1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Wauw ik kijk ook ff een avondje niet op m'n telefoon.. EN BOEM EEN BABY!!!!

Wat een fantastisch nieuws Mooss! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Luna30, esje1984, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Whaha essje nou mijn man wil het liefst dat ze nu geboren word want dan heeft hij er ook wat aan zoals hij dat zo mooi zegt , maar hij denkt dat het wel nog even gaat duren ! Hij denkt zelfs dat ik overtijd ga dussss... we zullen mee maken

Essje vindt dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yess!!! Van harte gefeliciteerd @Mooss!! Wat een heerlijk bevallingsverhaal. Nu lekker genieten van jullie kleine mannetje. ❤❤

@Essje ik hoop ook dat IKEA helpt! Dan gaan wij zaterdag ook ;) En die man van jou heeft makkelijk praten - met z'n nog twee weken blijven zitten :roflmao:

Essje vindt dit leuk.
  4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hahaha ja laten we het hopen! :p
    Ja joh, die heeft geen haast Hahaha! Hij zou eens moeten voelen wat ik al weken voel, praat ie wel anders:rolleyes:
    Ik ga nu maar even lang en warm douchen, hopen dat de pijn wegtrekt:o:

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Nou @Mooss daar issie dan! Lekker op tijd en snel gegaan! Strippen was dus net het zetje wat nodig was. Van harte gefeliciteerd met je kleinste vent! En welke naam heeft hij gekregen?

Mmd zou wel ff bellen mocht je de druk voelen. Hier had ik dat ook rond 37 weken, althans die hoogte. Maar ik had geen last van symptomen. Als jij al wel wat op merkt, echt even bellen straks!

Nyna wat hinderlijk van dat syndroom!

Haha aah poedel stomme kerels! Mijne zegt ook hoor jij gaT overtijd! En bedankt lul! Iedereen zegt nou ik zie je de 40 weken niet halen, en dan hoop je dat ook, maar zal wel na de 40'weken worden.

Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  6. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    @Mooss Yeaahhh van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Nu heerlijk genieten ❤

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    @MMD86 je zit net op de grens wat ze bij onze vk aanhouden, dus zou het zeker in de gaten houden en anders gewoon bellen! Een keertje extra meten is zo gedaan en belangrijk!

Wij hebben een bloeddrukmeter thuis, dat is ook wel fijn.

8. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Haha @Ladylola hier zegt iedereen idd ook je gaat de 40 weken niet halen , en dan heb je 1 spelbreker en dat is je eigen vent. Maar aan de andere kant moeten we er rekening mee houden dat het een mogelijkheid is! Ik denk zelf tussen 38 en 39 weken dat ze zich aan dient maar kan het ook mis hebben natuurlijk .....

Ladylola en Essje vinden dit leuk.
  9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    M'n eerste kwaaltje deze zwangerschap, dus mag niet klagen :). Ga er gewoon alles aan doen (oefeningen etc.), om het zo minimaal mogelijk te houden!

10. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @MMD86 zal even bellen !
    We houden in de praktijk altijd de grens 140/90 aan voor 'de gewone mens' ;)
    Voor zwangere dames lijkt me dat zeker een reden om ff extra te controleren. Zeker als je op en af wat van die gekke klachten hebt.

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Jaaaaaaa gefeliciteerd mooss!!!! Wauw dat klinkt als een droom bevalling!hoe heet de kleine man als je dat hier delen wilt ?
    Lekker genieten met z'n allen :)

Beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig!

Benieuwd wie de volgende is!
    Dames met veel voor weeën/werk/last hopelijk begint het gauw...

Ik ben btje klaar met zo beperkt te zijn.. net dochter naar psz gebracht, hier de bedden gedaan, was aangezet en nog wat kleine huishoudelijke dingen en veeg me maar op. Dan doen mn bekken en schaambot zo'n pijn!!

Haha die kerels zullen hopelijk toch geen gelijk krijgen...!!!

Essje vindt dit leuk.
  12. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    Kan ik me goed voorstellen. Hier ook lichamelijk zoveel last van alles. Maar het helpt mij wel om afleiding te zoeken.. theetje met vriendinnen enzo. Misschien ook voor jou?

Essje vindt dit leuk.
  13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh hier doe ik rustig alles op mijn gemakje hoor. Moet zo naar fysio en daarna maar is de box en het ledikant schilderen. Ledikant gebruiken we pas over een halfjaar, maar dan staat deze vast netjes klaar. De box gaat dan het weekend naar beneden, kunnen we alvast wennen aan de staindeweg ;)

Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  14. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Gefeliciteerd Mooss! Lekker genieten nu van en met je gezinnetje!

15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben de box dan van t weekend naar beneden gezet maar dat sta in de weg valt me alles mee ! Dochter kijkt er nu ook niet meer naar om dus die is ook al gewend ...
    Ben blij dat het klaar is hoor dan heb je zoveel meer rust althans ik dan :roflmao::roflmao:

16. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier bijna een uur onder een warme douche gestaan, maar krampen trekken niet weg. Worden ook niet erger dus nu gewoon irritant Haha weet niet zo goed wat ik er mee aan moet:roflmao: wacht rustig af:p

Foeke, Ladylola, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Spannend @Essje wie weet ben je de volgende??

Ik ben net bij vk geweest en heb wel sporen van eiwitten in Mn urine, maar mijn bloeddruk was wel goed.. maar in combi met mijn klachten die ik al 2 weekjes heb ongeveer.. hoofdpijn, misselijk, duizelig/sterretjes, vond ze het toch fijn om even met het Zkh te overleggen! Dus ik moet me straks bij de controlekamers melden om 11:30.. allerlei onderzoeken doen.. om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten..

Nou is mijn vriend in Amsterdam aan het werk.. dus heb maar gezegd, joh straks is het niks en ben je voor niets naar huis gekomen.. ik bel hem wel wanneer er echt iets uit is gekomen.. maar is ie wel een uur onderweg.. jeetje!! Nou ik ga ervanuit dat alles goed is! Positief denken!

Ladylola, Appelsientje89 en Essje vinden dit leuk.
  18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nou wie weet! Wel spannend hoor:oops:

Jeetje, wel fijn dat ze toch het zekere voor het onzekere nemen! Hoop dat alles gewoon oke is, maar anders ben je in goeie handen!:thumup:

esje1984 vindt dit leuk.
  19. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist

Hier ook hoor.. voel me net een bejaarde l! Vreselijk.. niet vooruit te branden! En dan is mijn zoontje ook nog vervelend.. die voelt het allemaal aan denk ik!! Net wel lief, ik pakte een potje om in te plassen, zegt hij plasje indoen daar! Ik dacht Huh? Hoe weet hij dat toch? En bij de verloskundige pakte hij mijn verloskundige papieren uit mijn tas en legde hij neer en al mijn diabetes spullen hahaa.. dat is dan echt heel snoezig!

Foeke, esje1984, Nyna87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh @MMD86 goed dat ze het even extra checken! Wist je nou al hoeveel onstluiting je nu hebt? Komt vast goed, mochten ze iets gaan doen/starten heeft je man vast nog wel een uur de tijd om naar het ziekenhuis te gaan!

Deel Deze Pagina