@BJlover Ik kan het beter niet vragen wrss maar waarom zie je op tegen de ruggenprik? Ik heb er ook geen zin in hoor haha maar k weet niet wat me te wachten staat! Maar lees gelukkig dat het de meeste reuze meevalt qua pijn. Ze verdoven ook eerst de huid toch? Heb ook gelukkig geen moeite met naalden. Vind dat verlamde gedoe veel enger idee! Ik vergeet af en toe dat het n flinke OK is.. de mooiste die er is denk ik.. maar het blijft wel n zware buikoperatie. Je bent alleen maar bezig met het resultaat haha miss maar beter ook. Het is voor jou echt al bijna zover! Wat spannend!!
Ik weet het niet hihi. Ik heb nu 2 ks gehad, beide met ruggenprik. Denk idd dat het te maken heeft met dat je geen gevoel meer in je lichaam hebt of iets. En het idee dat er een naald in je rug geprikt wordt. Terwijl ik absoluut niet bang ben voor naalden ben. Als ik bloed moet prikken vind ik het ook fijn om te kijken. Misschien dat ik er tegen op zie omdat ik er geen controle op heb. Ik heb echt geen idee. Het is idd een behoorlijk operatie, dat door veel onderschat wordt. Mijn ex wist laatst ook weer uit te brengen: lekker makkelijk zo'n keizersnede. Maar meneer smeerde hem gelijk naar zijn werk toen ik thuiskwam erna. Lekker makkelijk praten van hem. Ik laat volgende week gewoon over me heen gaan, deed ik bij de jongste ook. En dan komt het helemaal goed, ook met die ruggenprik.
Hello dames! Ik heb weer helemaal bijgelezen. Gewoon drie paginas gemist door het uitslapen Ik ben natuurlijk weer de helft vergeten. Bizar dat ze zo weinig doen @Mooss! Hier in Zweden zegt de Vk bij iedere controle dat als ik voorweeën krijg en slecht slaap, ik écht aan de bel moet trekken. Ze heeft uitgelegd dat die "latente fase" super lang kan duren en uitputtend zijn. Je bent hier dan welkom in 't patienthotel waar ze je zolang als je wilt laten verblijven - met goede pijnstilling voor de nacht zodat je lekker kunt slapen. Als je dichtbij t ziekenhuis woont mag je natuurlijk ook thuis - maar voor mij is dat in zo'n geval geen optie Ze zei ook dat zelfs 1 nacht beter is dan niks. Uitgeputte mamas nog voor de bevalling willen ze niet. Heerlijk idee dat de eerste baby's sowieso gaan komen volgende week!! Maar natuurlijk kans dat er wel eentje eerder aandient. Ben steeds meer benieuwd wie de eerste zal zijn!
Vanmiddag om 15.30 uur mag ik langskomen bij de VK. Geen idee wat ze met mij aankunnen maar heb gezegd dat ik er een beetje aan onder door ga als ik zo nog nachten door moet.
Ja ik kreeg ook z'n opmerking. Of ik bang was voor een gewone bevalling.. geen zin had in polonaise aan m'n lijf.. Jemig! Nee! Thuis in bad staat haaks tegenover een KS. Net of ik er iets aan kan doen dat ie dwars ligt. Heb niet alles uit de kast gehaald om m te draaien dat klopt.. Juist omdat ik voor hem minste gedoe wil en risico's. Dan zelf maar n flinke operatie met langer herstel. Maar een KS is idd 'lekker makkelijk'. O dan blijft de boel v onderen ook mooi heel, die heb k ook vaak gehoord. Ja klopt. Maar zit wel n jaap in m'n onderbuik! Heb begin met moeilijk mee gehad hoor..Had echt t gevoel dat ik er zelfs niks voor hoef te doen en ik daarom n mindere moeder zal zijn. Zeker met van die opmerkingen erbij. Dat gevoel qua ruggenprik heb ik ook wel idd. Niet de pijn.. Maar het gevoelloze idd.. soms bang dat ik daarvan in paniek kan raken ofzo.
Ooh wauw poolvos! Ik moet echt emigreren hihi! Goed geregeld daar zeg! En ja wat je zegt totaal uitgeput zijn, is ook geen optie. Succes mooss!
Stomme opmerkingen toch? Bij mijn oudste heb ik een spoedkeizersnede gehad. Tjonge, heb me daar zo schuldig over gevoeld en voelde me alsof ik enorm gefaald had. En doordat mijn ex er al helemaal zo makkelijk over dacht, ging ik dat nog meer voelen. Tot ik tegen een postnatale depressie aanliep. Ben toen heel goed geholpen door de huisarts en het consultatiebureau. En nu heb ik zoiets van: mijn lichaam kan het gewoon niet. Jammer dan. Maar ik heb wel 2 mooie stoere knullen op de wereld gezet op welke manier dan ook. Die krijgen alle liefde en steun van mij en dat zegt me meer dan hoe ze op de wereld zijn gekomen. En straks mag ik hun zusje op dezelfde manier welkom heten.
Ik ben benieuwd!! Hier is trouwens mijn zoontje gewoon opgeknapt.. leek toch een eenmalig iets ! Pfiew..
Mensen onderschatten een keizersnede echt.. Ik heb veel respect voor iedereen die er een heeft gehad of nog krijgt! Het is niet zomaar iets.. Gister controle bij de VK gehad. Meneer ligt volledig ingedaald en vast, dat was ook wel te merken haha. Verder gaat alles nog steeds volgens het boekje. Ik vrees dat ik de laatste zal zijn van deze groep die bevalt! ben echt super nieuwsgierig maar ja.. Geduld is een schone zaak zeggen ze
Fijn dat hij is opgeknapt. Gebeurt wel eens vaker bij kinderen dat ze eventjes ergens last van hebben en dat het weer snel over is. Wij zouden er de hele dag last van hebben
@Poolvos jij hebt mij over de streep getrokken hoor om te bellen. Ik dacht nog 'joh komt wel goed, vanavond slaap ik gewoon weer prima'. Maar toen ik jouw bericht las dacht ik 'je hebt gelijk'. Als het weer zo'n nacht wordt dan ben ik helemaal een wrak! Gelukkig schijnt het zonnetje dus de wereld ziet er niet zo depressief uit. Ben benieuwd wat ze zeggen vanmiddag.
Is trouwens bizar hoe dat bij kinderen gaat hè! Het ene moment kunnen ze fit zijn en het andere moment zijn ze ineens ziek of andersom! Daar verbaas ik mij altijd zo over!
Net als met vallen of iets. Even huilen. Kusje erop en ze gaan weer verder met waar ze mee bezig waren. Kinderen zijn zo flexibel. Soms zou ik willen dat ik zo flexibel was.