingetjes weggegooid en verplaatst! Gelijk wat opgeruimder! Heer-lijk! Papa deed gezellig mee nestelen Hier ALLES klaar.. laat die baby maar komen!! Zelfs de versiering ligt in de box hahaha.. dus de opa's en oma's kunnen los gaan mocht beeb er zin in hebben om te komen Zeiltje... vluchtkoffer... alles is klaar! Bedjes opgemaakt, wiegje ook... kinderwagen.. Toppie
Box staat hier nog uit elkaar op de babykamer. Die wordt pas in elkaar gezet als de baby er is. Groot onding! Voor de rest helemaal klaar ervoor, babykamer af, kleding gewassen, vluchtkoffer klaar, waterdichte molton op bed, bed omhoog... nou ja lijkt alsof we alles in orde hebben... voelt goed in ieder geval! Nu die kleine knurft er nog klaar voor zijn dan zijn we helemaal happy! Welterusten allemaal, op naar een rustige nacht!
Iedereen is wel erg goed bezig ... Oh ik heb echt als ik een tijd gezeten heb mn linker lies een pijn als of er een mes in gestoken is en ik daardoor niet kan lopen ! Wat zou dat kunnen zijn herken het helemaal niet ...
Ik heb ook flink last van Mn lies, maar dan rechts. Alleen bij bij is t juist met staan en lopen en ineens gaat er dan een flinke pijnscheut door heen. Vandaag ff opgezocht, kan komen door je bekken en/of door verstopping van je darmen. Nou heb van allebei last, dus kan Mn lol op Misschien bij jou ook zoiets?
Uhm heb geen verstopping gelukkig zouden wel goed mn bekken kunnen zijn heb daar de hele zwangerschap al last van maar dan met name bij mn onderrug